![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
1. je naar andere muziek kan luisteren 2. dat je allerhande vreemde gerechten kan eten 3. dat je uw kinderen een andere naam kan geven, (dat is nog de absurste rede die ik gelezen heb bij mensen die voor het multiculturele zijn) die is zeker een prijs waard. Ik moet u zeggen dat U en andere voorstandertjes niet bijzonder ver geraken in het uitleggen waarom multicultuur zo goed is, buiten het steeds weer terugkerende oppervlakkigheden als dat wat u hebt opgenoemd. Eigenlijk best grappig. ![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Mijn leven draait rond een kunst die ik zonder de door u zo verafschuwde multiculturaliteit nooit zou kunnen beoefenen. Wenselijk genoeg dus. Nu, uw beurt om te antwoorden op mijn vraag: In de afwezigheid van multiculturaliteit is er dus monoculturaliteit. Wat is er daar zo verdomd wenselijk aan??? Laatst gewijzigd door Casca : 4 maart 2006 om 00:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() In het Brussels Gewest, is die binnen de twee generaties een feitelijk gegeven. Hoe het dan zal zijn met Vlaanderen en Wallonië, da's andere koek. In de binnensteden vormen de allochtonen nu al vaak meer dan de helft van de schoolbevolking. Dat betekent dat als die allemaal volwassen geworden zijn de steden van Europa hoofdzakelijk door "vreemde" figuren zullen bevolkt zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Valt islam onder de noemer 'godsdienst'?
Volgens de criteria gehanteerd door de parlementaire sektecommissie valt islam ondubbelzinnig onder de noemer 'gevaarlijke sektarische organisatie'. (Dit los van het feit dat de islam niet als sekte genoemd wordt. Hetgeen een duidelijke onzorgvuldigheid vanwege de commissie inhoudt.) Een beweging die er uitgesproken maffiamethodes op na houdt kan moeilijk als godsdienst aanzien worden. De omerta bevat sterke overeenkomsten met taqiah, het recht om te misleiden. Het opzeggen van het lidmaatschap leidt bij beide tot de dood. De 'bescherming' van dhimmi's tegen betaling van de djiziah is duidelijk de voorloper van de 'racketeering'. De verhoudingen tussen god's kinderen, zoals voorgeschreven door islam zijn een belediging voor gelijk welk opperwezen. mvg Harald. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Zo is het tekenend dat ons land de immigratie uit de nieuwe lidstaten afremt, maar niet de immigratie uit de Arabische landen. De beperkingen van de vrijheid van de burgers zijn betekenisvol. Negationismewet en antidiscriminatiewet zijn draken die de democratie bevechten. Vooral omdat ze bovendien eenzijdig worden toegepast. De notie "meewerken aan" in de antidiscriminatiewet is duidelijk verschillend van de oude notie "medeplichtigheid". Deze uitbreiding maakt van de wet eigenlijk een totalitair instrument. De invloed van de islam op onze wetgeving is beduidend groter dan uit het aandeel in de bevolking verwacht mag worden. De zelfcensuur ten gevolge van de islamterreur is verbijsterend. mvg Harald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Kan u mij trouwens een aantal voorbeelden geven van wetteksten die duidelijk geschreven zijn onder invloed van de islam? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Godsdienst kan zowat alles en niets zijn. En toch moet er zogezegd "vrijheid van godsdienst" zijn, hoewel niemand kan zeggen wat "godsdienst" nu eigenlijk is. Lijkt me een zeer gevaarlijke toestand als er een of andere zichzelf "godsdienst" noemende organisatie criminele bedoelingen heeft. Zo'n organisatie kan zich dan verschuilen achter het recht op "vrijheid van godsdienst" om rustig haar eigen agenda uit te voeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een godsdienst kan niet illegaal zijn. Bepaalde praktijken wel. Zich verstoppen achter een bepaalde godsdienst om illegale praktijken te legitimeren kan gewoon niet in onze rechtstaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Ik zie niet in waarom een godsdienst niet illegaal kan zijn, aangezien het zowat alles kan zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
De minderwaardigheid van de vrouw in de islam tast de menselijke waardigheid aan. De plicht om de ganse wereld te onderwerpen aan de sharia brengt de door de Universele Verklaring van de rechten van de mens gewaarborgde rechten en vrijheden in het gedrang. Mentale manipulatie. Veruit de meeste "bekeringen" in Vlaanderen gebeuren onder dwang. Islam staat (in sommige gevallen) geweld toe van de man op zijn vrouw. Moslims mogen zich niet integreren in een niet-moslimsamenleving. De plicht tot invoering van de sharia houdt in dat onze samenleving te gronde wordt gericht. Islam, als verhouding van een persoon met zijn opperwezen kan aanzien worden als godsdienst. Elke andere uiting valt onder 'schadelijke sektarische organisatie'. mvg Harald. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
http://lvb.net/item/813 http://www.storme.be/GVA26012005.html en meer nog via : http://www.storme.be/vrijheidsprijs.html Om het eenvoudig uit te leggen : Als ik weiger appelsienen te kopen omdat die uit Israël komen (verdomde joden, nazi's, bezetters....) of ik weiger appelsienen te kopen omdat die uit Palestina komen (fanatieke bommenleggers, onschuldige slachtoffers...) dan discrimineer ik. Ik heb daar het volste recht toe. Mijn handelen is mogelijks moreel laakbaar, maar daar heeft de overheid niets mee te maken. Het niet willen verhuren van een eigendom aan of het niet willen aanwerven van een Jood, Palestijn, Kongolees... om gelijk welke, ook laakbare, redenen gaat de overheid geen snars aan. Daarom is de antidiscriminatiewet een onrechtmatige beperking van de vrijheid en een aanval op de democratie. Wetteksten geschreven onder invloed van de islam? Door mij nooit beweerd. Maar wetteksten, onrechtmatig ten gunste van de islam of islamieten zijn er genoeg. Oprichting van de Moslimexecutieve met bijhorende subsidiëring van moskeeën. Gelijke kansendecreet (waarbij zoals zo dikwijls de vlag de lading niet dekt) Minder zorg voor hygiëne bij begrafenissen door begravingen zonder kist toe te staan. Afschermen van de immigratie door inwoners van de nieuwe lidstaten ten gunste van immigratie door moslims. Antidiscriminatiewet. Wat je bedoelt met "majoritarionaisme" ontgaat me. mvg Harald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Majoritarianisme (sorry, typo) is de overtuiging of de praktijk dat er om een meerderheid tevreden te stellen zware inbreuken mogen gedaan worden op de rechten, vrijheden,... van kleinere groepen. In onze mooie, Westerse, superieure staatsstructuren zijn er verscheidene mechanismen ingebouwd om deze vorm van 'mob rule' tegen te gaan, trouwens... James Madison, een van de grondleggers van de democratie was een sterk tegenstander van majoritarianisme... Laatst gewijzigd door Casca : 5 maart 2006 om 21:31. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het volk als totaliteit wil niet discrimineren, mag niet discrimineren, maar mag ook het individu niet het recht tot discrimineren ontzeggen. Citaat:
Bij mijn aanvoelen is er alleen de grondwet die hier bescherming biedt. Wat mij echter veel meer stoort is dat wetten gestemd worden tégen de wil van de meerderheid van de bevolking. Denken we maar aan de snelbelgwet en het vreemdelingenstemrecht. mvg Harald. |
||||
![]() |
![]() |