![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat een gezagsargument of weet je niks beters?
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar haal je het dat Limburg noten op zijn zang heeft? Van S&S? (Steenbok en Sleypen) Natuurlijk gaan de meeste Limburgers braaf in Vlaanderen werken. Limburg IS namelijk een deel van Vlaanderen. Ga trouwens eens een kijkje nemen in Midden en Noord-Limburg. Allemaal nette straten, mooie huizen en vrij goed onderhouden wijken. Nog enorm veel bos en heidegebied, een autocircuit, recreatiegebieden. Daar kunnen ze in veel andere Vlaamse gemeentes, en zeker in het Luikse een voorbeeld aan nemen. Limburg kan je heel goed met Nederland vergelijken maar absoluut niet met Luik.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 27 maart 2006 om 17:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Domme uistpraak van dedecker ... mocht hij hetzelfde over n-afrikanen zeggen . Hij had nu 5 processen aan z'n been...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nog dommere uitspraak van Sleypen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Domme uitspraak van Dedecker. Limburg is verdorie de mooiste provincie van Vlaanderen met de verstaanbaarste mensen die daarbovenop nog eens heel vriendelijk en sympathiek zijn!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het komt me in elk geval bekend voor
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat iedereen wel al weet dat ik een grote voorstander ben van ver doorgedreven samenwerking tussen beide Limburgen en hun historische partner Luik.
Voor mijn part mag Vlaanderen en zelfs Belgie verdwijnen als hierdoor Limburg terug 1 wordt. Even terzijde vermelden dat ik Maaslander ben, en dat daardoor mijn affiniteit voor de nederlandse limburgers al wat groter is dan pakt weg iemand uit Herk de Stad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat mij opvalt is dat in dezelfde uitzending werd gesteld dat ook allochtonen zich Limburger voelen (en niet Vlaming). Waarom kunnen de inwijkelingen wel overweg met Limburger-zijn en niet met Vlaams-zijn ? Ze zijn zelfs trots op hun nieuwe vaderprovincie. Ik vind dit een interessante vraag om eens te bekijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat nu, in het Engels is "Limburger" stinkkaas...
![]()
![]() |
![]() |
#34 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar komen jouw ouders vandaan? Ook van Wallonië zoals een van de ouders van Steenbok?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 28 maart 2006 om 07:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Inwijkelingen' lijken er dus anders over te denken dan autochtone Limburgers. De vraag is waarom. Trots zijn zou ik het niet kunnen noemen, maar IK voel me goed bij het Limburger én Vlaming ZIJN.
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die op een haar na voorzitter van de VLD werd.
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Sylvain Sleypen (SS) is de meest achterlijke politieker die het Maasland ooit heeft voortgebrachr, deze rooie populist heeft eigenlijk nog niets bereikt tijdens zijn 10-tallen jaren aan de vetpot.
Normaal was hij niet eens verkozen voor de provincie, maar het is te danken aan Rooie Ghislain uit Maaseik dat hij toch een functie heeft gekregen.. Echter, ergens kan ik mij wel vinden in een onafhankelijk Limburg, maar dan wel MET Nederlands - Limburg en de regio rond Aken.. Sleypen kwam ook met ideen zoals : 'De Maas terug bevaarbaar maken' en nog andere totale onzin... Ik hoop echt dat deze rooie idioot nooit meer verkozen wordt.. (het kan natuurlijk nog in de gemeenteraad van Dilsen-Stokkem terecht komen, ik hoop dat Lydia (de huidige burgemeester met haar strakke ass)) het goed gaat doen tijdens de komende verkiezingen... Sylvain droom verder en hou je stomme vette botte kop op TV (hou zat het ook al weer met je VISA-kaart) Laatst gewijzigd door Mosasaurus : 28 maart 2006 om 07:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |