![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]() Ja natuurlijk, vermits de stemming geheim is kan je aanvoeren dat niet gaan stemmen het enige middel is om duidelijk te maken dat je voor een bepaalde partij zeker niet hebt gestemd.
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() Je kan ook de vraagstelling of het voorstel zo formuleren dat een "Nee" het gewenste resultaat oplevert.
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als ze dan voorstellen om een belasting van 100 % te heffen op het inkomen... worden dan de belastingen afgeschaft.. ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Nee! overweeg ik misschien ook wel maar dat terzijde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In andere gemeenten kunt ge uw goed hart laten zien door voor de communisten te stemmen. Die jongens doen ook hun best en zijn toch zo content als ze iets meer dan 5 voorkeurstemmen hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da is nog iets voor u, opkomen met Nee |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee,
(ik heb het nie geprogrameerd hé. ) Maar het is behoorlijk secure. er staan zelf foefel alarmen op, allé als ge wat te bruut met de apperatuur omgaat, begint dat ding, te piepen... Voor de knoppekes van 't scherm (om daar mee te foefelen) is plexiglas gevezen. er zit geen diskdrive of harddisk in, het ding boot volledig op nen smartcardreader, of bootrom. Uw keuze wordt op een smartcard vastgelegd die volledig blanco is, en wordt in een urne gedeponeerd, waar de smartcard geteld wordt, en ik denk dat ze daar uitgelezen wordt , maar ze komt daar enkel op een medium terecht, voor de bijzitters is het niet zichtbaar wat je gestemd hebt. Nadien worden die urnes, uitgelezen en bij eventuele twijfel worden alle smartcards die zich in de urne bevinden herscand... Wat er nadien met de smartcards gebeurt, ... weet ik niet... Hmm, ik heb hier een serieuse securitybreach gevonden, terwijl ik in mijnen koek beet... Wie garandeerd u dat die smartcard die je krijgt leeg is, ... Wie garandeerd u dat die kaart al nie beschreven is... ? Nu er bestaan portable smartcardreaders... natuurlijk moet de software die card kunnen uitlezen... Ja wat gebeurd er met beschreven smartcards na de verkiezingen, ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
als u mis heeft geweest kan u toch een nieuwe kaart vragen, veranderen kan niet. dus hij zal dan ook wanneer hij beschreven is geeigerd worden. DENK IK. (dat zou de logica zelve zijn he!) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Je kan altijd je magneetkaart demagnetiseren door ze tegen een magneet te houden alvorens het stemhokje te betreden. Ik weet wel niet of de urne aangeeft dat de kaart onleesbaar is...
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zou op Nee! stemmen als ik niet op het VB stemde. En er zijn echt wel behoorlijk wat mensen die het beu zijn maar anderzijds niet op het VB willen stemmen, wat hun goed recht is. Voor hen kan Nee! een alternatief zijn. Ik vindt het alleszins 'beter' dan een blancostem. Ik zou er niet van verschieten als die tussen de 5% en 10% v/d stemmen kunnen halen als ze erin slagen voldoende bekend te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik stem altijd blank.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is eigenlijk belachelijk, aangezien je dan gewoon procentueel je stem aan de grootste partij geeft.
|
![]() |
![]() |