Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 september 2003, 22:35   #21
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otto
Ik vind Piet Bambergen ook altijd zo op Robertson lijken, maar op werkelijk is er op het gehele internet geen één foto van de beste man te vinden, iets dat mij verbaasd, immers hij was één van de grootste komieken van ons land.
Piet Bambergen! Dat is lang geleden dat ik die nog gezien heb. Leeft ie nog? Of is ie begraven op kosten van C&A?
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2003, 23:06   #22
Otto
Schepen

Otto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Citaat:
Ik vind Piet Bambergen ook altijd zo op Robertson lijken, maar op werkelijk is er op het gehele internet geen één foto van de beste man te vinden, iets dat mij verbaast, immers hij was één van de grootste komieken van ons land.
Piet Bambergen! Dat is lang geleden dat ik die nog gezien heb. Leeft ie nog? Of is ie begraven op kosten van C&A?
Hij is zo'n 5 jaar dood denk ik, wat betreft de CenA ben je volgens mij in de war met Johnny Kraaijkamp.
Otto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2003, 23:39   #23
dejohan
Minister-President

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Ach ja Johny Kraaikamp, nog zo'n figuur!
Eigelijk jammer dat wij nooit meer Nederlandse TV kijken.
Oud 24 september 2003, 08:13   #24
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Citaat:
Ik vind Piet Bambergen ook altijd zo op Robertson lijken, maar op werkelijk is er op het gehele internet geen één foto van de beste man te vinden, iets dat mij verbaast, immers hij was één van de grootste komieken van ons land.
Hij is zo'n 5 jaar dood denk ik, wat betreft de CenA ben je volgens mij in de war met Johnny Kraaijkamp.
Piet Bambergen is reeds 7 jaar geleden gestorven:

Citaat:
Bambergen, Piet
1931-1996
Nederlandse komiek en acteur

De Nederlandse komiek Piet Bambergen werd vooral bekend als de gezette helft van het duo "The Mounties". Bambergen begon zijn loopbaan als diamantbewerker.

In zijn vrije tijd trad Piet Bambergen op met Fred Plevier in een amusementsduo. Reeds snel was het duo, dat optrad in een uniform van de Canadese bereden politie en daarom de naam "The Mounties" kreeg, zeer succesvol. De hobby van Piet Bambergen werd daardoor zijn werk.
Halverwege de jaren zestig overleed "Mountie" Plevier en nam René van Vooren - eigenlijk Sleeswijk (van achteren) - de rol van aangever over van Fred Plevier.
Vooral dankzij de succesvolle televisieshows voor de Tros groeiden Piet Bambergen en René van Vooren uit tot bekende entertainers. Naast de door miljoenen kijkers bekeken televisieshows maakten "The Mounties" theaterproducties.

Daarnaast was Piet Bambergen ook te zien in een aantal speelfilms en toneelstukken. Bambergen speelde zijn laatste rol als Alfred P. Doolittle in de Nederlandse versie van de musical "My fair lady".
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2003, 08:36   #25
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vind Piet Bambergen ook altijd zo op Robertson lijken, maar op werkelijk is er op het gehele internet geen één foto van de beste man te vinden, iets dat mij verbaasd, immers hij was één van de grootste komieken van ons land.
Om naar een site te surfen die opgedragen is aan Piet Bambergen, klik hier

Piet Bambergen is de man rechts op de foto.

Op de cover:

Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2003, 14:46   #26
De Knut
Minister

De Knut's schermafbeelding

Standaard

Louis Michel

Sammy Sumo

De Knut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2003, 18:13   #27
dejohan
Minister-President

Standaard

Proberen te glimlachen:

Oud 8 oktober 2003, 09:34   #28
De Knut
Minister

De Knut's schermafbeelding

Standaard

Een onbekende struisvogel

Ilse Van Hoecke

De Knut is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be