![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: bril of nie? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
19 | 82,61% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
4 | 17,39% |
Aantal stemmers: 23. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() €1124 per oog om precies te zijn.
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als ik ooit veel te veel geld heb, laat ik dat wel doen. Een bril blijft toch steeds lastig. Het staat me misschien wel maar dat hij aandampt en dat hij wel eens durft vallen of stuk gaan en vuil worden, is allemaal niet zo leuk, maar je leert er natuurlijk wel mee leven. Alleszins liever een bril dan lenzen, maar geen van beide lijkt me toch nog aangenamer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() ge moogt me dan wel niet meer in mekaar slaan hé, als ik die bril heb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lenzen moet je trouwens ook nog kunnen verdragen. Als je te droge ogen hebt (te weinig traanvocht of van een ongeschikte kwaliteit) dan kan je het wel vergeten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() ik heb 2 jaar ok geweest met lenzen, nu is het miserie troef.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Al eens aan uw oogarts gevraagd of die rode ogen misschien veroorzaakt worden door een of andere huisdier allergie? Tijd voor n'een hond, Jazeker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens... honden zijn ook leuk, maar die beestjes lijden teveel als je heel de dag uit werken bent. Katten trekken zich dat niet aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Nog een nadeel aan een bril: heel jonge nog niet zo lang op deze aardbol aanwezige kindjes, vinden dat nogal angstaanjagend en in een latere fase fascinerend. Eerst bekijken ze je vies en gaan ze lopen, en dan proberen ze de bril van uw gezicht te grabbelen met soms zeer verrassende en plotse uithalen. Moest nu iedere verantwoordelijke ouder van bij de geboorte een bril dragen, zou ik dat wel kunnen appreciëren, zo treedt er bij de kindjes namelijk sneller gewenning op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En gelukkig heb ik nog geen bril of lenzen nodig dus kan ik niet meepraten... |
|
![]() |
![]() |