![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik geef toe dat de CVP fouten gemaakt heeft in het verleden... De CD&V kan eruit leren. Tevens kan ik eraan toevoegen dat de CVP in die periode nooit de absolute meerderheid had.. We kunnen dus spreken van een gedeelde schuld.. Dom Ik persoonlijk vind Christelijk standpunten , is dus zeker niet gelijk aan kerkelijke standpunten, absoluut niet dom.. Christelijke standpunten hebben trouwens voor mij niets te maken met religie. Voos U wil net zoals de huidige meerderheid de positieve oppositie die er ook was niet zien... 1) Positieve bijdrage van politici zoals Vandeurzen 2) Positieve bijdrage rond homo en lesbienne problematiek 3) Poging tot positieve bijdrage rond euthanasie 4) Positieve bijdrage rond verkeersveiligheid van Jos Ansoms ...................... ...................... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
GDV , iedereen gelooft in wat hij wilt superstaaf en als ge daarmee moeilijkheden hebt dat er mensen zijn die in een hirarchie geloven dat is dat jouw probleem, maar die mensen zijn niet DOM. Degene die dat beweert is DOM. Thomas
![]() |