![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn dingen die me over ras, religie of politiek zeer zwaar raken. Verder ga ik er niet veel meer over zeggen. Hij is de topic opener van deze draad en van daaruit kan je al zijn posts lezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 6 november 2010 om 00:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Agnost moet ik bijna kokhalzen bij het gezegde "geloof me maar". Lincoln is weg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik heb Lincoln helemaal niet goed gekend, maar toen ik het hier las, "hoopte" ik dat het ook een soort slechte grap was, maar al vrij snel werd het duidelijk dat dit niet zo was.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zulke zieke grappen maak ik niet. Mijn moeder is gestorven aan kanker op 46 jaar. Het was één van mijn eerste stappen in een wereld dat de onschuld van een kind verloor. En ik lach dus niet met zulke dingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb hier nog 4 computers staan... ga op 1 van hen eens een serieuze database zetten.
![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 6 november 2010 om 00:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb een probleempje. Ik heb haast geen geheugen. Als ik de logica niet ken dan bak ik er niks van... op elk professioneel gebied.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Kortaf zet santos vierkant in het hemd (de wellicht meest hilarische post van hem ooit: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=261 2. De beruchte verkiezingsaffiche van Dider Reynders waarin hij pleit voor een Franstalig vaderland: http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=21 3. Straatrue wordt heel eventjes str***rue: http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=42 ![]() |
|
![]() |
![]() |