![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() geef mij 1 reden om iran geen goor kutland te vinden
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hebben toch de beleefdheid om hun geneukte geiten niet aan de eigen dorpelingen te verkopen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Moeten wij mensen die het leven in Iran onverdragelijk ondrukkend vinden
hier politiek asiel geven ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Trouwens, vandaag was weer het vuurfestifal van de Zoroastrians, daarbij worden ook korans verbrand en opgeroepen dat de mullah's (de islamitische leiders) dood moeten ![]() dus er is hoop voor iran, want de islam is daar gewoon een bezetter van het land, ik ken een iranees en die zegt ook dat het die arabieren zijn die hun religie op het volk van iran hebben gedwongen, veel arabieren zijn daar ook leiders. ik hoop voor ze dat de islam daar valt en dat het Zoroastrian weer helemaal terug komt.
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
en hier de situatie van 09-02-2006 Da's inderdaad echt iets om fier op te zijn parcifal ![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Hier een bron voor je schat http://www.planet.nl/planet/show/id=...1860/sc=8f1310
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Op zich is daar iets voor te zeggen. Dat ik het er niet mee eens ben, is zeker. Dat "de natuur" het als een mogelijkheid aanbiedt, is wat anders. En als een cultuur dat gebruikt in hun levenswijze, dan is dat in wezen hun goed recht. Onze perceptie van dat "goed recht" is er echter één van incest en verkrachting. (Wat waarschijnlijk ook wel vaak zo zal zijn). Dat is een verschil in cultuur. En dan bedoel ik natuurlijk niet de extremen van sex met baby's enzo. Dat gaat nergens meer over. Ik wil enkel aangeven dat dat wat wij niet meer accepteren (sex onder 16 jaar), daar nog heel gewoon kán zijn. Sex met een meisje van 9, omdat ze toevallig heel jong is gaan menstrueren. (Lijkt me waardeloze sex, maar goed) Als je zo'n kind weet te verduidelijken dat dat de wet der natuur is, zal het al een stuk minder schadelijke gevolgen hebben dan zo'n imbeciel die hier meisjes ontvoert en misbruikt. Die kinderen worden voor het leven gestraumatiseerd. (Intensiteit van trauma's wordt zéker mede bepaald door perceptie van de omgeving, en dergelijke) Maar goed, woorden vuil maken aan Carlgustaaf is hetzelfde als Miloseviç bewegen zichzelf in NL te laten behandelen. Ook onzinnig.. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
ps. in dit "blanke" Gent heb je zoiets als de Sleepstraat. Een prachtige "allochtonen"wijk en de meest trendy restaurantstraat van Gent, tegenwoordig. Daar kun je in één moeite door Indisch, Pakistaans, Italiaans, Turks en Marokkaans eten verkrijgen. Ook heb ik een aantal kennissen die het liefst hun stoffen & spullen daar gaan halen, simpelweg omdat de kwaliteit beter & de prijs lager is dan bij Ikea en H&M. Ik woon er zelf niet in de buurt, dus ik kom er niet zo vaak. Allochtonen genoeg hier. Alleen worden ze wat minder geschoffeerd dan in Antwerpen en zijn dientengevolge ook niet zo opgefokt. wellicht Daarom wens ik ook géén woorden vuil te maken aan het Vlaams behang, anders dan dat ze zijn veroordeeld voor het aanzetten tot haat. In Gent, nota bene. ![]() Niet voor niets dat ik niet in Antwerpen ben gaan wonen; da's een verzopen stad. En dan niet zozeer verzopen in de allochtonen, maar verzopen in de lelijke nieuwbouw van de jaren '60. Pas wanneer 20-30% van Antwerpen opnieuw wordt gebouwd, wordt die stad weer interessant. Kijk naar Rotterdam; ook platgegooid tijdens de oorlog en nu de meest hippe cultuurstad van Nederland. Antwerpen = allesbehalve. Enkel grijs, grauw en véél Vlaams behang-aanhang.
Laatst gewijzigd door Mephisto : 17 maart 2006 om 10:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() Wat ik maar wil zeggen is: Het Iraanse regime klopt langs geen kanten. Dat vind ik ook. Het is echter niet aan ons om daar met bommen & granaten, want andere mogelijkheden zijn er mijns inziens niet, verandering in te brengen. Dat zullen die mensen zelf moeten doen. Anders krijg je dezelfde hetze als nu in Irak.
En ook dáár hebben we op voorhand gezegd: nu met geweld binnenvallen leidt enkel tot méér geweld, met als eindpunt een burgeroorlog. En dat is waar ze zijn aanbeland. Dat de USA niet wil luisteren, getuigt van stupiditeit & een héél groot belang in de wapenhandel. Voor Europa is de wapenhandel lang zo belangrijk niet. Wij houden van cultuur; een handgeknoopt wandtapijt schat ik hoger in dan een AK47, bijvoorbeeld. En andersom: export van wijn is voor Frankrijk belangrijker dan export van, noem-eens-wat, tanks? Voor de USA geldt dat niet. En daarmee druist het tegen de belangen van Europa in, om in Iran oorlog te gaan voeren. Laatst gewijzigd door Mephisto : 17 maart 2006 om 10:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
ik woon er zelf, alleen iemand die van anti natuur en de Amerikaanse consumptie industrie houd vind Rotterdam leuk, randdebielen dus die in nike kleding rondlopen. hier is alles nieuwbouw en letterlijk GRIJS, geen natuur, geen diversie in winkels en uitgaansgelegenheden alles is disco r&b troep hier, alles is voor consumptie industrie idioten, Antwerpen heeft van alles terwijl Rotterdam niks heeft, Rotterdam is nu echt de stad voor de buitenlandse mcdonalds tmf idioot geworden. Antwerpen is prachtig, tenminste veel oude gebouwen en daar zie ik tenminste nog cultuur terwijl in Rotterdam geen cultuur meer te vinden is, alleen maar mcdonalds trendy tmf kledingzaken en drugs.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ge hebt er zelf nog geen voet binnengezet en weet niet waarover ge spreekt
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iran het land voor de pedofielen en dierenbeulen allen daarheen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote=parcifal;1574076]
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Heb je ook foto's van Iraanse vrouwen in Iran zelf
![]()
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 23 maart 2006 om 12:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een vrouw in een iraanse coffeeshop : ![]() of dit? ![]() Of deze : shoppende meiden in Noord-Teheran: ![]() Eenzijdig? Inderdaad, maar dit helpt je misschien om niet te vergeten dat je in Iran massa's jonge westers georienteerde mensen hebt die niets moeten weten van de Fundi's. Het zijn die mensen die onze steun en sympathie verdienen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Das waar, maar er zijn ook massa's jonge mensen die net die-hard jonge taliban zijn. De reformisten beweging is sinds 9/11 haast taboe geworden als Amerikanen-nalopers.