![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Ge hebt het zelf gezegd he!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Moet ik alles letterlijk zeggen tegen dat je het begrijpt ![]()
![]() |
![]() |
#23 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Het zal een consequente weigering tot regeringsvorming moeten worden van de VLD en de CD&V voordat er aan een aantal eisen tegemoet wordt gekomen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||||
|
![]() Citaat:
In elk geval, niet alle Vlaamse Partijen gaan dat doen he, gewoon n-va, cd&v en het blok 8)
![]() |
![]() |
#26 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mmm... Het failliet N-VA met maar één volksvertegenwoordig, dat enkel nog wacht om overgenomen te worden door het al even zieltogende pseudo-flamingantische monarcchistische CD&V, die elke verkiezing weer verliest? En het fascistisch Blok dat gebouwd is op vreemdelinghaat in plaats van op de Vlaamse Zaak? Gaan die het Vlaemsche Volck bevrijden? ![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Blijkbaar bent u rancuneus omdat de N-VA 200.000 mensen weet te overtuigen de BUB ongeveer 10.000 - denk ik, het kan ook minder zijn. Trouwens de Vlaamse onafhankelijkheidsstrijd vind ik helemaal geen bedrijding van de Vlamingen.
Dit lijkt mij een logische stap in het proces van de vele zaken die nu al naar de gewesten, gemeenschappen en Europa gaan. Het is enkel een kwestie van tijd voordat België verdwijnt en we een apparte lidstaat Vlaanderen in Europa hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pseudo- |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je begrijpt me verkeerd... ik had het over het nakend kartel met de NVA, waarbij het Vlaams-NATIONALISME van de NVA zal sneuvelen... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Patriot zou niets liever hebben dat de N-VA zou verdwijnen, maar dat zal niet gebeuren! Nee nee, daar zorgen de 11.000 leden wel voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De N-VA gaat pas in op voorstellen van de CD&V nadat ze er door de kiesdrempel (dus wegens acties van de machtspartijen!) toe gedwongen werd. Spirit en NCD 'offerden' zich al van te voren op terwille van de postjes. Niet meer of niet minder. Het is dus duidelijk dat de N-VA, veel meer dan de anderen die jij vernoemde, aan haar eigenheid en ideeën zal blijven vasthouden. Ik denk eerder dat de N-VA meer Vlaamsgezindheid bij de CD&V zal opwekken dan de CD&V monarchistische gevoelens bij de N-VA. Veel belangrijker is nog dat het confederalisme van de CD&V en de Vlaamse onafhankelijkheid van de N-VA in elkaars verlengde liggen. Uit de afkeer die jullie tentoonspreiden voor beide partijen blijkt trouwens overduidelijk dat jullie er alles behalve gerust in zijn.
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Integendeel, ik ben juist blij, nu kan CD&V N-VA meeslepen in haar val.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() En over het Vlaamse bub gaan we zwijgen...
![]() |
#39 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Vllaanderen voert meer militair materieel uit dan wallonië. Nog eens: die flamingantische kwezels zijn grote hypocrieten ! ![]()
![]() |