Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 maart 2006, 22:00   #21
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Nogmaals ik wil niet goed praten.
Gelukkig maar.
Of je vloog de partij uit wegens het doorbreken van het CS.
Oud 31 maart 2006, 16:47   #22
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leeuwenhart Bekijk bericht
Ik moet toegeven, de laatste tijd zou ik moeilijk kunnen kiezen.
Regeren met een partij die misschien de splitsing van België vertraagt, maar die er uiteindelijk wel zal komen.

De splitsing van België zal er idd uiteindelijk ook wel van komen op die manier. Alleen zal dat maar zijn op het moment dat ook Vlaams-Brabant aangehecht is bij het 'Groot-Waalse Rijk', Vlaanderen een economisch moeras geworden is, en we hier 30% moslims hebben.

Ik wens zolang niet te wachten. Zolang de franstaligen er voordeel bij hebben zal België blijven bestaan als we niet zelf de splitsing zo snel mogelijk doordrukken.

Ik bekijk het zo: Elke dag dat België verder bestaat is een slechte dag voor Vlaanderen. Een dag die ons tonnen geld kost, een dag waarop we weer ietsje minder thuis zijn in ons eigen land en een dag die weer enkele honderden (met Zaventem zullen het er duizenden tegelijkertijd zijn) mensen hun werk verliezen.

Ik vind een partij die claimt 'op termijn' naar een oplossing te streven dikke bedriegers en masochisten eerste klas. De politie zou eens moeten zeggen 'we hopen op een termijn van enkele(? heel vele?) jaren, die inbrakengolf in uw huis aan te pakken. Ondertussen gaan wij alvast samenwerken met de bende verantwoordelijk voor de inbraken om te bekomen dat ze misschien iets minder vaak naar uw huis zullen komen'. (In de praktijk lukt zelfs dat laatste niet, maar de commisaris heeft wél een porsche cadeau gekregen van de bendeleider).

Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 31 maart 2006 om 17:17.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2006, 17:12   #23
AVV
Gouverneur

AVV's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
De splitsing van België zal er idd uiteindelijk ook wel van komen op die manier. Alleen zal dat maar zijn op het moment dat ook Vlaams-Brabant aangehecht is bij het 'Groot-Waalse Rijk', Vlaanderen een economisch moeras geworden is, en we hier 30% moslims hebben.

Ik wens zolang niet te wachten. Zolang de franstaligen er voordeel bij hebben zal België blijven bestaan als we niet zelf de splitsing zo snel mogelijk doordrukken.

Rr00ttt,

Dit moet alle Vlaams Nationalisten tot nadenken stemmen.

idd. is het Vlaanderen dat uiteindelijk door de Waalse politieke kaste losgelaten wordt, nog wel het Vlaanderen dat het nu is.

idd jaar na jaar wordt de situatie van Vlaanderen somberder.

Elke coalitie die een Vlaams-nationale partij nog met de PS sluit, is er verdorie een te veel.
Dat de nva'ers toch eens inzien dan enkele kopstukken alleen uit zijn op persoonlijke verrijking ten nadele van Vlaamse zaak.
Oud 31 maart 2006, 23:09   #24
ilfalco
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik vind een partij die claimt 'op termijn' naar een oplossing te streven dikke bedriegers en masochisten eerste klas. De politie zou eens moeten zeggen 'we hopen op een termijn van enkele(? heel vele?) jaren, die inbrakengolf in uw huis aan te pakken. Ondertussen gaan wij alvast samenwerken met de bende verantwoordelijk voor de inbraken om te bekomen dat ze misschien iets minder vaak naar uw huis zullen komen'. (In de praktijk lukt zelfs dat laatste niet, maar de commisaris heeft wél een porsche cadeau gekregen van de bendeleider).

Idd dikke bedriegers ... zeker als men weet dat een oplossing helemaal niet zo utopisch en ver af is als men zegt. maar ja als men met ijzeren hand n-va'ers eruit zet die nog maar praten met de grootste vlaamse partij dan is allez gezegd.

op termijn... en in die termijn lekker snoepen van de vetpotten en dan vaststellen dat onze steden moslimsenclaves zijn en dat de vlaamse rand de francophone rand is. Dat is wat er van terecht gekomen is...
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2006, 07:46   #25
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht

Ik evenmin!
Oud 4 april 2006, 07:51   #26
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius Bekijk bericht
Hoe doet het Belang dat vertragen?

Iemand een antwoord?

Deze waarheid als een koe wijst er in alle geval op dat het NIET het VB is dat de onahankelijkheid van Vlaanderen vertraagt.

Citaat:
Indien het cordon-sanitaire zal gehandhaafd blijven, ook al geloof ik nooit dat het staande zal houden, zullen er nooit ernstige gestappen kunnen genomen worden om deze staat te ontbinden. Het cordon-sanitaire verlamt de Vlaamse onderhandelaars tegenover de Franstaligen. De Franstaligen hebben een hemelse schrik van het Vlaams Belang, waarom zouden zij anders pleiten voor een cordon-sanitaire wanneer zij niet eens geconfronteerd worden met die partij?
Oud 4 april 2006, 18:00   #27
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Iemand een antwoord?

Deze waarheid als een koe wijst er in alle geval op dat het NIET het VB is dat de onahankelijkheid van Vlaanderen vertraagt.
Ik zal maar geen knuppel in het hoenderhok werpen.

Dit is hier al vele malen uitgelegd.
Oud 5 april 2006, 23:33   #28
phoebe
Parlementsvoorzitter

phoebe's schermafbeelding

Standaard

Jammer voor de Vlaams Nationalisten in de achterban van NV-A die hun zo schaamteloos gebruikt...
phoebe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2006, 23:36   #29
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Ik wil politiek zuiver spelen, de bal spelen niet de man.

Ik heb indertijd het verhaal van Rob Klop ook gelezen, ik heb het verhaal zelfs vanuit een andere hoek gehoord (geen bewijzen van). Let op, op iemand kloppen is altijd verkeerd en is nooit goed te praten. Alleen wil ik effe duidelijk maken dat, vooraleer er geklopt wordt, er het één en ander aan voorafgegaan is. Mijn buurman is in een echtscheiding verwikkelt, hoe zijn vrouw geprobeerd heeft om hem het bloed onder de nagels uit te halen, het tart iedere verbeelding. Ik denk dat een aantal van ons hier op dit forum voor minder erop geklopt zouden hebben. Nogmaals ik wil niet goed praten.
eerlijk, en chapeau daarvoor ,als VB tegenstander.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be