![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ach ze moeten maar blazen en de poppenkast valt in elkaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Vreemdeling
|
![]() Hallo Wardje
Inderdaad "the richt thing to do" is het opdoeken en elimineren van die bende in het witte huis en het pentagone. Het zijn twee handen op een buik,met Sharon en de mossad. Maar deze laatsten hebben zoveel macht en invloed op de klan Bush & co,omdat zij al menig vuil karwei opgeknapt hebben,waaronder 11 september... Het zou nu ook kunnen dat zij dit laatste in onderaanneming gegeven hebben aan gefrustreerde saudi's. Alles wel beschouwd is het toch duidelijk dat zij meer dan een vinger in de pap hadden... Groeten Rafan |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 |
Vreemdeling
|
![]() Hallo Jorge
Je vergeet te vermelden dat reeds voor het Enron en Worldcom debacle, er in de USA,reeds 30% onder de armoedegrens leefden;het zal er sedert toch niet op verbeterd zijn,mijn gedacht ! ! ! Het einde van de tunnel is ernog altijd niet in het zicht, veel grote steden zoals N.Y en L.A zijn virtueel failliet. De sociale zekerheid is er een lachertje,en als de dag komt dat de petroleumsector overschakelt naar een meer stabiele munt,zal de US dollar 40% van zijn waarde verliezen, en komt er de levensstandaard op het niveau van een uit de kluiten gewassen ontwikkelingsland... Groeten Rafan |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik begrijp dat ik ook op jullie zenuwen werk, hoor. ![]() ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ziezo, dat weten we dus weer. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||||
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben by the way trouwens helemaal niet haatdragend tov moslims.
![]() |
![]() |
#32 |
Vreemdeling
|
![]() Hallo Antoon
ik kan er ergens inkomen;het kan niet plezant zijn te moeten vaststellen dat jouw favoriet land en zijn leiders op degradatie afstevenen ! ! ! Groeten Rafan |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Awel, ga naar ginder. Zo'n gebrainwashte mensen als gij kunnen we nie gebruiken in BElgië. Ga naar Amerika als wij toch nie goed genoeg zijn, racist, en dan nog wel tegen uw eigen volk! |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Gebrainwasht? Door wie dan? De Amerikanofielen die de Vlaamse media beheersen waarschijnlijk.. Racist? O ja, jegens dat volk van je...
![]() |
![]() |
#37 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het Europese volk, en daarbij, ja, de amerikanen beheersen de media. ALs je de oorlog een beetje gevolgd hebt, dan weette dat de journalisten die meereisden met de troepen enkel hetgeen mochten uitzenden dat de amerikanen wilden. Maar ja, blijkbaar zijt ge echt "aangebrand" door de hitte waardoor uw hersenen maar half of niet functioneren, met al uwe zever.. Ga ook naar amerika, als het daar toch zo goed is!!! |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() En weet je ook hoe je op een respectvolle manier moet discussiëren?
![]() |
#39 | |||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Primo: Belgen zijn géén volk. België is een federale staatsconstructie van Vlamingen, Walen en Brusselaars. Secundo: Ik heb eerder de indruk dat jij wat gebrainwashed bent. Lees is wat andere blaadjes als de Tekos van De Benoist of zo dan zal je mss zien dat er iets genuanceerdere standpunten bestaan ook.
![]() |
![]() |
#40 | |||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Kon je dat afleiden uit mijn woorden? Heb ik je ooit voor een idioot uitgescholden? Wat voor zever? Ik meen mij te herinneren dat ik slechts je zinnen herhaald heb, met wat kritiek erbij, akkoord. Maar niet van het kaliber: "uw hersenen functioneren maar half of niet" En je hebt nog steeds niet geantwoord op mijn vraag: waarom is Antoon rascistisch? Komaan! Ga je gang! Geef een fantastisch antwoord. You can do it, wij geloven allemaal ontzettend veel in je.
![]() |