![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wel dan ben ik nu plaatsvervangend beschaamd over de "opvoeding" die de ingepakte madam die hier aan haar nederlands te horen weldegelijk is geboren of tenminste van kleinsaf aan school gelopen heeft, aan haar eigen kinderen geeft! En in feite was ik daar nog het meest van aangedaan! Fille is meer dan waarschijnlijk ongeveer even oud dan het zeer verbale peutertje van toen, en ik wens haar toe dat h�*�*r kinderen later te maken krijgen met de twee jongetjes die ik door hun hier geboren mama heb zien opvoeden! Het beste gewenst Fille!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Beide situaties zijn totaal niet te vergelijken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou beschaamd zijn om me betuttelend te bemoeien met de opvoeding van andermans kinderen.
![]() |
![]() |