![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik heb met de nazis geen uitstaans en geen affaires, ik ken er zelfs geen. Wat moet ik dan met zo een antwoord ?
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 16 maart 2006 om 20:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Gelukkig dat de CD&V het ACV heeft om hen op het goede pad te houden. Daarom vrees ik de VLD meer, ik zie hen rapper in bed duiken met het VuilBlok.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar begint mijnheer Pianodinges weer met z'n leugenmantra... 't Knappe van democratie niet wat u ervan maakt, maar wel dat het volk zich mag uitspreken. En als het volk voor het Vlaams Belang wil stemmen, heeft u dat te respecteren. Dat is juist het mooie van democratie: de stem van het volk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En zie, zijn posts zijn toch altijd even sterk en gefundeerd. En schelden, dat gaat hem zelfs nog beter af. Enfin, hij doet maar...
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 16 maart 2006 om 20:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet opletten, mijnheer Pianodinges kan maar uit één vaatje tappen. De man zit ongetwijfeld met een enorme frustratie: als hij al iets plaatst op dit forum gaat het over het Vlaams Belang. Tegelijkertijd meelijwekkend en uiterst grappig hoe hij aldus een goede propagandist is voor onze partij. Hij is, net als Geysels, een van die zovele nuttige idioten die onze kassa's doen rinkelen. Alleen beseffen ze dat niet. Dat ze dus maar verder doen! Dat ze maar roepen en schreeuwen "nazi's", "fascisten", "racisten"... Hoe meer het gezegd wordt, hoe meer mensen zich naar ons wenden want dat scheldoowrdenballonnetje prikken ze hoe langer hoe meer door.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
blablablabla ik verwijs naar u juanita. Michael moore kan aan mijn **** roesten. Laatst gewijzigd door born2bewild : 16 maart 2006 om 20:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat bedoel ik nu sé, Piano Enfin, tijd brengt raad...........
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Het wordt tijd dat er naast een al bestaand Vlaams ziekenfonds, een Vlaamse vakbond opgericht wordt. Het huidige ABVV en ACV zouden hun ledenaantal gehalveerd zien. Die vakbond zou dan moeten opkomen voor de Vlaamse arbeider en een apart Vlaams tewerkstellingsbeleid kunnen voeren en moet partij-neutraal zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Partijlid
|
![]()
![]() |
#35 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
BRUSSEL - In 2004 heeft het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding (CGKR) 924 nieuwe dossiers in verband met racisme opgemaakt. Daarnaast noteerde het CGKR ook 1.681 verzoeken om informatie over racisme. ,,Dat illustreert hoe uitingen van racisme en op racisme gebaseerde discriminaties nog altijd dagelijkse kost zijn'', stelde Jozef De Witte, directeur van het Centrum bij de voorstelling van het jaarverslag 2004…. Niet alle klachten die bij het Centrum binnenkomen, zijn gegrond. ,,In één klacht op vijf gaat het om wat we 'echt racisme' noemen: aanzetten tot racisme, discriminerende behandeling en beledigingen en/of geweld.'' Slechts in één geval op de twintig vindt het CGKR het nodig om gerechtelijke stappen te ondernemen. ,, @ De Standaard 2005 Iets verder lezen we: Recente uitspraken 2004: [SIZE=3]18[/SIZE] http://www.antiracisme.be/nl/kader_nl.htm 18 veroordelingen op 1 jaar op een bevolking van 10 miljoen inwoners. Dat is een verhouding van 0,0000018 of 0,00018 %. Inderdaad pianootje… we gruwen… In verband met onverdraagzaamheid daar zijn al wat betere cijfers. 1 miljoen Vlamingen worden uitgesloten… en dat aantal groeit van jaar op jaar. Toch eigenaardig dat het Inquisitiecentrum hiervan geen zaak maakt. Maar ja! Ze zijn daar ook niet voor betaald door de ‘politiek-correcten’. Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 16 maart 2006 om 20:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Correctie: geen Vlamingen maar Vlaams-nationalisten (leer het verschil kennen), racisten, negationisten, neonazi's, discriminanten, homofoben, moslimhaters enz.
![]() |
#37 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
tsjoene al die vooroordelen ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat ik nog merkwaardiger vind, nu neemt een rood mannetje als liegebeest Pianodinges het op voor de islam. Mensen die kritiek op de islam verwoorden, worden afgedaan als "moslimhaters". Lenin en Stalin keren zich in hun mausolea om als ze horen wat linkse rakker Pianodinges allemaal uitkraamt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |