Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 juli 2003, 15:44   #21
schaduwgemeenteraadslid
Burgemeester

Standaard

Geachte''vriend''in tegenstelling tot het Vlaams Blok(Antwerpen) moet ik mijn verdriet niet verdrinken in de leeuw van Vlaanderen
PS.Wanneer u mij ergens kan aantreffen met een''sterke''dan krijgt u van mij 12.50 euro(gebruik deze verstandig)
733-0084610-56 met als vermelding "lidmaatschap 2004"
Op verzoek van velen kan u vanaf heden ook steunend lid worden voor 100 € jaarlijks.
Contacteer ons, [email protected] ,en wij zullen u graag verder helpen.
schaduwgemeenteraadslid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2003, 16:01   #22
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kempen
Bedankt voor uw verduidelijking.

Vanuit die optiek kan U gelijk hebben.

Ik wil hier niet de verdediging op mij nemen van die VB voorzitter, maar als in de districtspraatbarak die volkstuintjes aan de orde komen dan is het toch het goed recht van het VB daarover hun stanpunt te laten kennen.

Dat staat dan toch op dat ogenblik los van eventuele criminaliteit in mijn oude gemeente ?

Over dat Deurne (waar ik werk trouwens) nog heb ik al verschillende malen de volgende opmerking horen maken over de kant Herentalsebaan (die verschrikkelijk aan het verloederen is) : als het donker is komen de ratten uit de riolen gekropen en verzamelen ze zich op allerlei hoeken en pleinen. Gewone autochtonen durven zich nog amper op straat laten zien.

Tja ik ben er ook al het slachtoffer geworden (in het donker inderdaad) van een bende 'jongeren' die wat graag de inhoud van mijn geldbeugel tot de hunne wilden maken.
In uw bijdrage hier meen ik te erkennen dat u allochtonen t.o.v. "ratten" steld.het komt hoegenaamd niet in me op dat u de "allochtoon" veralgemeniseerd maar toch. Ratten zijn net als mestkevers nuttige dieren. Het uit balans brengen kan ernsige nadelige gevolgen hebben. Zelf bij niet carnivore levensvormen stellen zich wel problemen zoals bij konijnen in Australië.

Lamzakl
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2003, 16:01   #23
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kempen
Bedankt voor uw verduidelijking.

Vanuit die optiek kan U gelijk hebben.

Ik wil hier niet de verdediging op mij nemen van die VB voorzitter, maar als in de districtspraatbarak die volkstuintjes aan de orde komen dan is het toch het goed recht van het VB daarover hun stanpunt te laten kennen.

Dat staat dan toch op dat ogenblik los van eventuele criminaliteit in mijn oude gemeente ?

Over dat Deurne (waar ik werk trouwens) nog heb ik al verschillende malen de volgende opmerking horen maken over de kant Herentalsebaan (die verschrikkelijk aan het verloederen is) : als het donker is komen de ratten uit de riolen gekropen en verzamelen ze zich op allerlei hoeken en pleinen. Gewone autochtonen durven zich nog amper op straat laten zien.

Tja ik ben er ook al het slachtoffer geworden (in het donker inderdaad) van een bende 'jongeren' die wat graag de inhoud van mijn geldbeugel tot de hunne wilden maken.
In uw bijdrage hier meen ik te erkennen dat u allochtonen t.o.v. "ratten" steld.het komt hoegenaamd niet in me op dat u de "allochtoon" veralgemeniseerd maar toch. Ratten zijn net als mestkevers nuttige dieren. Het uit balans brengen kan ernsige nadelige gevolgen hebben. Zelf bij niet carnivore levensvormen stellen zich wel problemen zoals bij konijnen in Australië.

Lamzakl
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2003, 19:17   #24
Eugene
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaduwgemeenteraadslid
Geachte Kempen;ik wil binnen mijn gemeente van deze criminaliteit een prioriteit maken Waarom maakt men binnen mijn gemeente geen melding van deze criminaliteit Wanneer men niets onderneemt tegen deze feiten kan u niet ontkennen,dat dit het onveiligheidsgevoel bij de mensen aanwakkerd,en in wie zijn voordeel is dit,denkt u
Als lokale voorzitter zou deze criminaliteit bij mij primair zijn t.o.v. die volkstuintjes,een indruk die het VB.mij niet geeft binnen mijn gemeente,uiteindelijk''het''bolwerk van de partij
Als je jezelf nu eens 'Schaduw' of zo zou noemen dan kon ik uw standpunt beter begrijpen.Aangezien je echter laat uitschijnen dat je raadslid bent in Deurne zou je toch op zijn minst moeten weten dat er nu eenmaal meerdere agendapunten zijn tijdens een raadszitting.Niets weerhoud je dus om zelf een initiatief te nemen via een interpellatie!
Eugene is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2003, 19:41   #25
schaduwgemeenteraadslid
Burgemeester

Standaard

Geachte schaduwdinges,ik heb hier,en op het forum politics.be,reeds van een paar van uw hersenspinsels mogen genieten en eerlijk gezegd,ik heb af en toe eens goed moeten lachen,wat moet je anders met zo'n enormiteiten die jij neerpent.
Laat ik mijzelf eerst even voorstellen,ik ben Gysels Albert Eugeen,ben 17 jaar bij het VB geweest,ik ben uit het VB gestapt en zetel van september 2002 als onafhankelijke in de districtsraad van Hoboken.
Nu even terzake; in uw posting over de volkstuintjes te Deurne klaagt U dat het VB en de andere partijen zich bezig houden met zo'n 'onbenulligheden' als volkstuintjes, dit terwijl er een ernstige (on)veiligheidsproblematiek is, welke ik zeker niet zal ontkennen.Ik heb het afgelopen jaar ongeveer een 120-tal dossiers behandelt in de districtsraad,ben veruit het actiefste raadslid wat betreft het opeisen van het inzagerecht,er loopt nu een klacht van mij betreffende een dossier met (vermoedelijke) onregelmatigheden bij de Gouverneur van Antwerpen enz...Ik houd mij dus intensief bezig met ALLE dossiers die de burgers aanbelangen en ik beheers die dossiers dan ook, U bent blijkbaar enkel geïnteresseerd in één onderwerp.Ik kan dus niet anders dan U te beschouwen als net datgene wat U het Vlaams Blok verwijt; nl een één-thema politiekerke van mijn voeten.En nog even een goede raad van een ex-blokker,ga jij maar best aan wal staan man,politiek gezien heb ik U gewogen en véél te licht bevonden.

Eugene;Sorry beste,ik heb géén vijanden!.

Schaduw;Geachte Eugene;ik wens u veel succes in uw verdere carriëre,als onafhankelijk,politiek zwaargewicht

PS.mijn interesse omvat heel wat meer,dan alleen deze volkstuinen of onze criminaliteit.
Ik heb slechts één voorbeeld gegeven,één voorbeeld van de zovelen,dewelke in mijn ogen prioritair zijn
Waarom verspil ik mijn tijd eigenlijk aan een onafhankelijk zwaargewicht dat op zeventien jaar''carriëre'' heeft gemaakt binnen het Vlaams Blok Gelukkig zijn wij minder naief geweest,en hebben wij geen zeventien jaar nodig gehad,om tot dezelfde conclusie te komen(hele zware materie,dossier x neem ik aan?)

Eugene;Idem dito

Het verschil tussen ons is dan wel dat U gewoon een ordinaire overloper bent met de 'valse' hoop op een goede verkiezingsuitslag met kwietewardje en het daarbijhorend beter betaald postje en dat ik niet overloop,naar geen enkele partij en fier ben en blijf op mijn verleden.Om een plaatsje te krijgen kotst volk als jij op wat ze vroeger aanbaden,wel ik doe dat niet,ik ben fier over mijn verleden.Dat het water tussen mij en het Vlaams Blok te diep is geworden is dus geenszins relevant aan wat jij post!

Schaduw;neem mij niet kwalijk mijnheer maar ik heb de naam schaduwgemeenteraadslid niet uitgevonden

Bron;http://www.politicsinfo.be
Op verzoek van velen kan u vanaf heden ook steunend lid worden voor 100 € jaarlijks.
Oud 26 juli 2003, 19:58   #26
Eugene
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Geachte schaduwdinges,ik heb hier,en op het forum politics.be,reeds van een paar van uw hersenspinsels mogen genieten en eerlijk gezegd,ik heb af en toe eens goed moeten lachen,wat moet je anders met zo'n enormiteiten die jij neerpent.
Laat ik mijzelf eerst even voorstellen,ik ben Gysels Albert Eugeen,ben 17 jaar bij het VB geweest,ik ben uit het VB gestapt en zetel van september 2002 als onafhankelijke in de districtsraad van Hoboken.
Nu even terzake; in uw posting over de volkstuintjes te Deurne klaagt U dat het VB en de andere partijen zich bezig houden met zo'n 'onbenulligheden' als volkstuintjes, dit terwijl er een ernstige (on)veiligheidsproblematiek is, welke ik zeker niet zal ontkennen.Ik heb het afgelopen jaar ongeveer een 120-tal dossiers behandelt in de districtsraad,ben veruit het actiefste raadslid wat betreft het opeisen van het inzagerecht,er loopt nu een klacht van mij betreffende een dossier met (vermoedelijke) onregelmatigheden bij de Gouverneur van Antwerpen enz...Ik houd mij dus intensief bezig met ALLE dossiers die de burgers aanbelangen en ik beheers die dossiers dan ook, U bent blijkbaar enkel geïnteresseerd in één onderwerp.Ik kan dus niet anders dan U te beschouwen als net datgene wat U het Vlaams Blok verwijt; nl een één-thema politiekerke van mijn voeten.En nog even een goede raad van een ex-blokker,ga jij maar best aan wal staan man,politiek gezien heb ik U gewogen en véél te licht bevonden.

Eugene;Sorry beste,ik heb géén vijanden!.

Schaduw;Geachte Eugene;ik wens u veel succes in uw verdere carriëre,als onafhankelijk,politiek zwaargewicht

PS.mijn interesse omvat heel wat meer,dan alleen deze volkstuinen of onze criminaliteit.
Ik heb slechts één voorbeeld gegeven,één voorbeeld van de zovelen,dewelke in mijn ogen prioritair zijn
Waarom verspil ik mijn tijd eigenlijk aan een onafhankelijk zwaargewicht dat op zeventien jaar''carriëre'' heeft gemaakt binnen het Vlaams Blok Gelukkig zijn wij minder naief geweest,en hebben wij geen zeventien jaar nodig gehad,om tot dezelfde conclusie te komen(hele zware materie,dossier x neem ik aan?)

Eugene;Idem dito

Het verschil tussen ons is dan wel dat U gewoon een ordinaire overloper bent met de 'valse' hoop op een goede verkiezingsuitslag met kwietewardje en het daarbijhorend beter betaald postje en dat ik niet overloop,naar geen enkele partij en fier ben en blijf op mijn verleden.Om een plaatsje te krijgen kotst volk als jij op wat ze vroeger aanbaden,wel ik doe dat niet,ik ben fier over mijn verleden.Dat het water tussen mij en het Vlaams Blok te diep is geworden is dus geenszins relevant aan wat jij post!

Schaduw;neem mij niet kwalijk mijnheer maar ik heb de naam schaduwgemeenteraadslid niet uitgevonden

Bron;http://www.politicsinfo.be
De naam is wat lang maar kom;waarom geen antwoord op mijn opmerking dat je eventueel een interpellatie als raadslid zou kunnen indienen?m.a.w waarom een copy/paste van PI als (nietszeggend)antwoord?
Oud 26 juli 2003, 20:15   #27
schaduwgemeenteraadslid
Burgemeester

Standaard

Geachte Eugene;een interpellatie als raadslid
Ik ben schaduwgemeenteraadslid binnen de partij,geen raadslid
Wij gaan pas in September van start met onze lokale afdelingen
Oud 26 juli 2003, 20:26   #28
Eugene
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Geachte Eugene;een interpellatie als raadslid
Ik ben schaduwgemeenteraadslid binnen de partij,geen raadslid
Wij gaan pas in September van start met onze lokale afdelingen
Dan kan je nog altijd een gemeente-of districtsraadslid aanspreken om die problematiek naar voor te brengen he.Dat gebeurt hier toch ook.Voor zover ik weet zijn er in Deurne een paar onafhankelijken,die kan je toch perfect aanspreken om de door U aangehaalde problematiek op de raad te brengen,allee zo zou ik werken.Ik bvb zit met 2 dossiers die op de gemeenteraad ter sprake zouden moeten komen,ik ben nu zelf onafhankelijk,heb dus géén fractiegenoten in de gemeenteraad maar ik ga na het verlof een beroep doen op ofwel Lemmens of L.De Ranter.Waar een wil is enz...
Oud 26 juli 2003, 20:48   #29
schaduwgemeenteraadslid
Burgemeester

Standaard

Uiteraard;ik kan dit steeds voorleggen aan mvr.Vandermeulen
Oud 26 juli 2003, 20:54   #30
schaduwgemeenteraadslid
Burgemeester

Standaard

Geachte Eugene;ik speel open kaart met u
Wij weten binnen de partij momenteel enkel dat wij in vlaanderen starten met twintig lokale afdelingen waaronder Deurne(vanaf September).
Men heeft onlangs de voorzitters verkozen.
Deze voorzitter bepaald de functie's
Tot op heden hebben wij niets meer vernomen
Behouden wij die onafhankelijke koers
Werken wij samen met het Vlaams Blok
Vormen wij binnenkort een kartel met het Vlaams Blok
Oud 26 juli 2003, 20:57   #31
schaduwgemeenteraadslid
Burgemeester

Standaard

PS.de voorzitter van Hoboken=mijn halve trouwboek
Oud 26 juli 2003, 21:03   #32
Eugene
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Geachte Eugene;ik speel open kaart met u
Wij weten binnen de partij momenteel enkel dat wij in vlaanderen starten met twintig lokale afdelingen waaronder Deurne(vanaf September).
Men heeft onlangs de voorzitters verkozen.
Deze voorzitter bepaald de functie's
Tot op heden hebben wij niets meer vernomen
Behouden wij die onafhankelijke koers
Werken wij samen met het Vlaams Blok
Vormen wij binnenkort een kartel met het Vlaams Blok
Het LA is de garantie voor de eerste VB-nederlaag,en ik zal daar niet om treuren hoor.Verder moei ik mij niet met familiebanden.
Oud 26 juli 2003, 21:16   #33
schaduwgemeenteraadslid
Burgemeester

Standaard

Geachte Eugene;staat garant,of is de garantie
Ik begrijp u niet goed,excuseer
Gaat het Vlaams Blok volgens u kiezers verspelen aan onze partij
Of bekijkt u onze partij als het paard van troje
Oud 26 juli 2003, 21:24   #34
Eugene
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Geachte Eugene;staat garant,of is de garantie
Ik begrijp u niet goed,excuseer
Gaat het Vlaams Blok volgens u kiezers verspelen aan onze partij
Of bekijkt u onze partij als het paard van troje
Een kartel VB-LA zal de echte Vlaams-nationalistische kiezer kotsend doen wegrennen.Wegrennen van al wat met politiek te maken heeft.De echte Vlaams-nationalist zal nog maar eens beseffen dat hij niet meer of minder is dan een stuk vuil die juist dient om de vetbetaalde postjes van Wardje kots en camerafreak Fdw veilig te stellen.Daar is het em om te doen,voor de poen,en steeds zal de kleine Vlaming het slachtoffer zijn die het gelag zal betalen,en als dank zal die Vlaming zowel van het LA als van het VB nog ne stamp tegen zijn kloten bijkrijgen,tot hij kermend in de goot ligt en de 'groten' zullen dan lachend zeggen,' komaan we goan nog ff noar de beest'.
Oud 26 juli 2003, 21:40   #35
schaduwgemeenteraadslid
Burgemeester

Standaard

1)L.A. staat voor Liberaal Appel

2)Een tijd geleden beweerde een journalist dat deze naam met voorbedachte rade is gekozen(Leefbaar Antwerpen)

3)Ik verneem uit verschillende bronnen dat er een machtstrijd aan de gang is,enerzijds door de clan Dewinter,anderzijds door de clan Vanhecke,Annemans

Stel dat het hier gaat over correcte informatie;
Mijnheer Dewinter+mijnheer Beysen=Leefbaar Antwerpen(2006)
Oud 26 juli 2003, 21:44   #36
percloride
Provinciaal Gedeputeerde

percloride's schermafbeelding

Standaard

ik kan niets anders dan je bij de echte verzuurde te rangschikken, ik heb de indruk dat je nog slechter bent dan de CD&V, nog mossel nog vis !!
percloride is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2003, 21:53   #37
Eugene
Gouverneur

Standaard

Citaat:

2)Een tijd geleden beweerde een journalist dat deze naam met voorbedachte rade is gekozen(Leefbaar Antwerpen)

3)Ik verneem uit verschillende bronnen dat er een machtstrijd aan de gang is,enerzijds door de clan Dewinter,anderzijds door de clan Vanhecke,Annemans

Die machtstrijd is géén geheim he zeg.
Zolang het CS bestaat zal het VB bestaan.
Uitgaande van wat U zegt kan er een breuk komen met als gevolg=> Leefbaar Antwerpen gevolg =>LA in het CS en de groep rond Annemans =>democraten.M.a w FDW krijgt er nog ne klager en zager bij nl Wardje de poenpakker en Annemans wordt een valabele politieke medestander van de PC-kes
Oud 27 juli 2003, 07:48   #38
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eugene
Citaat:

Die machtstrijd is géén geheim he zeg.
Zolang het CS bestaat zal het VB bestaan.
Uitgaande van wat U zegt kan er een breuk komen met als gevolg=> Leefbaar Antwerpen gevolg =>LA in het CS en de groep rond Annemans =>democraten.M.a w FDW krijgt er nog ne klager en zager bij nl Wardje de poenpakker en Annemans wordt een valabele politieke medestander van de PC-kes
Poets Uw glazen bollekens maar op. Julie schijnen het nogal goed weten, wat de interne keuken van Het Vlaams Blok aangaat. Maar dat er disidenten zitten binnen Uw eigen partuj,...... daar weten julie de ballen van! Of denkt U dat het gedaan is met die 7 overlopers. Ge vergeet dat Liberaal Appel een partij is waar het vol zit van de overlopers, en dat die vlug terug overlopen.
Anke Vandermeersch is van het VLD gekomen, maar ze heeft toch maar 4 jaar kunnen wachten op een mandaat.
Bij L.A. zijn het allen carierejagers, verdeel daar de postjes eens onder??
Met nen Decoorne, een Deneckere, en consoorten. Lachen geblazen met de L.A. in 2004.
Wanneer het Blok een OPEN aliantie aangaat, zouden ze goed zot zijn.
Wat achter de schermen gebeurd vind ik persoonlijk een zeer gevaarlijke zaak om met de L.A. in de boot te stappen.
Aangezien de heren van LA zo gemakkelijk uit de interne keuken klappen, zou ik toch geen enkele aliantie aangaan.
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2003, 22:37   #39
janvw
Vreemdeling

Standaard

Meneer het schaduwgemeenteraadslid,

Of ik zal u maar direct bij uw naam noemen meneer Peter Deryck, u kan het toch niet laten om steeds maar de zaken uit hun verband te trekken en- of halve waarheden te vertellen. Is het niet zo dat het Vlaams Blok Deurne reeds in MEI 2002 uitpakte met een veiligheidsenquête bij de bevolking van Deurne, deze enquête werd trouwens door het Vlaams Blok voor gans groot Antwerpen overgenomen. U kan deze resultaten nog steeds terug vinden op onze webpagina www.vlaamsblokdeurne.org onder het woordje van de voorzitter van september. Is het niet ook zo dat het Vlaams Blok Deurne naar aanleiding van de resultaten van deze enquête op 23 OKTOBER 2002 een fakkeltocht “ VOOR MEER VEILIGHEID IN DEURNE” organiseerde, waar ik u trouwens nergens kon bespeuren!!! Is het ook niet zo dat het Vlaams Blok Deurne op dit moment nog steeds bezig is met de campagne “ RECHT OP WETTIGE ZELFVERDEDIGING”, dus stop hier nu met het gezever dat wij, het Vlaams Blok Deurne niet zouden bezig zijn met de onveiligheid van Deurne!! Trouwens het liberaal Appel heeft toch ook een districtsraadslid in Deurne en die heb ik nog NOOIT over de onveiligheid in Deurne horen tussenkomen?! Maar ja voor zover ik goed geïnformeerd ben krijgt deze dame ook niet veel steun van u en uw acolieten die zogezegd voltijds met politiek bezig zijn. En als u het sociaal karakter van de Volkstuintjes niet kan inschatten, en niet inziet dat dit leeft bij de bevolking, dan bent u nog wereldvreemd ook. En dat bewijst nog maar eens dat u TOTAAL geen voeling heeft van wat er onder de bevolking leeft. Ik kan u dan ook alleen maar aanraden eens wat meer onder de mensen van Deurne te komen, in plaats onzin te verkondigen op het internet. U zou toch moeten weten als “voltijds politieker” ( laat mij niet lachen) dat politiek heel wat meer is dan alleen een paar slagzinnen te verkondigen, want dat hebben de mensen rap door hoor. De bevolking is echt niet dom, hoe verklaard u anders dat het Vlaams Blok Deurne met de gemeenteraadsverkiezingen van 2000 meer dan 38% van de stemmen behaalde in Deurne. Zulks vertrouwen krijgt men echt niet door alleen maar achter uw pc te zitten en wat onzin te verkopen! Ik heb altijd geleerd dat men respect en vertrouwen moet VERDIENEN en dat men daar hard moet voor werken. En wat de samenwerking tussen het Vlaams Blok en Liberaal Appel betreft waar u altijd zo graag over zit te praktiseren, die zal er voor mij nooit komen zolang er figuren zoals u bijzitten. Denkt u nu echt dat het Vlaams Blok niet verder kan zonder u,( dat hebben we gezien aan de verkiezings uitslag van uw partij dit jaar). En we zullen zien hoe ver u in 2004 zal komen. Om af te sluiten, moet ik u toch bedanken omdat u mijn tekst over de volkstuintjes van Deurne op dit forum plaatste. Het heeft er toe bijgedragen dat weer heel wat meer mensen gezien hebben dat het Vlaams Blok echt wel begaan is met wat er onder de bevolking leeft, en niet alleen maar bezig is met vreemdelingen en veiligheid, maar wel echt een visie heeft op alle problemen in de maatschappij. Of het nu van nationaal belang is of voor sommige een peulschil, het Vlaams blok zal altijd opkomen voor de belangen van het EIGEN VOLK. Tot spijt van wie het benijd.

Jan Van Wesembeeck
Voorzitter Vlaams Blok Deurne
janvw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2003, 23:06   #40
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Leuk hoe die Blokkers mekaar inmaken

Ze doen het bijna beter dan ik

Ps jvw: weet jij hoe ik mijn geraniums langer kan laten bloeien? (ik ben geen VB lid )
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be