![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit land is vandaag, minder dan ooit tevoren, op 'het goede spoor' te trekken.
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie je?
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En VB maakt daar gretig gebruik van omdat ze hun eigen standpunten over bijvoorbeeld homoseksualiteit drastisch willen versoepelen, maar dat niet kunnen gezien de zware uitspraken waarmee ze groot zijn geworden, en daarvoor VLOTT gebruiken (zo van, "ja, wij zijn daar nog wel tegen, maar in het kader van het kartel", enz...)
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie verwacht dat eigenlijk ?
|
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moi. Et l'Hugo et le Philippe (de l'Hiver, pas de Sud-Afrique Manqué).
Das pas een zekerheid in uw leven, hein! ![]()
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() wrakhout
![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Verklaar u nader a.u.b.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
#31 |
Gouverneur
|
![]() Duidelijk is dat elke partij niet liever zou hebben dat het VB ergens ten velde nu een overwinning zou behalen en vervolgens in het gemeentebestuur zou belanden.
Waarom?! Dan kunnen ze elke dag IN´T GROOT verkondigen hoe slecht het VB het wel niet doet, alles tegenwerken. Zo kunnen ze de voorbereiding voor de volgende verkiezingen rustig laten berusten op het bestoken van het VB. De vraag blijft echter, zal het VB snel weer in de oppositie verdwijnen? Na 15jaar oppositie, gehard door rechtzaken hier en daar, en jarenlang nageroepen en uitgescholden worden op de straat door VERDRAAGZAMEN... men zou voor minder meer moeite gaan doen. Ik hoop op een PIKZWARTE zondag, het maakt me zelfs niet meer of er nog kan geregeerd worden, want deze regering is het niet waard om regering genoemd te worden, ook al zeggen ze van zichzelf PolitiekCorrect te zijn. Ik moet echter toegeven dat een overwinning van het VB in 2007 een TOFFER effect zou hebben dan in 2006, of het moest Antwerpen kunnen inpalmen! RODE SPROOKJES pelgrim |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Ach beste sprookjesridder, de nabijheid van mijn verklaring in deze thread komt in de verste verte toch niet overeen met de belgische mythe die u hardnekkig blijft afratelen, duidelijk genoeg dacht ik.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=46955#2 |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het forum is ondertussen al doorspekt van berichten waarin ik duidelijk stel dat ik voor Vlaamse onafhanelijkheid ben en voor afschaffing van ons zottenhuis in Laken. En legt u nu maar eens uit welke belgische mythe ik blijf afratelen, waarvoor dank.
|
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() ooit ....
en zeg nooit nooit.. |
![]() |
![]() |
#35 |
Gouverneur
|
![]() ik moet opmerken dat ik het best zie zitten dat de rechtse partijen gegijzeld worden door links.
|
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gijzeling hoort dan ook tot de normale geplogenheden van mensen met dictatoriale neigingen.
#37 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
neemt nog altijd niet weg dat heel wat centrumrechtste partijen in hun angst voor het belang er bewust voor gaan kiezen naar de pijpen te dansen van linkse partijen. mag ik toch niet klagen? Laatst gewijzigd door mad_drone : 24 maart 2006 om 09:40. |
|
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In hun angst voor het Belang of in hun angst om de postjes te verliezen die ze, dankzij hun dictatoriale neigingen, onder elkaar kunnen blijven verdelen?
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben jij een VLD-spion? Want Annick et alia hebben die naam aan VLOTT gegeven...
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |