![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na je ontmoeting met Piano, denk ik dat je weet wat ik bedoelde met die reactie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O,daarom is dit een discutieforum! Ja Groot Bakkes gebruik U ....... dan eens hé Of is het U nekske dat hier telt? Dus terug VLOTT wat is dat nu voor iets buiten het na huppelen van het VB?
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
VLOTT = LIBERALISME http://nl.wikipedia.org/wiki/Liberalisme VB = SOLIDARISME http://nl.wikipedia.org/wiki/Solidarisme
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() Praat eens samenhangend. Kijk waar ik op doel is het feit dat we allemaal maar een hoop vlees zijn met teveel pretentie. Jij, ik en al de rest van de forumgebruikers. Als we nu eens tien minuten allemaal onze smoelwerken hielden en erover nadachten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() [quote=Jazeker;1580185]Op de MENS zijn kap ziitte ja da kunde
![]() maar ik zèn e stevig menneke ![]() ![]() Hopelijk hoort LOEMBAS dat niet. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [SIZE="1"](Zucht.. Het origineel is altijd beter dan de kopie. Duveltje382, los mij eens af.)[/SIZE]
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote=Levertraan;1583641]U slaat de plank mis, zoals ik ook al tegen Hans Le Grand zei. Uw dialect dat u pretendeert te gebruiken is niet afkomstig uit West-Vlaanderen. Zoals u wellicht zijn in onze streken het diets een samentrekking van het saksisch en het nederfries. Zoals u het zich voorstelt is dat niet overeenkomstig de landsdelen in Zwitserland alwaar alle talen vrijelijk op bestuurlijk niveau gesproken kunnen worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 17 maart 2006 om 02:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
(Ik weet dat het laat was vannacht maar mijn parodie was toch ook wel duidelijk, dunkt me.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Gingen VLOTT en Vlaams Belang niet samen in kartel? Was Vlaams Belang niet tegen kartels (allé, ze kakken toch constant op alle andere kartels en zijn zo trots dat zij geen deel uit maken van een kartel).
Zal een vreemd kartel-programma worden. VLOTT is zogezegd voor totale gelijkwaardiging en gelijkberechtiging voor iedereen (is vb.: voor homohuwelijk en adoptie door holebi's) terwijl het VB de meest homofobe partij van Vlaanderen is (tegen gelijk welke vorm van holebi-rechten)...
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Jazeker, u bezit over teveel empathie om een belanger te zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat dat tegengewicht in diens legering elementen heeft die ik niet lust, neem ik er momenteel bij. Beleidsbereidheid zal ook bij hen zorgen dat sommige programmapunten als minder prioritair worden weggezet. Momenteel vechten en roepen ze op elk punt, omdat ze tot in het extreme in de oppositie zijn gedrukt. De VRT is een "personal vendetta tour 2006" begonnen en dat is niet het klimaat in dewelke ze zoetjesaan losjes wat 'populaire-stef' praatjes kunnen verkopen want ook naast het cordon van de VRT hebben ze nog humo en de meeste mainstream media tegen. Dat ze bij de Vlaamse verkiezingen klokten op 24% mag eigenlijk een wonder heten. Ik ben er gewoon persoonlijk van overtuigd dat het tijd is voor hen. Maar liefst niet in een scenario waarin ze > 50% hebben want dan kunnen ze niet worden gecorrigeerd. En dat is nu net wat het cordon beoogt.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 20 maart 2006 om 01:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Het viel me op dat u in sommige 'draden' stoere taal bezigt en koketteert met extreem-rechtse groepen, terwijl u in de discussies, als puntje bij paaltje komt, genuanceerde standpunten inneemt. Ook heeft u teveel gevoel voor humor om een fanaticus te zijn. Wat u zegt over probleemanalyses die door anderen van tafel worden geveegd herken ik van de afgelopen jaren in Nederland. Dat hebben we gelukkig gehad. Toch is in mijn ogen VB net een tikje té. De leiding heeft teveel bedenkelijke trekjes. Om mijn blik te verruimen kijk ik ook op hun site, trouwens ook op Polinco. Maar ook VB bericht tendentieus en over polinco hoeven we het denk ik niet te hebben.... Hoewel ik zelf niet op VB zou stemmen deel ik wel u mening over (de opheffing van) het CS. Het is vreemd dat politici van links en rechts in deze tijd nog zo blind kunnen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En net door die verrotting is het tijd voor extreme maatregelen. En nee hoor. Ik zie hier morgen geen treinen vol bruintjes vertrekken naar een vernietigingskamp. Denk je dat de EU, de VN, de NAVO en de VS (die hebben wel een hoop joden afstammend van gevluchte Duitse joden in de top rangen van partijen en defensie) dat zouden laten gebeuren ? Think twice. Al die herrie over een nazi partij die hier aan de macht zou komen en de ovens weer zou opwarmen is toch komisch om zien ? Ik moet ook wel eens bedenkelijk lachen als je het over de leiding van het VB hebt. Ja hoor. FDW was als student een vechtersbaasje. In Duitsland had je de groene Joshka Fischer die in de regering zat als hoge pief van wie foto's bekend zijn waarop hij agenten in mekaar timmert. Dat waren jeugdzonden die niet aangerekend werden. Mieke Vogels en Johan Vandelanotte waren beiden lid van extreem-linkse en niet altijd zachtaardige organisaties. Jeugdzonden... zand erover. FDW, ... ho maar. We kunnen er niet omheen dat het cordon (uniek in de democratische wereld) een linkse kring die de minderheid aan stemmen heeft een enorme macht bezorgt. Ik laat u te raden waarom dat cordon dan behouden blijft. Ik zie vandaag de dag de treinen niet meer rijden naar vernietigingskampen en WOIII ? Komaan... in de dertiger jaren kon de grootste natie in west-Europa dat nog doen, maar om WOIII te starten heb je meer soldaten nodig dan Vlaanderen telt en bij voorkeur zijn ze ook gemiddeld 20 en niet 43 zoals 'onze jongens' zijn. Ik ben die propaganda erg moe.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 20 maart 2006 om 01:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog enige bemerkingen bij uw post...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 20 maart 2006 om 02:05. |
|||||
![]() |
![]() |