![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() wat is VNSU?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vereniging van samenwerkende universiteiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Vlaams Nationale Studenten Unie, vandaag de dag N-VA-studenten en ondermeer actief aan de Universiteit Gent.
Een groepje dat nogal onder de invloed van Meervoud stond. Enkele namen: Ben Weyts, Joris Nachtergaele en Nick Mouton. Een groepje dat er een sport van maakte om tegen te betogen als de NSV betoogde. Dus van veel rechtse sympathiën moet je die niet verdenken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() En is dat een schande? Men moet eens stoppen de strijd voor een onafhankelijk VL gelijk te stellen aan een rechts discours.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tutut. Een likje linkse verf is niet in staat om het kwalijke ideeëngoed van Vlaams independentisme te camoufleren. Allemaal koek-een-deeg of het nu van (extreem-)rechts, of (pseudo-)links komt..
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Los daarvan: zelfs al heb je een andere mening, dan nog ga je toch niet betogen met de mannen van de PvdA of de LSP? Wat doen zij voor een onafhankelijk Vlaanderen? Blijf dan gewoon thuis en ga niet als een onnozelaar met een leeuwenvlag tussen een bos (een woud is wat te veel) hamer en sikkelvlaggen lopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
het is niet omdat nva en vb allebei een independent vlaanderen wensen, dat zij op andere punten niet kunnen en mogen verschillen (bvb VB's haat voor multiculturele verrijking) en dit niet zouden mogen laten blijken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als de NSV betoogt voor Vlaamse onafhankelijkheid, is dat racisme? Of betoogt voor het Nederlandstalig karakter van Vlaams-Brabant? Of tegen de EU-grondwet? Er zijn ondertussen al heel wat betogingen geweest en de meeste hebben een zuiver communautair programma. Ik claim hier niet het alleenrecht op de onafhankelijkheidsgedachte, ik stel mij alleen de vraag of het passend is dat Vlaamsnationalisten met communisten mee opstappen. De Garde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Namelijk dat dit weer een manier is om de N-Va zoveel mogelijk te schaden om vervolgens naar het Belang over te stappen. Tot nu toe wordt dit toch bevestigd door uw ontslagbroef, niet? Anderzijds vind ik wel nog steeds dat de schorsing onterecht is indien het charter volledig uit idealisme is opgesteld. Dus begrijp me niet verkeerd, het zit enkel zo dat ik niet weet wie gelijk heeft. Moest ge nu naar het belang vertrekken zou ik dat zeer spijtig vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Egidius : 23 maart 2006 om 17:24. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Geeuw, voorspelbaar. Zijn er geen belgicisten genoeg die uw aandacht verdienen, dat u steeds opnieuw Vlaams-Nationalisten aanvalt?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Burger
|
![]() Bon, hij is geschorst, en als ik het goed begrpen heb heeft hij zijn ontslagbrief zelf ingediend nee? Is dat dan geen signaal dat een overstap naar het belang nakend is?
Citaat:
Citaat:
Toch zou ik het enorm spijtig vinden moest robert t nu bij de n-va vertrekken, terwijl er zeker bij de basis veel steun voor hem is. De n-va is inderdaad in de twijel over deze zaak. Was dit de bedoeling of niet, ik weet het niet Laatst gewijzigd door tasmdevil : 23 maart 2006 om 17:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Ja, regeringsdeelname blijkt aan de lopende band Belgicisten bij te produceren, en ze aanvallen is precies wat Knuppel hier doet.
Laatst gewijzigd door Egidius : 23 maart 2006 om 18:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Egidius : 23 maart 2006 om 18:11. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Volledig negatief. Ik wist toen al hoe laat het was. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
kijk, ik vind het ook nie echt tof dat er mensen geschorst zijn voor dingen die mij nogal onschuldig lijken. Maar u kiest toch duidelijk partij he Ikweet niet wie ik 100 percent kan vertrouwen in deze zaak Citaat:
Ik ben helemaal niet van zin om de vlaamsgezinden tegen elkaar op te zetten, de agressiviteit komt voornamelijk van 1 zijde lijkt mij. Misschien wel vandaar dat de N-VA nu al te drastisch reageert. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Cheap shot.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
en wat is de N-VA van plan, is er nog een mogelijkheid om de schorsing op te heffen, en zo ja, zie je het dan nog zitten om terug bij de n-va te komen? mag ik daarbij vertellen dat de N-Va mensen, die ik niet ga noemen, die mij hierover spraken duidelijk doelden op sterke banden met het VB en leugens? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |