Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 maart 2006, 12:41   #21
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde

Morghodius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
En gij zijt een gore kut-nederlander met een avatar die duidelijk een hoger iq heeft dan uzelve.
geef mij 1 reden om iran geen goor kutland te vinden

En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee!
http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720
Morghodius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2006, 14:18   #22
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morghodius Bekijk bericht
Ze hebben toch de beleefdheid om hun geneukte geiten niet aan de eigen dorpelingen te verkopen?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2006, 14:29   #23
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Moeten wij mensen die het leven in Iran onverdragelijk ondrukkend vinden
hier politiek asiel geven ?
1handclapping is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2006, 05:13   #24
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping Bekijk bericht
Moeten wij mensen die het leven in Iran onverdragelijk ondrukkend vinden
hier politiek asiel geven ?
Dat worden dan veel mensen, er zijn miljoenen mensen daar die het pre-islamitische perzische Zoroastrian religie aanhangen.

Trouwens, vandaag was weer het vuurfestifal van de Zoroastrians, daarbij worden ook korans verbrand en opgeroepen dat de mullah's (de islamitische leiders) dood moeten

dus er is hoop voor iran, want de islam is daar gewoon een bezetter van het land, ik ken een iranees en die zegt ook dat het die arabieren zijn die hun religie op het volk van iran hebben gedwongen, veel arabieren zijn daar ook leiders.

ik hoop voor ze dat de islam daar valt en dat het Zoroastrian weer helemaal terug komt.

En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee!
Oud 15 maart 2006, 14:31   #25
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een paar dingetjes over Iran

Iran opent eerste zelfmoordacademie
http://frontpage.fok.nl/nieuws/42847
Quote van iemand in de reactiedraad:
Citaat:
otale onzin dit. Zeer dikbelegd broodje aap, met veel uitjes. Het is in iran verboden om dergelijke 'academien' openbaar legaal te runnen.

Geef mij eens een bron, Reuters of BBC of whatever erkende nieuws-instantie waar Planet dit vandaan heeft, aangezien die alleen maar kopieren van anderen en nooit geen eigen bron hebben met eigen verslaggevers. Waar halen ze deze onzin vandaan zou ik willen weten.

Het staat ook verder nergens op niewsites of in kranten.
Zegt genoeg, vooral ook over fok, denk ik.
Oud 15 maart 2006, 14:59   #26
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En gij zijt een gore kut-nederlander met een avatar die duidelijk een hoger iq heeft dan uzelve.
Ik ben ook ne gore
Oud 15 maart 2006, 15:42   #27
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tuurlijk niet, idioot.
2 dingen :

1. toon eens de passages uit de (Iraanse) sharia waarin staat dat sex
met kinderen van 6 en dieren toegelaten is.

2. In hoeverre worden de verordeningen uit de Sharia in de Iraanse cultuur van vandaag praktisch toegepast?
Hierzie, de situatie van Iran van 24-08-2001
en hier de situatie van 09-02-2006
Da's inderdaad echt iets om fier op te zijn parcifal
Oud 17 maart 2006, 03:23   #28
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto Bekijk bericht
Quote van iemand in de reactiedraad:

Zegt genoeg, vooral ook over fok, denk ik.
Grappig dat veel linkse mensen in het blanke Gent wonen en niet in Antwerpen

Hier een bron voor je schat
http://www.planet.nl/planet/show/id=...1860/sc=8f1310

Oud 17 maart 2006, 10:13   #29
Mephisto
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
[i]Ook gaat het over duizenden kamikaze-vrijwilligers, zoveel pedos lopen er in héél Europa nog niet rond (hoop ik).
Docu gemist zeker? Pedofilie als "lopend vuurtje": mensen die eerst passief fotootjes downloaden en uiteindelijk actief kinderen gaan ontvoeren. Enkel in NL al meer dan honderd. Geen duizenden in Europa? Ik gok dat je die hoop gevoeglijk kunt laten varen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
In Europese landen worden ook door de regeringen geen vrijwilligers gevraagd om pedofiele aanslagen te verrichten, betaald dan nog wel: 5000 euros ervoor, en 10.000 na de aanslag! Je zou moeten vermijden om alles door mekaar te halen, het is al ingewikkeld genoeg.Dit zijn gewoon (stomme) afleidingsmaneuvers. Jij moslim-avocaatje...
Hier ben ik het wel mee eens, inderdaad. In die zin: in Iran is het ook geen officiëel regeringsorgaan wat dit organiseert. Ten eerste maken wij dat er van en ten tweede is het een extremistische organisatie als alle andere: Hamas, Vlaams behang, dat soort imbeciele groepen.
Oud 17 maart 2006, 10:20   #30
Mephisto
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Het lijkt me wel een reuzegroot verschil te zijn: pedofilie is hier VERBODEN door de wet (vandaar dat Dutroux nu in het gevang zit), in Iran is het TOEGESTAAN.
als je dat verschil niet snapt weet ik het ook niet meer.
Was het niet zo, dat meisjes vanaf hun eerste ongesteldheid uithuwbaar zijn?

Op zich is daar iets voor te zeggen. Dat ik het er niet mee eens ben, is zeker. Dat "de natuur" het als een mogelijkheid aanbiedt, is wat anders. En als een cultuur dat gebruikt in hun levenswijze, dan is dat in wezen hun goed recht.

Onze perceptie van dat "goed recht" is er echter één van incest en verkrachting. (Wat waarschijnlijk ook wel vaak zo zal zijn). Dat is een verschil in cultuur. En dan bedoel ik natuurlijk niet de extremen van sex met baby's enzo. Dat gaat nergens meer over. Ik wil enkel aangeven dat dat wat wij niet meer accepteren (sex onder 16 jaar), daar nog heel gewoon kán zijn. Sex met een meisje van 9, omdat ze toevallig heel jong is gaan menstrueren.

(Lijkt me waardeloze sex, maar goed)

Als je zo'n kind weet te verduidelijken dat dat de wet der natuur is, zal het al een stuk minder schadelijke gevolgen hebben dan zo'n imbeciel die hier meisjes ontvoert en misbruikt. Die kinderen worden voor het leven gestraumatiseerd. (Intensiteit van trauma's wordt zéker mede bepaald door perceptie van de omgeving, en dergelijke)

Maar goed, woorden vuil maken aan Carlgustaaf is hetzelfde als Miloseviç bewegen zichzelf in NL te laten behandelen. Ook onzinnig..
Oud 17 maart 2006, 10:23   #31
Mephisto
Minister

Standaard

Citaat:
Grappig dat veel linkse mensen in het blanke Gent wonen en niet in Antwerpen

Hier een bron voor je schat
http://www.planet.nl/planet/show/id=...1860/sc=8f1310

Die bron van Planet had ik al. Die van de BBC nog niet. Maakt het al wat aannemelijker, mede omdat Iran hetzelfde deed tijdens de oorlog met Irak: kinderen tussen 12 en 15 jaar als kanonnenvoer inzetten.

ps. in dit "blanke" Gent heb je zoiets als de Sleepstraat. Een prachtige "allochtonen"wijk en de meest trendy restaurantstraat van Gent, tegenwoordig. Daar kun je in één moeite door Indisch, Pakistaans, Italiaans, Turks en Marokkaans eten verkrijgen. Ook heb ik een aantal kennissen die het liefst hun stoffen & spullen daar gaan halen, simpelweg omdat de kwaliteit beter & de prijs lager is dan bij Ikea en H&M. Ik woon er zelf niet in de buurt, dus ik kom er niet zo vaak. Allochtonen genoeg hier. Alleen worden ze wat minder geschoffeerd dan in Antwerpen en zijn dientengevolge ook niet zo opgefokt.

wellicht
Daarom wens ik ook géén woorden vuil te maken aan het Vlaams behang, anders dan dat ze zijn veroordeeld voor het aanzetten tot haat. In Gent, nota bene.

Niet voor niets dat ik niet in Antwerpen ben gaan wonen; da's een verzopen stad. En dan niet zozeer verzopen in de allochtonen, maar verzopen in de lelijke nieuwbouw van de jaren '60. Pas wanneer 20-30% van Antwerpen opnieuw wordt gebouwd, wordt die stad weer interessant. Kijk naar Rotterdam; ook platgegooid tijdens de oorlog en nu de meest hippe cultuurstad van Nederland. Antwerpen = allesbehalve. Enkel grijs, grauw en véél Vlaams behang-aanhang.

Laatst gewijzigd door Mephisto : 17 maart 2006 om 10:31.
Mephisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2006, 10:39   #32
Mephisto
Minister

Standaard

Wat ik maar wil zeggen is: Het Iraanse regime klopt langs geen kanten. Dat vind ik ook. Het is echter niet aan ons om daar met bommen & granaten, want andere mogelijkheden zijn er mijns inziens niet, verandering in te brengen. Dat zullen die mensen zelf moeten doen. Anders krijg je dezelfde hetze als nu in Irak.

En ook dáár hebben we op voorhand gezegd: nu met geweld binnenvallen leidt enkel tot méér geweld, met als eindpunt een burgeroorlog. En dat is waar ze zijn aanbeland. Dat de USA niet wil luisteren, getuigt van stupiditeit & een héél groot belang in de wapenhandel.

Voor Europa is de wapenhandel lang zo belangrijk niet. Wij houden van cultuur; een handgeknoopt wandtapijt schat ik hoger in dan een AK47, bijvoorbeeld. En andersom: export van wijn is voor Frankrijk belangrijker dan export van, noem-eens-wat, tanks?

Voor de USA geldt dat niet. En daarmee druist het tegen de belangen van Europa in, om in Iran oorlog te gaan voeren.

Laatst gewijzigd door Mephisto : 17 maart 2006 om 10:39.
Mephisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 08:12   #33
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Die bron van Planet had ik al. Die van de BBC nog niet. Maakt het al wat aannemelijker, mede omdat Iran hetzelfde deed tijdens de oorlog met Irak: kinderen tussen 12 en 15 jaar als kanonnenvoer inzetten.

ps. in dit "blanke" Gent heb je zoiets als de Sleepstraat. Een prachtige "allochtonen"wijk en de meest trendy restaurantstraat van Gent, tegenwoordig. Daar kun je in één moeite door Indisch, Pakistaans, Italiaans, Turks en Marokkaans eten verkrijgen. Ook heb ik een aantal kennissen die het liefst hun stoffen & spullen daar gaan halen, simpelweg omdat de kwaliteit beter & de prijs lager is dan bij Ikea en H&M. Ik woon er zelf niet in de buurt, dus ik kom er niet zo vaak. Allochtonen genoeg hier. Alleen worden ze wat minder geschoffeerd dan in Antwerpen en zijn dientengevolge ook niet zo opgefokt.
hmmm allemaal vlees dus, ik weet wat dat vreten van hun is, shoarma afgeslachten lammetjes en allemaal op de islamietjes manier vermoord, met extra veel leed.

Citaat:
wellicht
Daarom wens ik ook géén woorden vuil te maken aan het Vlaams behang, anders dan dat ze zijn veroordeeld voor het aanzetten tot haat. In Gent, nota bene.

Niet voor niets dat ik niet in Antwerpen ben gaan wonen; da's een verzopen stad. En dan niet zozeer verzopen in de allochtonen, maar verzopen in de lelijke nieuwbouw van de jaren '60. Pas wanneer 20-30% van Antwerpen opnieuw wordt gebouwd, wordt die stad weer interessant. Kijk naar Rotterdam; ook platgegooid tijdens de oorlog en nu de meest hippe cultuurstad van Nederland. Antwerpen = allesbehalve. Enkel grijs, grauw en véél Vlaams behang-aanhang.
Rotterdam is 1 grote grijze ROTSTAD DIE PLAT GEGOOID MOET WORDEN
ik woon er zelf, alleen iemand die van anti natuur en de Amerikaanse consumptie industrie houd vind Rotterdam leuk, randdebielen dus die in nike kleding rondlopen.
hier is alles nieuwbouw en letterlijk GRIJS, geen natuur, geen diversie in winkels en uitgaansgelegenheden alles is disco r&b troep hier, alles is voor consumptie industrie idioten, Antwerpen heeft van alles terwijl Rotterdam niks heeft, Rotterdam is nu echt de stad voor de buitenlandse mcdonalds tmf idioot geworden.

Antwerpen is prachtig, tenminste veel oude gebouwen en daar zie ik tenminste nog cultuur terwijl in Rotterdam geen cultuur meer te vinden is, alleen maar mcdonalds trendy tmf kledingzaken en drugs.

Oud 23 maart 2006, 12:26   #34
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ge hebt er zelf nog geen voet binnengezet en weet niet waarover ge spreekt
Oud 23 maart 2006, 12:39   #35
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Iran het land voor de pedofielen en dierenbeulen allen daarheen
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 12:47   #36
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

[quote=parcifal;1574076]
Citaat:
2. In hoeverre worden de verordeningen uit de Sharia in de Iraanse cultuur van vandaag praktisch toegepast?
Goeie vraag , wetend dat in Iran de rechtbanken volledig gecontroleerd worden door de Fundi's
Oud 23 maart 2006, 12:51   #37
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Heb je ook foto's van Iraanse vrouwen in Iran zelf . Dat sjaaltje zal niet passeren voor een Chador zenne. Er zijn niet zo lang terug pogingen geweest om de light versie van de Chador te introduceren.... T'heeft niet gepakt en voor zover ik weet hebben ze geen website meer noch hoor je er nog iets van.

Laatst gewijzigd door Raven : 23 maart 2006 om 12:52.
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 15:00   #38
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Heb je ook foto's van Iraanse vrouwen in Iran zelf . Dat sjaaltje zal niet passeren voor een Chador zenne. Er zijn niet zo lang terug pogingen geweest om de light versie van de Chador te introduceren.... T'heeft niet gepakt en voor zover ik weet hebben ze geen website meer noch hoor je er nog iets van.
Zoiets als dit?

Een vrouw in een iraanse coffeeshop :

of dit?

Of deze : shoppende meiden in Noord-Teheran:

Eenzijdig? Inderdaad, maar dit helpt je misschien om niet te vergeten dat je in Iran massa's jonge westers georienteerde mensen hebt die niets moeten weten van de Fundi's.

Het zijn die mensen die onze steun en sympathie verdienen.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 16:25   #39
DeoSolis
Schepen

DeoSolis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Was het niet zo, dat meisjes vanaf hun eerste ongesteldheid uithuwbaar zijn?

Op zich is daar iets voor te zeggen. Dat ik het er niet mee eens ben, is zeker. Dat "de natuur" het als een mogelijkheid aanbiedt, is wat anders. En als een cultuur dat gebruikt in hun levenswijze, dan is dat in wezen hun goed recht.

Onze perceptie van dat "goed recht" is er echter één van incest en verkrachting. (Wat waarschijnlijk ook wel vaak zo zal zijn). Dat is een verschil in cultuur. En dan bedoel ik natuurlijk niet de extremen van sex met baby's enzo. Dat gaat nergens meer over. Ik wil enkel aangeven dat dat wat wij niet meer accepteren (sex onder 16 jaar), daar nog heel gewoon kán zijn. Sex met een meisje van 9, omdat ze toevallig heel jong is gaan menstrueren.

(Lijkt me waardeloze sex, maar goed)

Als je zo'n kind weet te verduidelijken dat dat de wet der natuur is, zal het al een stuk minder schadelijke gevolgen hebben dan zo'n imbeciel die hier meisjes ontvoert en misbruikt. Die kinderen worden voor het leven gestraumatiseerd. (Intensiteit van trauma's wordt zéker mede bepaald door perceptie van de omgeving, en dergelijke)

Maar goed, woorden vuil maken aan Carlgustaaf is hetzelfde als Miloseviç bewegen zichzelf in NL te laten behandelen. Ook onzinnig..
Wat probeer je in feite te verdedigen, of mooi te praten.
DeoSolis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 17:28   #40
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Eenzijdig? Inderdaad, maar dit helpt je misschien om niet te vergeten dat je in Iran massa's jonge westers georienteerde mensen hebt die niets moeten weten van de Fundi's.

Het zijn die mensen die onze steun en sympathie verdienen.
Das waar, maar er zijn ook massa's jonge mensen die net die-hard jonge taliban zijn. De reformisten beweging is sinds 9/11 haast taboe geworden als Amerikanen-nalopers.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be