Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 6 april 2006, 12:05   #21
ossaert
Minister-President

ossaert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mark2 Bekijk bericht
Andere vrienden ga ik in ieder geval niet zoeken. In een telefoongesprek met de uitbaatster wilde de uitbaatster ons nog wel een oude lidkaart geven. Maar misschien gaan we wel op een ander sporten.
Met ons hebben ze nog nooit last gehad.Het leven zou simpeler zijn moesten mensen wat meer rekening houden met elkaar!!

groeten
mark
Je vraagt de mensen 'rekening te houden' met elkaar, maar je verwacht niet dat jij en je vrienden dat moeten doen. Wat geeft jullie dan het recht om je eisen te stellen aan de maatschappij? Nee, in een echte democratische maatschappij staat het iedereen vrij van geen varkens te willen weten, maar omgekeerd ook voor alle anderen om hun hele leefwereld met varkens te vullen. Zolang ze die dieren niet gebruiken om doelbewust te provoceren (ik zeg maar iets, een biggetje in een moskee loslaten), dan moet de tolerantie van beide kanten komen: Dura lex, sed lex. Aanvaard je dat principe niet, dan stel je principieel de deur open voor een dictatuur in naam van de vrijheid (lees Fahrenheit 451 maar eens). Alle overtuigingen (minderheden) hebben zich moeten neerleggen bij deze vrijheden, nu is het aan de 'twijfelende' moslims om die hoeksteen van onze democratie te aanvaarden. En anders: Si vous voulez la France, eh bien, allez-y...
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat.
ossaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2006, 13:00   #22
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Andere vrienden ga ik in ieder geval niet zoeken. In een telefoongesprek met de uitbaatster wilde de uitbaatster ons nog wel een oude lidkaart geven. Maar misschien gaan we wel op een ander sporten.
Met ons hebben ze nog nooit last gehad.Het leven zou simpeler zijn moesten mensen wat meer rekening houden met elkaar!!

groeten
mark
Mijn gedacht:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door egidius
Gij hebt een slinkse manier gevonden om een tip door te geven om Marokkanen overal buiten te houden?
Straks opent hier een nieuwe discotheek: "Miss Piggy"... overal varkens in de inrichting.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 6 april 2006 om 13:02.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2006, 18:32   #23
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:

groeten
mark
Het spijt mij, maar met die aanpak geraken we nergens. Met wat voor regels moeten we dan nog allemaal gaan rekening houden?
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2006, 20:55   #24
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
hallo iedereen,

Ik heb een vraagje : waar ik ga sporten hebben ze een varkentje in hun logo verwerkt, dit staat ook op hun lidkaarten.Is dit niet racistisch? Nu kunnen mijn vrienden daar niet meer gaan sporten,omdat dat niet mag van hun geloof.
Laat staan dat ze de lidkaart met varken in hun portefeuille zouden bewaren.
Als ik de uitbaters daar op aanspreek zeggen deze dat ze een enquete hebben gedaan en dat hun klanten dit logo hebben gekozen.
Ze willen niet van logo veranderen.Hoe kan ik de uitbaters van gedacht doen veranderen?

Met vriendelijke groet
mark
Niet die uitbaters moeten van gedacht veranderen, maar wel jouw vrienden, die moeten van geloof veranderen. Ze moeten stoppen met varkens extreem racistisch te behandelen.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2006, 23:08   #25
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

groeten
mark
en wat stond er op de oude lidkaart?Toch geen hondekop zeker? Want dan zou het ook weer niet goed zijn.Sticht toch zelf een clubje.Metr lidkaarten waarop een mooie kameel prijkt, of een geit...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2006, 23:10   #26
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:

groeten
mark
wat stond er op die ouwe lidkaart, dat ge ze schoner vind?Een kamelekop ofzo?Is dat wel o.k.?
Oud 7 april 2006, 06:34   #27
Gargamel
Banneling

Standaard

Yup,logo's en folders van bv Renmans of de keurslager uit je buurt.Allemaal racisten

TV zenders,foei,ook racisten,zetten onze vreedzame multiculturele verrijkende moslimbroeders aan tot ongeoorloofde handelingen en verwensingen aan het hoofd van de verdorven Westerlingen.TV is racist,zou moeten verboden worden.In feite zouden al de Westerlingen verboden moeten worden,allemaal racisten.Kijk naar een momo en die mag op je tote slaan,want geen eerbied voor de moslimbroeder,kijk je er niet naar mag hij het ook, want is geen eerbied voor de moslimbroeder hem beschouwende als "lucht"...Allez hop,allen naar het CGKR

Laatst gewijzigd door Gargamel : 7 april 2006 om 06:38.
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2006, 14:30   #28
Voodoo Child
Parlementsvoorzitter

Voodoo Child's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

groeten
mark
Het leven zou een heel pak simpeler zijn zonder al die fundi's zoals jij.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ghandi
I do not want my house to be walled in on sides and my windows to be stuffed. I want the cultures of all the lands to be blown about my house as freely as possible. But I refuse to be blown off my feet by any.
Voodoo Child is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2006, 15:54   #29
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

ongelooflijk dat er mensen die posting van "Mark2" serieus nemen

ik weet niet wie hij is, maar ik weet wel dat hij zich een breuk aan het lachen is

Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 7 april 2006 om 15:58.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2006, 16:28   #30
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Misschien is deze leuke peiling iets voor "Mark2" ...
Oud 7 april 2006, 17:19   #31
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
hallo iedereen,

Ik heb een vraagje : waar ik ga sporten hebben ze een varkentje in hun logo verwerkt, dit staat ook op hun lidkaarten.Is dit niet racistisch? Nu kunnen mijn vrienden daar niet meer gaan sporten,omdat dat niet mag van hun geloof.
Laat staan dat ze de lidkaart met varken in hun portefeuille zouden bewaren.
Als ik de uitbaters daar op aanspreek zeggen deze dat ze een enquete hebben gedaan en dat hun klanten dit logo hebben gekozen.
Ze willen niet van logo veranderen.Hoe kan ik de uitbaters van gedacht doen veranderen?

Met vriendelijke groet
mark
Wat is daar nu racistisch aan???
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2006, 17:21   #32
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

groeten
mark
Misschien moeten uw vrienden dan eens met ons rekening houden. Zij wonen tussen ons en bijgevolg is het ook aan hen ons en onze cultuur te respecteren. Indien dat voor hen te moeilijk wordt ervaren, dan kunnen ze nog altijd terug naar hun thuislanden waar de islam de dominerende godsdienst is.

Bij mijn weten is een afbeelding trouwens niet onrein. Voor de moslims is het vlees en de afgeleide producten van een varken onrein. Niet een tekeningetje.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2006, 17:32   #33
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht

Bij mijn weten is een afbeelding trouwens niet onrein. Voor de moslims is het vlees en de afgeleide producten van een varken onrein. Niet een tekeningetje.
Pas op, de Joden tekenden ook varkens op de huizen toen ze vernamen dat ze plaats moesten ruimen voor de Palestijnen. Een afbeeling van een varken op het huis, zou betekenen dat ook het huis onrein was en bijgevolg de Palestijnen hun intrek niet konden nemen (cf. de oorlog Israël - Palestina).

Let wel, ik keur het gedrag van de moslims in deze topic niet goed. Als het logo hen niet aanstaat, moeten ze maar een andere sportclub zoeken.
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2006, 00:16   #34
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht

ik weet niet wie hij is, maar ik weet wel dat hij zich een breuk aan het lachen is
mischien is hij wel een varken?Een varken dat ingespoten werd met menselijke genen, en dat nu kan schrijven? We hebben hier wel een Rund zitten, dus waarom niet?
Oud 8 april 2006, 08:26   #35
Gargamel
Banneling

Standaard

Inplaats van al die Staatshoofden op ons geld te zetten zou Knorretje er beter op staan.Onrein geld zullen ze wel niet willen aannemen
Oplossing om van die artistjes af te raken,massale terugkeer naar de zandbakken
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2006, 09:05   #36
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"Ongeloofelijk" is nog zacht uitgedrukt, vind ik.
Citaat:
Hij is niet de enige... Reken er mij ook maar bij.

Laatst gewijzigd door Esperanza : 8 april 2006 om 09:06.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2006, 11:39   #37
Khalid
Schepen

Khalid's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Khalid
Standaard

ronduit hilarisch

De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd.
Khalid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2006, 11:45   #38
Khalid
Schepen

Khalid's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Khalid
Standaard

dit bewijst alleen maar hoe sommige door hun haat tegenover de islam geen reële beeld kunnen krijgen over de islam

De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd.

Laatst gewijzigd door Khalid : 8 april 2006 om 11:46.
Khalid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2006, 12:36   #39
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khalid Bekijk bericht
ronduit hilarisch
Ja, net als WTC en Theo en de kruisbeelden in Italië en de kerststallen en Denemarken. Ik ben daar nog altijd mee aan het lachen.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2006, 19:41   #40
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khalid Bekijk bericht
dit bewijst alleen maar hoe sommige door hun haat tegenover de islam geen reële beeld kunnen krijgen over de islam
Enkele reële beeldjes over de mohammedaanse realiteit:

http://lostbudgie.blogspot.com/2005/...banned-in.html

Saturday, October 01, 2005
Winnie the Pooh's Friend Piglet Banned in British Municipal Office - "Offends Muslim Staff"

UPDATED November 8, 2005 - Scroll down for recent updates.

Breaking News: British City Council Scraps Christmas Lights - Offends Muslims.

Welcome to our thousands of visitors (yes, thousands!) from around the world. Apparently, the Piglet-banning article is resonating with more than a few people. Lost Budgie hopes you enjoy yourself. Other recent Lost Budgie posts include...

- Hillsborough Florida Schools Ban Christmas & Easter Holidays - Response to Muslim Demands
- British Banks ban Piggy Banks - "Offends Muslims"
- Dudley Council Backing Down over Piglet Ban? Not Really...
- This Little Piglet...Picks Up Momentum
- English Flag Banned in England - Offends Muslims
...
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be