![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 't Is er aan te horen dat u hier nog niet lang geregistreerd bent.
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 24 februari 2006 om 13:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
|
![]() Citaat:
![]() De dag dat de Verenigde Staten hun biezen pakken, is de dag dat de Grote Iraakse burgerloorlog uitbreekt waarin de de oude rekening van de sunni's eindelijk zal vereffent worden.
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En ook niet vergeten dat het de VS is, die recent het bloedvergieten heeft geïntroduceerd in Irak. Wat dus betekent, dat de burgeroorlog door hen is geïnitieerd. Hadden we een vreedzame oplossing weten te vinden, dan hadden de Irakezen ook niet al die 100.000-en doden hoeven zien. Nogal een nuance, vind ik. Nochthans lijkt het me zeer twijfelachtig dat het een insider is, maar goed..
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dien Bush moet toch wel een wreed slecht karakter hebben... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hmm, sorry, maar stel dat morgen Bush zijn leger daar weghaalt dan staat overmorgen, Iran binnen om hun vriendjes te gaan helpen en de rest over de kling te jagen, ... De Koerden ruimen ze dan wel in een moeite en met goedkeuring van Turkije mee op... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() tja als je de waarheid weet...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Voor wie en voor wat zijn die gevlucht ?
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Ik denk dat die zelfs de flitscamera's hier bedient..
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Herinner u de triomfantelijke optochten naar het heilige graf van imam Ali in Najaf, vlak na de Amerikaanse verovering van Irak. Dat was jarenlang niet mogelijk geweest onder Saddam. Zijn dus de sji'ieten dankbaar tov Bush? En tot complotjes bereid? Nu hebben ze immers de handen vrij om op soennietenjacht te gaan.
![]() Laatst gewijzigd door malinois : 24 februari 2006 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Yep ..... Bush
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Gouverneur
|
![]() mis
![]() Laatst gewijzigd door malinois : 24 februari 2006 om 15:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Gouverneur
|
![]() Ik denk het ook, want Bush is ook een Belgisch biermerk. Straf bier.
En het logo is een omgekeerde driehoek (satanssymbool). ![]() ![]()
![]() |
#37 |
|
![]() OK, nee, dat weet ik niet, u wel? Ik heb de meeste informatie van enkele vluchtelingen die nu hier verblijven (en nee dat zijn er inderdaad niet veel maar ik zou niet weten waarom ik hen niet zou gelove, zij hebben nog contact met mensen ginder en hebben er nog zelf gewoond) en van minder traditionele media (Solidair oa.)
De meesten voor de gruwel van de oorlog. Een andere voor de gevolgen van het embargo, denk ik, heb ik hem nooit gevraagd. Nu ja, ik kan niet geloven dat de sjieten (in de meerderheid) zich jarenlang zouden hebben laten overheersen, dat laat geen volk zomaar voorbij gaan zonder op zijn minst hevig verzet aan de dag te leggen, heb ik niet veel van gemerkt in die 35 jaar dat de Baath-partij aan de macht was. En Koeweit ligt btw bijv. in het zuiden, zonder steun van de sjieten zou Saddam die landje nooit veroverd kunnen hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Niet te drinken trouwens, bijna geen schuim en vrij troebel. Veel te sterk (12° dacht ik) om nog bier te zijn eigenlijk. Bovendien is 'bush' ook slang voor 'vrouwelijk schaamhaar'. Bij een naakte vrouw heeft dat ook de vorm van een omgekeerd driehoekje tussen haar benen. Satanisch ? Zou wel eens kunnen. Een van onze godsdienstleraars beweerde ook ooit dat de vrouw wel door God geschapen was, maar dat de vagina en de borsten er door de duivel later aan toegevoegd werden. Vergeefs probeerden we er dan ook achter te komen of de duivel ook iets toegevoegd had aan de man, want waarom zou God hem dan in hemelsnaam een lul gegeven hebben ? Toch niet om te pissen...komaan zeg, zo'n ingewikkelde constructie. Religieuze discussies kunnen best wel eens interessant zijn.
![]() |