![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik zweer het u..
Aan de hand van de vorm, stijl of kleur van een huisnummer vertel ik u zo in welke streek da ge zijt. ![]()
![]() Laatst gewijzigd door Levertraan : 6 april 2006 om 16:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als u mijn verloren camera ooit vindt mag u het zeker op dezelfde manier doen. Er zitten namelijk nogal wat bijzondere opnamen op. Liever een maand op internet dan die opnamen kwijt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een zoekertje in de streekkrant kost me geld en als het voor niets is... Ik ben maar een arm studentje ![]() Ik heb van elke persoon waar ik een foto van aangetroffen heb er eentje online gezet. Met een poging er zoveel mogelijk te groeperen, zodat ik zo weinig mogelijk foto's online "moet" zetten. Daarom dat er 10 foto's online staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() PS: van zodra de eigenaar gevonden is, zal ik verslag uitbrengen over de afloop van het verhaal. Indien de eigenaar over twee weken niet gevonden is, haal ik de foto's offline en zal ik jullie vertellen wat soort digitale camera ik rijker ben geworden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Vraag aan de fabrikant het adres van de winkel waaraan het toestel is geleverd aan de hand van het eventuele serienummer.
Die winkelier kan je dan mss voorthelpen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() De foto's zijn offline gehaald omdat...
de eigenares gevonden is! Ik heb het toestel gevonden op 1 april (neen, geen grap) en dat was blijkbaar vlak voor haar deur. Van zodra ik het teruggegeven heb, zal ik vertellen wat voor toestel het was. Namiddag waarschijlijk meer nieuws!! Ik ga me nu douchen en dat de vrouw bellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus het verhaal:
Ik heb de camera gevonden op 1 april. Nu blijkt dat dat vlak voor hun deur bleek te zijn. Waarschijnlijk zijn ze de camera kwijtgeraakt bij het uitstappen uit de auto. Ze wisten tot op vandaag zelfs niet dat ze de camera kwijt waren. De camera zelf was een Traveler DC8300 uit de Aldi met een SD-geheugenkaartje van 512 MB. Specificaties: Sensor 1/1.8“8.1megapixel CCD Image resolution 3264 x 2448 pixels,2560 x 1920 pixels,1600 x 1200 pixels,640 x 480 pixels Video Clip 640 x 480 pixels(30 fps, standard; 15 fps, eco)AVI Voice recording 30 s Image storage SD cards up to 1 GB Recording format JPEG (EXIF 2.2), DCF, DPOF, AVI, TIFF Image quality Fine, Standard, Economy Built-in microphone and loudspeaker Lens 3x zoom lens 7.5 – 22.5 mm f/2.8 – 4.8 HFT(equivalent to 36 – 108 mm in 35mm format) Zoom 3x optical, 5.1x digital Autofocus range 0.50 m to 8 Macro range 5 cm to 50 cm Shutter speed Automatically 1/2 s – 1/1500 s Film-speed settings, auto ISO 50, 100, 200, 400 Exposure compensation Auto, manual+/- 2,0 EV in 1/3 increments Focusing, auto TTL Average and spotmetering White balance Auto, manual Daylight, cloudy, tungsten, fluorescent 1 + 2 Flash Auto, forced, off, red-eye reduction LC monitor 2.5“ low-temperature polysilicon TFT colour monitor Self timer 2 s/10 s/10 s + 2 s delay Interface USB 1.1, Video (NTSC, PAL),Power Supply Power source 3,7V Li-Ion rechargeable battery, AC-DC Adapter Dimensions (mm/w x h x d) 91 x 57 x 27 Weight 150 g(without batteries and SD card) De eigenaars waren nog goed uitziende grootouders van (bijna) 5 kleinkinderen. Het waren zeer lieve mensen, die de bewust dag op uitstap waren geweest met twee van hun kleinkinderen. Ze woonden op nog geen twee kilometer van mijn thuis ![]() Ikzelf ben beloond met een dikke kus van de vrouw en een mooi zakcentje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Gouverneur
|
![]() Oh, van den Aldi...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was een schoon verhaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Hoe is ze tot bij u geraakt of omgekeerd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ROFL ! Heel de wereld heeft die foto's dus al gezien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In elk geval wel proficiat met je eerlijkheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Hij is wel nog onderweg nu hé, die kettingmail
![]() En verder, ik mag toch hopen dat dat huis waar ze woonden en waar jij voor de deur dat toestel vond, niet hetzelfde huis was als op de foto's? |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Neen, het was het huis van hun zoon. En die kettingmail mag nog onderweg. Hij verwijst gewoon naar deze thread (gratis reclame voor PB.be). |
|
![]() |
![]() |