![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Als wij eens zo aanstekelijk en begeestert (pinksteren) waren dat de moslims hier zich massaal tot het Christendom bekeerden! (in tegenstelling met in Iran bvb mag dat hier nog!) Of met hun eigen woorden hierboven "maak van je vijand je vriend". In tegenstelling met wat Mr. Bush beweert moet de islam(-fundamentalisme) niet met de wapens bestreden worden, maar vooral met een gezond Christelijk geloof.
________________________________________ http://weeswaakzaam.punt.nl/index.ph...chief=0#266005 Ik ben het niet met alles eens van die site, vooral de letterlijke interpretatie; maar met die pagina wel Google naar "het interview met Wafa Sultan:" Ik geloof dat onverdraagzame mensen het interview hebben laten verwijderen. Laatst gewijzigd door koolvis : 27 mei 2007 om 09:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Merci broeder & AMEN ! Meer valt er ni aan toe te voegen of aan te veranderen aan dat wat is komt en zal zijn inderdaad . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
bismi llahi arrahman arrahim
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Ja maar ik haalde de meer evangelische vorm waar uitspraak ( zoalsge weet) belangrijk is dus neen niet volledig . Ik schreef - bismi lahi rahmani rahim maar het wat originelere is bismi-l-lahi-r-rahmani-r-rahim . Wat niet betekent dat JIJ niet gelijk hebt want uw citatie is tevens ook correct volgens al qor'aan. Onze profeet nam dan ook de spraak kunst als zéér belangrijk iets maarja dat weet je ook ....voel ik ; als ik schreef onze profeet dan weten wij wie ik daarmee bedoel zonder zijn naam te noemen wat men meestal doet als westerling . Bedankt voor uw reactie wa ik leuk vond ![]() |
![]() |
![]() |