![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Beeldvorming is everything... Ik ga er wel niet over blijven doorbomen, maar ik voel me tot niks verplicht omdat sommigen hier van oordeel zijn dat het streven naar een een rechtvaardige gelijke samenleving per definitie leidt tot genocide. 'Men' moet er maar tegen kunnen dat ik daar anders over denk. Oh ja, ik moet er volgens mij NIET tegen kunnen dat mensen denken te weten wat ik denk en mij daarover aanspreken.
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zou Berlusconi die ontdooid en terug levend gekregen hebben en nù op de belgische politiek uitproberen? ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Gouverneur
|
![]() Ik wil er gerust nog wat over doorbomen hoor.
Feit is toch wel dat onder die door jou gebruikte symbolen miljoenen mensen het hoekje omgegaan zijn. Als ik onder mijn naam een beeltenis zou hangen van Hitler of een nazi-symbool(dit is een totaal uit de lucht gegrepen veronderstelling ![]() Ik denk dat, terecht, het kot te klein zou zijn. ![]()
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik heb hier al tientallen mensen gehad die meenden te weten dat ik Stalin bewonderde alleen om die hamer en sikkel. Ik heb echter nog niemand gehad die vroeg WAAROM ik dat als symbool gebruik. Zal ik die vraag beantwoorden? Het loont de moeite niet, maar toch: ik ben in Vietnam vrijwilligerswerk gaan doen bij de lokale bevolking daar. Als straatarm land bewonder ik toch de verwezenlijkingen die het doet voor haar bevolking (de hongersnood is al 15 jaar geleden bedwongen), onder de hamer en sikkel, sterk in contrast met de omliggende landen. Maar dat interesseert niemand, het is gemakkelijker van Stalin erbij te sleuren en dan maar te besluiten dat ik zielig ben. Wat trouwens de enige reden is waarom ik dat symbool laat staan ![]()
![]() |
![]() |
#25 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Vreemdeling
|
![]() Al die hervormingen zijn dikke zever.
Als iets werkt, blijf er dan vanaf. De kabinetten zullen blijven bestaan (en zijn ook opnieuw ingevoerd eh) Wat de oorspronkelijke thread betreft stel ik me ook de vraag naar de argumentatie. Geen enkele partij kan zich volledig vrij van particratie noemen. En dat is ook niet erg. Waarom zou het? De partijen moeten nog altijd voldoende stemmen halen. Dus is het nog altijd democratisch. Wat is dan het probleem... |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Vreemdeling
|
![]() Al die hervormingen zijn dikke zever.
Als iets werkt, blijf er dan vanaf. De kabinetten zullen blijven bestaan (en zijn ook opnieuw ingevoerd eh) Wat de oorspronkelijke thread betreft stel ik me ook de vraag naar de argumentatie. Geen enkele partij kan zich volledig vrij van particratie noemen. En dat is ook niet erg. Waarom zou het? De partijen moeten nog altijd voldoende stemmen halen. Dus is het nog altijd democratisch. Wat is dan het probleem... |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik heb in de ganse topic reeds 10 (tien) argumenten aangehaald.. Blijkbaar nog niet voldoende... Dat u bepaalde argumenten dikke zever vind is uw goed recht.. Ik vind die dikke zever, zoals de 5% regel, wel een aanfluiting van ons politiek systeem. Democratie bestaat er trouwens in dat mensen andere mensen aanduiden om hen te vertegenwoordigen om de samenleving in goede banen te leiden.. En vermits het daar inderdaad om de stemmen gaat geeft u dus een partij het recht om onwaarheden te vertellen, om wetten erdoor te duwen die voor zichzelf goed uitkomen in het democratisch systeem.Zoals de 5% regel... Voor mij heeft de vorige meerderheid , ondermeer daar, de democratie misbruikt !! Dat is het probleem........ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |