![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat is niet het aantal huwelijken, maar het aantal mensen dat gehuwd is, buitenlandse belgen tellen in deze statistiek niet mee, daarmee dat het mogelijk is op een oneven aantal uit te komen.
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Yep. Dat progressief en decadent samenlevingspatroon begint onrustwekkende proporties aan te nemen. Vooraleerst zou ik ooit wel te weten willen komen hoelang beide getoonde heren (nou ja heren ??) samenblijven. En ten tweede, tot welke volwassene zal het meisje uitgroeien, maar vooral , hoe zal zij haar puberteit zonder mama doormaken ? Om dan nog niet te spreken over de kinderwereld waarin ze vertoeft , die gemeen hard zal oordelen over haar ' ouderlijke ' situatie. De sociale gevolgen voor de betrokken kinderen zullen niet op zich laten wachten. Ik vind deze evolutie ronduit crimineel en bijzonder onmenselijk voor de onwetende geadopteerde kinderen. Welke zieke geesten laten in hemelsnaam zoiets toe , en vooral waarom ?? Groetjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bob, kruip terug in uw bed, jong. Je bent blijkbaar een deel van je compassie en medebewustzijn verloren tijdens je slaap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
beste lombas, mijn oprechte compassie gaat wel naar de opvoeding van de door homo's geadopteerde kinderen. Ik herhaal, dat is geen normale situatie. Een kind moet een echte moeder hebben, en geen verwijfd surrogaat . Dat homo's verbod op adoptie krijgen is hun probleem.(helaas is het niet zo mogen zijn) De geestesgesteldheid en het bijbrengen van natuurlijke waarden voor het kind zijn véééééééééééél belangrijker dan het wel of niet gediscrimineerd voelen van een stel verwijfde mannen die er in veel gevallen enkel maar een promiscue gedrag op nahouden. Of moet ik je een verhaaltje vertellen (van in mijn omgeving) van hoe meerdere homo koppels denken over trouw en stabiele relaties ?? Dat had namelijk uit de teksten van Sodom en Gomorra kunnen komen. In dat soort van omgeving wil je echt geen kind grootbrengen. Maar de wetgever besliste er (omwille van electorale opportuniteit) anders over. Ronduit schandelijk Groetjes Laatst gewijzigd door bob. : 20 maart 2006 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
PS ![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Het huwelijk is een zaak tussen man en vrouw.
Of moeten we misschien ook met onze kanarie, met ons huis of met ons moeder kunnen trouwen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kerkelijk huwelijk, daar doe je mee wat je wil; maar het burgerlijk huwelijk gaat wel iets verder dan een papiertje (het verandert je burgerlijke stand), en moet aldus voor iedereen toegankelijk zijn.
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Het huwelijk was tot voor 3 jaar geleden iets tussen man en vrouw maar nu is dat tussen man en man, vrouw en vrouw en man en vrouw; zo simpel en zo eenvoudig is dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een kind moet ouders hebben die het omringen met alle liefde, respect, zorg, genegenheid en met een prachtige maar rechtvaardige opvoeding!
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Wat dan met de kinderen die geen christelijke opvoeding krijgen in een heterogezin?
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]()
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja juist van U,beminnen?
![]()
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Dat is toch het hoofdthema van de christelijke leer?
![]() |
#38 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Nee, een zaak tussen twee mensen, ongeacht hun geslacht.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Lot en zijn 2 dochters werden, volgens de Bijbel, gered uit S&G. En die waren, imho, toch ook niet echte normaal te noemen. Citaat:
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk is het niets meer dan een kontrakt, dat dient nagevolgd te worden door de ondertekenaars. En juist op het moment dat hetero's nog enkel trouwen omdat hun boekhouder het zegt, willen homo's absoluut huwen. Is dit uit principe, of ook omdat hun boekhouder het zegt ? |
|
![]() |
![]() |