![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Voor de zoveelste maal stel ik de hypocrisie vast van een deel van de VB-ers op dit forum, trouwens een duidelijke weerspiegeling van hun partij-top!
Robert t is dan tenminste nog zo eerlijk om toe te geven dat het voorontwerp vertrokken is van bij Koen Vermant, een trouwe adept van de VB-Welkomgroep van Marie-Rose Morel! En wie de opstellers ook zijn, wanneer de vijandigheden onverminderd blijven voortduren vanuit de VB-Welkomgroep, maken deze mensen van de Welkomgroep dit charter tot een vodje papier!!! Ik herhaal: “Nooit is er in het charter geëist dat de Welkomgroep moest worden opgedoekt. Dat maakt heel het charter ongeloofwaardig. Enerzijds vragen naar samenwerking en anderzijds blijven dulden dat het VB zijn vuile spelletjes tegen N-VA verderzet, is onaanvaardbaar en hypocriet!!!” |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De 'vijandelijkheden 'zoals je je ze noemt, komen enkel van jou.
Het charter is een initiatief van Robert t. Een N-VA-er dus. Hij kreeg daarbij steun van één VB-er en drie onafhankelijken maar NIEMAND van de Welkomstgroep. JIJ bent het dus die er de Welkomstgroep bijsleurt om het charter toch maar te kunnen afschieten. Of moet je gezeik als excuus dienen voor het uit de partij kieperen van Robert t? Inplaats van spijkers op laag water te blijven zoeken kan je beter antwoorden op deze vragen: Wat staat er fout in het charter en waar klopt het niet met de WOORDEN (of moet ik zeggen, blablabla?)van de N-VA? Geef antwoord over de grond van zaak inplaats van je op je eeuwige haatproza te fixeren! WIJ ZIJN ALLEN WETTERAARS! Laatst gewijzigd door Knuppel : 6 maart 2006 om 14:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() Beste Vlaams Nationalisten
Ik heb het eerder al eens gezegd: Het heeft geen enkele, maar ook geen enkele zin om met Clemens een discussie ten gronde aan te gaan. Wat ik wel heb geleerd in deze topic.: HET ZIJN MENSEN ALS CLEMENS DIE DE GROOTSTE VLOEK ZIJN VOOR DE VLAAMSE ZAAK. Samen met partijtenoren het programma overboord gooien, eens dat de Belgische fauteuils in zicht zijn . Daar ligt al sinds decennia de oorzaak dat Vlaanderen niet krijgt waar het recht op heeft. Idd, alleen 'Bah' is hier op zijn plaats |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() “[SIZE="4"]Geef antwoord [/SIZE]“galmde het op het forum, terwijl het antwoord reeds lang gegeven was.
Maar “Befehl ist Befehl”! Dus hier komt het: Voor de zoveelste maal stel ik de hypocrisie vast van een deel van de VB-ers op dit forum, trouwens een duidelijke weerspiegeling van hun partij-top! Robert t is dan tenminste nog zo eerlijk om toe te geven dat het voorontwerp vertrokken is van bij Koen Vermant, een trouwe adept van de VB-Welkomgroep van Marie-Rose Morel! En wie de opstellers ook zijn, wanneer de vijandigheden onverminderd blijven voortduren vanuit de VB-Welkomgroep, maken deze mensen van de Welkomgroep dit charter tot een vodje papier!!! Ik herhaal: “Nooit is er in het charter geëist dat de Welkomgroep moest worden opgedoekt. Dat maakt heel het charter ongeloofwaardig. Enerzijds vragen naar samenwerking en anderzijds blijven dulden dat het VB zijn vuile spelletjes tegen N-VA verderzet, is onaanvaardbaar en hypocriet!!!” De haatproza uitgaande van de VB-ers op het forumonderdeel voor CD&V-N-VA discussies is het beste bewijs dat VB-ers wel een charter willen ondertekenen, maar dat het voor hen NIET MEER is dan een vodje papier! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat je excuustruus om niet te hoeven antwoorden erbuiten, Clemens.
De Welkomstgroep had NIETS maar dan ook NIETS met het uiteindelijke charter te maken. Waarom moet ze er dan bijgesleurd worden? Mijn vraag heb je echter angstvallig vermeden. En ze luidde: [SIZE="5"]Wat staat er fout in het charter en waar klopt het niet met de congrestekst van de N-VA?[/SIZE] Maar ik zal je zeggen waarom je niet antwoordt, Clemens: omdat elk eerlijk antwoord de beschamende houding van de N-VA bevestigt. Laatst gewijzigd door Knuppel : 6 maart 2006 om 20:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Nogmaals
Enerzijds vragen naar samenwerking en anderzijds blijven dulden dat het VB zijn vuile spelletjes tegen N-VA verder zet, is onaanvaardbaar en hypocriet!!! De haatproza uitgaande van de VB-ers op het forumonderdeel voor CD&V-N-VA discussies is het beste bewijs dat VB-ers wel een charter willen ondertekenen, maar dat het voor hen NIET MEER is dan een vodje papier! |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Belgische fauteuils??? Weer eens een staaltje van struisvogelpolitiek ten beste gegeven. Veel van die Belgische fauteuils worden immers bezet door VB-mandatarissen, die er reeds tientallen jaren voor zorgen dat hun kiezers niet krijgen wat hun partij hen beloofd had. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Clemens, Zolang een partij haar programma trouw blijft EN geen uitspraken doet om enkel de achterban te sussen , zolang geeft die partij wat de kiezer van haar verwacht. En zo zal die partij verkiezingsoverwinning op verkiezingsoverwinning halen. 'In de laatste Belgische, ik zeg wel DE LAATSTE?
![]() |
![]() |
#30 |
Gouverneur
|
![]() VERVOLG,
ik zeg wel DE LAATSE, Belgische regering zal het Vlaams Belang haar kiezers geven wat ze in haar programma verkondigt. Tot dan zullen we het moeten stellen met enkele ludieke acties vanwege de NVA, die tezelfdertijd met Di Rupo de machtsovername aan het voorbereiden is (samen met de tjeven natuurlijk) En dan is het maar zeer de vraag Clemens, of jij gaat krijgen wat je van de NVA verwacht. Tja, ik denk eigenljk wel, want de Vlaamse zaak kan jou soms gestolen worden heb ik de indruk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() ik heb hier passief de thread gevolgd en ik moet toch wel zeggen dat clemens een punt heeft.
Aan de voordeur met een witte vlag gaan zwaaien en aan de achterdeur de aanval inzetten. Laatst gewijzigd door maarte : 7 maart 2006 om 14:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() daar lijkt het toch op
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[SIZE=5]Wat staat er fout in het charter en waar klopt het niet met de congrestekst van de N-VA?[/SIZE]
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zie jij het punt van Clemens dat verband houdt met het wippen Van Robert t uit de N-VA?
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat lijkt waarop dat Robert t moest gewipt worden?
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunnen jullie écht geen betere stok vinden om Robert t te slaan? Of zet de wérkelijke ontmaskering, deze van de N-VA-top, zoveel hatelijk bloed? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
- Het VB weigert politieke verantwoordelijkheid “We stappen enkel in de laatste federale regering” Het CS is dus een situatie die het VB koestert en zelf niet wil opgeven. Het VB is voor een groot deel medeverantwoordelijk dat Vlaanderen wordt geminoriseerd binnen de Belgische structuren. -N-VA neemt zijn politieke verantwoordelijkheid op Deelname aan de macht is een middel om zijn doelstelling te verwezenlijken. Laatst gewijzigd door Clemens : 7 maart 2006 om 17:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De verdeeldheid bestaat nog meer aan de basis, lees dit forum of andere politieke forums er maar op na. Wanneer iemand van N-VA een posting doet, zijn er onmiddellijk een groep VB’ers om de posting bespottelijk te maken en af te kraken! |
|
![]() |
![]() |