![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]() De uitspraak van piano : "rot op zageman" is gevaarlijk.
Aan wat doet mij dat denken......... oprotten........ van iets afwillen geraken....... weg doen ........ in de vuilbak gooien...... buiten gooien.... OHHH NEEEEEN. Er schuilt nog altijd een Vlaams Blokker in Piano. Piano ik begin het te begrijpen. ![]() ![]() ![]()
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb hier nog niet veel opgestart en nu ikhet wel deed wou ik verdorie dat er misschien eens deftig van gedachte kon gewisseld worden. Het gaat en ging toch langs geen kanten over het VB. Staat die daar ineens met zo'n domme bijdrage die er geen bal mee te maken had.
En toen wou ik toch eens even mijn gedacht zeggen. ![]() Het is niet omdat ik in de kempen woon dat ik mijn gedacht niet mag zeggen. ![]()
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |