![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
wat een arrogantie en zelfingenomenheid toch altijd van die betweterige ervaringsondeskundige andersarmen ![]() als je gelijk zou hebben waarom huren er dan bovendien zoveel mensen een postadres denk je ? als wij nu als armen bovendien zeggen dat het financieel niet haalbaar is om samen te gaan wonen wie ben jij dan wel om vanop de zijlijn te staan zeggen dat dit niet waar is ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 april 2006 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() idd debbie ik ga niet parasiteren op jouw en je kinderen hun nu reeds te kleine inkomen
maar ja mentaal minderwaardige van alle empathie verstoken vuile andersarmen snappen dat niet he ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 april 2006 om 15:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
uwe vuilen andersarmenteut stinkt ! met andersarmen kan je blijkbaar enkel discussieren indien ge hun verwaand gat likt ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 april 2006 om 15:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ja maar dan vergeet je het extra verbruik aan water, de extra kosten voor voeding, voor dokter of tandarts, de extra kosten voor bijdrage aan ziekenbond en syndicaat, kleding en zo kan ik nog een hele waslijst eraan toevoegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs een loopje nemen met de kansarme zijn liefde vinden ze normaal! Wat een regelrechte schande is dat toch hé Alleen in een vergeetputje daar hoort hij thuis . Kwestie van zo goed mogelijk uitgemolken te worden. Hmmmmmmmmmmm nog veel werk aan de winkel voor VWS
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Hetzelfde probleem doet zich ook voor bij een aantal gepensioneerden. Ik ken een gepensioneerd koppel die elk apart woont in dezelfde straat. Ze zouden liever samen wonen maar dat is financieel gewoon niet haalbaar.
Laatst gewijzigd door debbie : 3 april 2006 om 15:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 april 2006 om 15:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Vreemdeling
|
![]() [/color]zoek een paar originelere verwijten ipv de mijne te kopiëren, Anus. Wat zou jij weten of ik armoede heb gekend of niet, welweter. Ik ben er wel uitgeraakt en niet door hier te staan kreften.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
en wat dan ? bovendien kan jij veel beweren ik geloof er geen lap van want anders zou je zo achterlijk niet reageren. tenzij je eruit bent geraakt door te assimileren aan de normen van de andersarmen = maw je eigenheid opgeven. PS en als ik jouw verwijten nu gewoon kopieer wat ga jij daar dan tegen doen ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 april 2006 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan zijn,maar duizenden hebben U karakter niet. Ik was één van die duizenden
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() nee ze zullen het nooit snappen
de oplossing voor de armoede kan dus onmogelijk ooit komen van vuile andersarmen ! zolang de armen die verwachting koesteren zal er niks veranderen !
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 april 2006 om 15:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is nu toch zo moeilijk nie te begrijpen eh? ![]()
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() alleen ex armen daar valt meestal nog mee te praten
Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 april 2006 om 15:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En daarbij, kopieer die verwijten zoveel je wil en plak ze op je hoofd. Calimero. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
vanaf het moment dat ik het ouderlijk huis heb verlaten heb ik het geluk gehad een job te hebben met een meer dan redelijk inkomen. er valt echt nog wel te praten met een heleboel niet-armen ook hoor. (ik voel me niet 'arm', ook niet 'andersarm').
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |