Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 maart 2006, 20:12   #21
Juan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Niet enkel Van San uiteraard. Je hebt ook het manifest van de Warande groep. Dat is wat recenter, of vind je echt dat de onderbouwing moet steunen op VB onderzoek ?
waar ondersteunt het manifest van de Warande het racistische luik van het VuilBlok?
Juan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2006, 20:13   #22
leeuwenhart
Banneling

leeuwenhart's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet enkel Van San uiteraard. Je hebt ook het manifest van de Warande groep. Dat is wat recenter, of vind je echt dat de onderbouwing moet steunen op VB onderzoek ?
nog stravver! De Warandegroep is ook al van het VB?

Als N-VA met thema’s voor de dag komt is die onderbouwd! Het VB heeft tot nu toe NIETS gedaan, zowel op academisch/ beleids onderbouwing als op het nemen van verantwoordelijkheid.
leeuwenhart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2006, 20:15   #23
leeuwenhart
Banneling

Standaard

Citaat:
Uiteraard komt het niet van het VB. Dan zou het pas makkelijk zijn voor jou om het neer te sabelen Wat wil je nu... onafhankelijk onderzoek of werk van de VB studiedienst ?
pssst, ik zal jou een geheim verklappen. Niet verder vertellen hé. De studiedienst van het VB bestaat niet. Een soort spookfirma.
alle teksten worden door reclamefirma's gemaakt. bewijzen zijn de boekhouding van het VB waaruit blijkt dat het grootste deel van hun budget naar PR werk gaat.

Laatst gewijzigd door leeuwenhart : 7 maart 2006 om 20:17.
Oud 7 maart 2006, 20:20   #24
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leeuwenhart Bekijk bericht
nog stravver! De Warandegroep is ook al van het VB?

Als N-VA met thema’s voor de dag komt is die onderbouwd!
Ik zeg net dat ze ONAFHANKELIJKE rapporten hebben om hun keuzes te staven. Ben jij gewild blind of zo ? Wat is een rapport door het VB nu waard ? Wat is een rapport door om het even welke partij waard ? Als je partijen hun eigen waarheid zou laten maken dan kwam :

* de vld met een rapport dat hardrijden minder slachtoffers maakt
* de sp.a met een rapport dat de economie best draait bij 90% belasting op arbeid
* Groen! met een rapport dat de veiligheid flink verbetert als je meer migranten binnenhaalt
* ...

Als die basis je nu echt ontgaat dan hoeven we hier niet verder te babbelen. Ik wil juist niet dat een partij zijn eigen waarheden gaat uitvinden.

Citaat:
Het VB heeft tot nu toe NIETS gedaan, zowel op academisch/ beleids onderbouwing als op het nemen van verantwoordelijkheid.
c.o.r.d.o.n s.a.n.i.t.a.i.r.e

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2006, 20:21   #25
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
pssst, ik zal jou een geheim verklappen. Niet verder vertellen hé. De studiedienst van het VB bestaat niet. Een soort spookfirma.
alle teksten worden door reclamefirma's gemaakt. bewijzen zijn de boekhouding van het VB waaruit blijkt dat het grootste deel van hun budget naar PR werk gaat.
Grootste deel van het budget van hun studiedienst of bedoel je voor het complete VB. Ik wil de cijfers dan wel eens zien voor andere partijen ook.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 7 maart 2006, 20:25   #26
leeuwenhart
Banneling

Standaard

Citaat:
Grootste deel van het budget van hun studiedienst of bedoel je voor het complete VB. Ik wil de cijfers dan wel eens zien voor andere partijen ook.
niet moeilijk! Ze hebben de cijfers in de kamer gepubliceerd van alle partijen. Vraag ze gewoon op. Ik heb ze kort in een tabel zien staan in een of andere krant.
Oud 7 maart 2006, 20:28   #27
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voorzichtig, leeuwenhart: waar zijn die bewijzen? Ik wil die ook wel eens inzien want pas op: ik geef toe dat ik het zeker niet wil tegenspreken! EDIT: ok, ze zijn inzienbaar! Zeer fijn!

Wat betreft de "onkreukbaarheid" van het VB herhaal ik dat Dewinter zijn burgemeesterpost(je) al jaren als officieel hoofdstandpunt maakt, een feit waar slechts enkele suicidalen zich proberen uit te praten, de wijzen zwijgen echter gewoon. Wat ga je doen aan het vuil? Dewinter burgemeester! Ah fijn... en de migranten? Dewinter burgemeester! En de controle van moskeën? Dewinter zegt alle moskeën naar platteland.
Ik begrijp niet hoe ze buiten Antwerpen volledig anders zouden denken. En dan nog, Antwerpen is al erg genoeg...
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club

Laatst gewijzigd door Steben : 7 maart 2006 om 20:29.
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2006, 20:31   #28
leeuwenhart
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zeg net dat ze ONAFHANKELIJKE rapporten hebben om hun keuzes te staven. Ben jij gewild blind of zo ? Wat is een rapport door het VB nu waard ? Wat is een rapport door om het even welke partij waard ? Als je partijen hun eigen waarheid zou laten maken dan kwam :

* de vld met een rapport dat hardrijden minder slachtoffers maakt
* de sp.a met een rapport dat de economie best draait bij 90% belasting op arbeid
* Groen! met een rapport dat de veiligheid flink verbetert als je meer migranten binnenhaalt
* ...

Als die basis je nu echt ontgaat dan hoeven we hier niet verder te babbelen. Ik wil juist niet dat een partij zijn eigen waarheden gaat uitvinden.

c.o.r.d.o.n s.a.n.i.t.a.i.r.e
Een partij moet zijn eigen waarheden niet uitvinden, maar moet wel het huidig beleid bestuderen, en betere alternatieven vinden.

Ik herinner me het dossier 'Kenniseconomie van de N-VA' dit is bestudeerd geweest, door N-VAers/ mandatarissen, bedrijfsleiders en academici.

Enkel wanneer partijen dat soort beleidsonderzoek verrichten, stel ik een deel van mijn vertrouwen in die patij indien ze dan uiteindelijk haar onderzoek wil uitwerken naar beleidsverantwoordelijkheid.
Oud 7 maart 2006, 20:42   #29
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Juan Bekijk bericht
waar ondersteunt het manifest van de Warande het racistische luik van het VuilBlok?
Het ondersteunt het Vl-nat luik. Enne... op niveau discussieren mag ook met de namen van partijen juist geschreven.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 8 maart 2006, 19:00   #30
AVV
Gouverneur

AVV's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De reacties van het VB op N-VA beginnen stilaan hilarisch te worden.
- Te pas en te onpas mengen ze federale materie met gewestelijke bevoegdheden als ze maar kunnen schieten op N-VA.
- Schermen dat de N-VA de Europese grondwet heeft goedgekeurd. Vraag hen wel niet wat er in die grondwet staat, want dat weten ze niet. (dexit de reacties in de topic “N-VA geschokt door brutale moord op Koerdisch echtpaar” ).
- Altijd maar dezelfde verwijten blijven herhalen, in discuties die er niks mee te maken hebben. Hiervoor spannen ze zelfs gretig belgicisten voor hun kar om toch maar de N-VA te kunnen belagen..
- De totale onwetendheid van wat hun mandatarissen presteren in hun functie als parlementslid.
- Wijzen op de democratie binnen N-VA. Nu ja over de interne democratie binnen het VB zullen we niet uitweiden…
- Zeggen dat N-VA het schoothondje is van de CD&V, terwijl alle peilingen erop wijzen dat de N-VA in alle opzichten groeit! Dat de CD1V afhankelijk begint te worden van N-VA. Ook verschillende Vlaamsgezinde krachten binnen CD&V bevestigen dit.

Maar er is één zaak die VBers vergeten. Er zijn partijen die werken en er zijn er die niet werken. Maar tot nader orde is het VB een partij die NIET werkt.
Wie werkt maakt fouten, wie niet werkt geen fouten.

De N-VA strijd voor een onafhankelijk Vlaanderen hoezeer VBers hier proberen de spot mee te drijven. Waarschijnlijk scoren ze bij ‘brainlozen’, maar bij opgeleide mensen bakt hun vis niet. Hierdoor worden de reacties nijdiger en nijdiger. Hoe lager onder de gordel hoe liever.
Vandaar dat ze meer zetels te verdelen hebben, dan ze kandidaten hebben. Dit wil dan ook iets zeggen over de reikwijdte van hun effectieve achterban die achter het extreem rechtse ideeëngoed staat.
Ze halen zelfs meer en meer de VVB op hun nek. Zie laatste persmededelingen van verschillende VVB bestuursleden.

Laat N-VA eens 30% halen? Hoelang zal België nog bestaan?

Beste Vlaams Nationalist Leeuwenhart,

Ik zal niet beginnen over het grote verschil tssn wat de NVA zegt te zijn en wat het uiteindelijk heeft gedaan.
Voorbeelden zijn legio besproken op dit forum.
Neem van mij aan dat dat verschil na de vorming van de federale regering nog véél groter zal worden. Hopelijk heb je later de euvele moed om dat toe te geven (eens de banden met Di Rupo aangehaald zijn medoi 2007)
Tot zover de NVA. Weet dat ik veel respect heb voor de NVA kiezer.
Totaal geen respect echter voor diegenen , die de Vlaamse zaak nu al aan't verkopen zijn !

Het Vlaams Belang dan : 3 pijlers in hun programma van dag 1 tot op heden:
* Vlaanderen onafhankelijk : België bardt
* Een veilig Vlaanderen : stevige aanpak van de criminaliteit
* een streng maar rechtvaardig vreemdelingenbeleid
Het consequent vasthouden aan dit programma heeft het Vlaams Belang
alleen
Oud 8 maart 2006, 19:00   #31
AVV
Gouverneur

AVV's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De reacties van het VB op N-VA beginnen stilaan hilarisch te worden.
- Te pas en te onpas mengen ze federale materie met gewestelijke bevoegdheden als ze maar kunnen schieten op N-VA.
- Schermen dat de N-VA de Europese grondwet heeft goedgekeurd. Vraag hen wel niet wat er in die grondwet staat, want dat weten ze niet. (dexit de reacties in de topic “N-VA geschokt door brutale moord op Koerdisch echtpaar” ).
- Altijd maar dezelfde verwijten blijven herhalen, in discuties die er niks mee te maken hebben. Hiervoor spannen ze zelfs gretig belgicisten voor hun kar om toch maar de N-VA te kunnen belagen..
- De totale onwetendheid van wat hun mandatarissen presteren in hun functie als parlementslid.
- Wijzen op de democratie binnen N-VA. Nu ja over de interne democratie binnen het VB zullen we niet uitweiden…
- Zeggen dat N-VA het schoothondje is van de CD&V, terwijl alle peilingen erop wijzen dat de N-VA in alle opzichten groeit! Dat de CD1V afhankelijk begint te worden van N-VA. Ook verschillende Vlaamsgezinde krachten binnen CD&V bevestigen dit.

Maar er is één zaak die VBers vergeten. Er zijn partijen die werken en er zijn er die niet werken. Maar tot nader orde is het VB een partij die NIET werkt.
Wie werkt maakt fouten, wie niet werkt geen fouten.

De N-VA strijd voor een onafhankelijk Vlaanderen hoezeer VBers hier proberen de spot mee te drijven. Waarschijnlijk scoren ze bij ‘brainlozen’, maar bij opgeleide mensen bakt hun vis niet. Hierdoor worden de reacties nijdiger en nijdiger. Hoe lager onder de gordel hoe liever.
Vandaar dat ze meer zetels te verdelen hebben, dan ze kandidaten hebben. Dit wil dan ook iets zeggen over de reikwijdte van hun effectieve achterban die achter het extreem rechtse ideeëngoed staat.
Ze halen zelfs meer en meer de VVB op hun nek. Zie laatste persmededelingen van verschillende VVB bestuursleden.

Laat N-VA eens 30% halen? Hoelang zal België nog bestaan?

Ik zal niet beginnen over het grote verschil tssn wat de NVA zegt te zijn en wat het uiteindelijk heeft gedaan.
Neem van mij aan dat dat verschil na de vorming van de federale regering nog véél groter zal worden. Hopelijk heb je later de euvele moed om dat toe te geven (eens de banden met Di Rupo aangehaald zijn medoi 2007)
Totaal geen respect echter voor diegenen , die de Vlaamse zaak nu al aan't verkopen zijn !

alleen maar
Oud 8 maart 2006, 19:12   #32
AVV
Gouverneur

AVV's schermafbeelding

Standaard

vervolg....

verkiezingsoverwinning na verkiezingsoverwinning opgeleverd.

Anders haal je nooit 25% van de stemmen.

En nu komt je grootste blunder in je betoog :
'Waarschijnlijk scoren ze bij 'brainlozen''
Wel dat getuigt op de eerste plaats van minachting voor 1 miljoen van uw mede Vlamingen en tweedens :

het Vlaams Belang genereert zijn stemmen uit ALLE lagen van de bevolking
(behalve bij de allochtonen, die uitsluitend voor de SPA stemmen : zie het voorbeeld vandaag ivm verkiezingen in Nederland : 2 miljoen allochtonen kiezen PVDA)

Vandaar dat ik zulke uitspraken van jou erg provocerend vind en enkel getuigt van niet te stuiten afkeer van het VB)

Tot slot, je zegt : laat de NVA 30 % halen. Maar beste Leeuwenhart : die miljoen kiezers moet je verdienen door hard te werken, consequent te zijn, programma boven postjes te zetten. Zoniet : zie VLD, SPA....

Eind 2007 zal je meteen tot de ontnuchterende vaststelling ivm % stemmen voor uw NVA. We spreken elkaar.

Met Vlaamse groeten en hopend op ooit één grote Vlaamse volkspartij, waar alle Vlamingen kunnen thuiskomen
AVV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2006, 19:26   #33
leeuwenhart
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVV Bekijk bericht

alleen maar
bent u aan het grappen ofwat?

Consequent vasthouden aan oneliners is gemakkelijk, zeker als je niet aan het beleid wil deelnemen.
De N-VA doe haar werk zo als het hoort! Bewijs zijn recente uitspraken van VVB kopstukken en andere Vlaamse organisaties. natuurlijk zij kijken verder dan hun neus lang is. Zij snappen tenminste dat Vlaams autonomie enkel en alleen kan verworven worden als deze gedragen wordt door de meerderheid van bevolking.
Er vanuit gaan dat je een einde aan België kunt brengen vanuit de politie of Vlaams beweging is de grootste domheid die je kunt bedenken.

De N-VA doe haar werk door anderen aan het denken te zetten en op alle mogelijke manieren te pogen haar stempel te zetten op hangende dossiers.

- Verplichte 2 taligheid voor het verwerven van een sociale woning
- Verzwaren sancties op scholen die de taalwet niet toepassen.
- Het afdwingen van een taalstudierapport in Brussel
- De In inburgeringwet
- Afdwingen van meer Nederlandstalige medische dienstverlening rond Brussel.
- De verstrenging van de faciliteiten gemeenten.
- Het tot stand komen van een Vlaamse grondwet
- Zorgen dat er een verdere staatshervorming komt in 2007
- Beïnvloeding van haar kartelpartner. (Omdat de CD&V niet langer kan zonder N-VA is ze wel verplicht haar standpunten bij te schaven met betrekking van communautaire thema's) meer en meer zien we de CD&V dan ook opschuiven naar de Vlaamse kant.
- De N-VA heeft ervoor gezorgd dat er een Europees verdrag is die de regio's rechtstreeks betrokkenheid heeft in de Europese instellingen.
- Jawwel het op de agenda zetten van BHV. Spijtig genoeg hebben de Vlaamse federale regeringspartijen hun woord niet gehouden. Maar uitstel is geen afvoering. In 2007 zal het er dubbel zo dik op liggen.
- Het infiltreren in Vlaamse organisaties zoals VOKA de Vlaamse ziekenhuizen. Vandaar dat nu plots steeds vaker separatistische uitspraken worden gedaan.

je moet wel ofwel achterlijk zijn, paardekleppen hebben, ouwe knar zijn, bijzonder weinig dossierkennis hebben, zagevent zijn om dit niet te zien.
Oud 8 maart 2006, 19:28   #34
AVV
Gouverneur

AVV's schermafbeelding

Standaard

Om even verder te gaan over het woord van 'brainlozen' en 'opgeleide mensen' uit het betoog van leeuwenhart.

Ik kan hier uit opmaken dat Leeuwenhart hoger opgeleid is, maar .............door zulk statement op het forum te gooien, getuigt van op zijn minst in een staat van 'brainloos' te verkeren .

Meet je aub toch geen jasje aan dat je waarschijnlijk niet past : wie ben jij om te oordelen of je mede Vlaming 'brainloos' is?

Mogen de 1 miljoen kiezers nu ook oordelen over je verstandelijk vermogen?

Moge je nickname 'Leeuwenhart' doen vermoeden dat je het Vlaamse hart op de juiste plaats hebt.
Oud 8 maart 2006, 19:33   #35
leeuwenhart
Banneling

Standaard

Citaat:
vervolg....

verkiezingsoverwinning na verkiezingsoverwinning opgeleverd.

Anders haal je nooit 25% van de stemmen.

En nu komt je grootste blunder in je betoog :
'Waarschijnlijk scoren ze bij 'brainlozen''
Wel dat getuigt op de eerste plaats van minachting voor 1 miljoen van uw mede Vlamingen en tweedens :

het Vlaams Belang genereert zijn stemmen uit ALLE lagen van de bevolking
(behalve bij de allochtonen, die uitsluitend voor de SPA stemmen : zie het voorbeeld vandaag ivm verkiezingen in Nederland : 2 miljoen allochtonen kiezen PVDA)

Vandaar dat ik zulke uitspraken van jou erg provocerend vind en enkel getuigt van niet te stuiten afkeer van het VB)

Tot slot, je zegt : laat de NVA 30 % halen. Maar beste Leeuwenhart : die miljoen kiezers moet je verdienen door hard te werken, consequent te zijn, programma boven postjes te zetten. Zoniet : zie VLD, SPA....

Eind 2007 zal je meteen tot de ontnuchterende vaststelling ivm % stemmen voor uw NVA. We spreken elkaar.

Met Vlaamse groeten en hopend op ooit één grote Vlaamse volkspartij, waar alle Vlamingen kunnen thuiskomen
1) recente studies ontrent het gemiddelde opleidingsniveau van kiezers bevestigen nochtans mijn betoog van 'Brainloze kiezers' Mensen die enkel tegen willen stemmen. Waartegen weten ze zelf niet. Als het maar tegen is.

2) 1 miljoen kiezers moet je verdienen? Zeg eens hoe hebben ze dat gedaan? de partijgenoten van de UN haalden ook hun miljoenen kiezers terwijl ze meer in de hoerententen in Berlijn zaten dan beleid uit te stippelen.

Als je uitspraken doet tegen het gevestigde beleid scoor je daar altijd mee! Met mensen naar de mond te praten scoor je ook altijd.
Zie maar wet er in Antwerpen gebeurt. Ze maken campagne tegen de uitbreiding van de haven op Linker oever terwijl ze op andere plaatsen campagne maken voor de uitbreiding.

Zie maar naar hun laatste 'economisch congres' Waar ze voor iedereen sinterklaas spelen. Maar vraag natuurlijk niet waar ze het geld zullen genereren.
Oud 8 maart 2006, 19:37   #36
leeuwenhart
Banneling

Standaard

Citaat:
Om even verder te gaan over het woord van 'brainlozen' en 'opgeleide mensen' uit het betoog van leeuwenhart.

Ik kan hier uit opmaken dat Leeuwenhart hoger opgeleid is, maar .............door zulk statement op het forum te gooien, getuigt van op zijn minst in een staat van 'brainloos' te verkeren .

Meet je aub toch geen jasje aan dat je waarschijnlijk niet past : wie ben jij om te oordelen of je mede Vlaming 'brainloos' is?

Mogen de 1 miljoen kiezers nu ook oordelen over je verstandelijk vermogen?

Moge je nickname 'Leeuwenhart' doen vermoeden dat je het Vlaamse hart op de juiste plaats hebt.
dit is niet mijn statement, ik baseer mij op onderstaande feiten en cijfers:

http://www.vvb.org/extra/872/0506opinieonderzoek.pdf

Laatst gewijzigd door leeuwenhart : 8 maart 2006 om 19:38.
Oud 8 maart 2006, 19:39   #37
AVV
Gouverneur

AVV's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
bent u aan het grappen ofwat?

Consequent vasthouden aan oneliners is gemakkelijk, zeker als je niet aan het beleid wil deelnemen.
De N-VA doe haar werk zo als het hoort! Bewijs zijn recente uitspraken van VVB kopstukken en andere Vlaamse organisaties. natuurlijk zij kijken verder dan hun neus lang is. Zij snappen tenminste dat Vlaams autonomie enkel en alleen kan verworven worden als deze gedragen wordt door de meerderheid van bevolking.
Er vanuit gaan dat je een einde aan België kunt brengen vanuit de politie of Vlaams beweging is de grootste domheid die je kunt bedenken.

De N-VA doe haar werk door anderen aan het denken te zetten en op alle mogelijke manieren te pogen haar stempel te zetten op hangende dossiers.

- Verplichte 2 taligheid voor het verwerven van een sociale woning
- Verzwaren sancties op scholen die de taalwet niet toepassen.
- Het afdwingen van een taalstudierapport in Brussel
- De In inburgeringwet
- Afdwingen van meer Nederlandstalige medische dienstverlening rond Brussel.
- De verstrenging van de faciliteiten gemeenten.
- Het tot stand komen van een Vlaamse grondwet
- Zorgen dat er een verdere staatshervorming komt in 2007
- Beïnvloeding van haar kartelpartner. (Omdat de CD&V niet langer kan zonder N-VA is ze wel verplicht haar standpunten bij te schaven met betrekking van communautaire thema's) meer en meer zien we de CD&V dan ook opschuiven naar de Vlaamse kant.
- De N-VA heeft ervoor gezorgd dat er een Europees verdrag is die de regio's rechtstreeks betrokkenheid heeft in de Europese instellingen.
- Jawwel het op de agenda zetten van BHV. Spijtig genoeg hebben de Vlaamse federale regeringspartijen hun woord niet gehouden. Maar uitstel is geen afvoering. In 2007 zal het er dubbel zo dik op liggen.
- Het infiltreren in Vlaamse organisaties zoals VOKA de Vlaamse ziekenhuizen. Vandaar dat nu plots steeds vaker separatistische uitspraken worden gedaan.

je moet wel ofwel achterlijk zijn, paardekleppen hebben, ouwe knar zijn, bijzonder weinig dossierkennis hebben, zagevent zijn om dit niet te zien.
Zal ik je wat zeggen :

De kracht van de 'zweeppartij' Vlaams Belang, de grootste volkspartij in Vlaanderen, met 1 miljoen kiezers zorgt er voor dat zowel
* op communautair vlak
* op veiligheidsgebied
* op vreemdelingenbeleid
beetje bij beetje naar het programma van het Vlaams belang opgeschoven wordt.

Ben benieuwd als je straks tegen het franstalig front de communautaire onderhandelingen mag beginnen (binnen het tjeven kartel)
Dan gaan we dezelfde dingen meemaken a la BHV, maar dan nog veel erger

Die paar % van de nVA : de Waalse broeders lachen in hun vuistje.

Waar ze echter wel veel schrik voor hebben : HET VLAAMS BELANG

Vandaar hun aanvallen met vuile processen (weeten in die zin maken),
drooglegging (zie nieuwe weten) en mogelijk afzetting. Dan hebben ze wat ze moeten hebben en kunnen ze 5 partijtjes a la NVA tussen hun boterham leggen.

Tot slo : met de NVA naar een Vlaamse staat ..............maar eerst nog 250 jaar België.
Wel als het nog maar 10 jaar duurt, schiet er van Vlaanderen al niet meer veel over om voor te vechten. De koe zal totaal droog staan.

Zolas ik al zei, we spreken elkaar nog.

Van een 'brainloze' Vlaams nationalist (maar dat zijn uw woorden)
Oud 8 maart 2006, 19:42   #38
AVV
Gouverneur

AVV's schermafbeelding

Standaard

lees 'wetten' ip weeten / weten., zoals, tot slot ...het moest effe snel gaan,
heeft niks met verstand te maken, hoor ....Leeuwenhart
Oud 8 maart 2006, 19:53   #39
AVV
Gouverneur

AVV's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1) recente studies ontrent het gemiddelde opleidingsniveau van kiezers bevestigen nochtans mijn betoog van 'Brainloze kiezers' Mensen die enkel tegen willen stemmen. Waartegen weten ze zelf niet. Als het maar tegen is.

2) 1 miljoen kiezers moet je verdienen? Zeg eens hoe hebben ze dat gedaan? de partijgenoten van de UN haalden ook hun miljoenen kiezers terwijl ze meer in de hoerententen in Berlijn zaten dan beleid uit te stippelen.

Als je uitspraken doet tegen het gevestigde beleid scoor je daar altijd mee! Met mensen naar de mond te praten scoor je ook altijd.
Zie maar wet er in Antwerpen gebeurt. Ze maken campagne tegen de uitbreiding van de haven op Linker oever terwijl ze op andere plaatsen campagne maken voor de uitbreiding.

Zie maar naar hun laatste 'economisch congres' Waar ze voor iedereen sinterklaas spelen. Maar vraag natuurlijk niet waar ze het geld zullen genereren.

Wel zo'n simpele uitleg kan alleen komen van ................laat maar

punt 1 : 1 miljoen stommelingen
punt 2 : een oppositiepartij (nog wel de enigste) moet niet werken en krijgt 25% van de stemmen door de mensen naar de mond te praten

Lang geleden dat ik nog zulke onzin in 10 regels gezien heb.

Het zijn juist mensen zoals U, die straks met de meeste verstomming naar de verkiezingsresultaten zullen kijken.

U kon wel één zijn van de groep die U zo stigmatiseert.
Ken de wereld, begin met jezelf.
Oud 9 maart 2006, 00:31   #40
leeuwenhart
Banneling

Standaard

Citaat:
Wel zo'n simpele uitleg kan alleen komen van ................laat maar

punt 1 : 1 miljoen stommelingen
punt 2 : een oppositiepartij (nog wel de enigste) moet niet werken en krijgt 25% van de stemmen door de mensen naar de mond te praten

Lang geleden dat ik nog zulke onzin in 10 regels gezien heb.

Het zijn juist mensen zoals U, die straks met de meeste verstomming naar de verkiezingsresultaten zullen kijken.

U kon wel één zijn van de groep die U zo stigmatiseert.
Ken de wereld, begin met jezelf.
ik kijk niet met verstomming naar de verkiezingen. Ik weet welke partij zal winnen.
Tegen een partij als het VB kan je nooit winnen.
En daarom mogen wij ons gedacht niet meer zeggen ofzo?

In het VB maak ik me eerlijk gezegt geen zorgen. Zeker niet als ik kijk naar zusterpartijen van het VB in buurlanden. (pimmetje en consoorten)

Laatst gewijzigd door leeuwenhart : 9 maart 2006 om 00:32.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be