![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Of het Belgische royalistische man of een Vlaamse republikeinse vrouw is weten we niet, maar we weten wel dat 'het' voor het Bindend Referendum op Volksinitiatief is... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() Nog eens anderhalve dag verder..
23 uur 05 's avonds.. Het mysterie blijft.. Er worden allerlei geruchten verspreid.. Maar ze, of is het 'het', blijft of blijven uiterst afwezig... Maar stel nu eens dat Bolter "ze" of "het" gecreëerd heeft.... Dan zijn er drie in één.... Gedachten zijn vrij... |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() En ondertussen zijn Knuppel en Staaf al 11 dagen zoek...
Of durven ze, of is het "het", niet meer terugkeren ?? Of zijn ze al teruggekeert onder een andere identiteit ?? Je weet maar nooit... |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, als Jos Verhulst
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() KNUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPPELLLLLLLLLLLLLLL..
STAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAFFFFFFFFFF... Of welke andere nick dan ook.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier is KNUPPEL! Niet helemaal gezond maar wél gezond genoeg!
Ik vind het geweldig wat hier allemaal gefantaseerd wordt! Blijkbaar word ik hier nogal gemist... ![]() Of is het eerder Superstaaf? ![]() Superstaaf ging met vrouw en kind op vakantie in Frankrijk maar kan elk moment weer opdagen. En Knuppel is NIET de vrouw die met hem op vakantie ging! Knuppel ging met spoed naar de longafdeling van het ziekenhuis. Ze heeft kristallen op haar longen zitten die ernstige overgevoeligheden veroorzaken en plots tot het ophoesten van bloed kunnen leiden en tot verminderde zuurstofopname in het bloed. Knuppel lag dus aan een zuurstofmasker als er niet in haar longen gepeuterd werd!!! Ondertussen zat Superstaaf in de Franse wijnstreken te bonjouren! Vraag het hem zelf maar... Superstaaf en ik kennen elkaar al heel lang via het internet. Piano kan beamen dat we beiden actief waren op PI onder dezelfde nicks als hier op Politics. be. Zonder Superstaaf vond ik er daar idd niets meer aan en toen hij vertrok volgde ik hem al gauw naar hier. Superstaaf is dus een man van 40 en belgicist. Knuppel is een vrouw van bijna zestig en Vlaams-nationaliste. Ze zijn wel degelijk twee verschillende personen met onveranderlijk dezelfde nick.
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welkom terug, Knuppel. Ik hoop dat je nu weer helemaal de "oude" bent (no pun intended).
![]() Hoe raken kristallen in je longen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ikzelf haalde ze in Zuid-Spanje, meer bepaald in de vallei van een dorpje tussen Malaga en Marbella. Daar verbleef ik vele jaren gedurende drie tot vijf maanden per jaar. Vlakbij mijn Andalousische woonst werd een berg gedinamiteerd die grotendeels uit hagelwit marmer bestond. De open marmergroeve veroorzaakte dag en nacht enorme stofwolken. Niet zozeer door het opblazen van die berg maar wel doordat het marmer daarna zo fijn als meel gemalen werd in open lucht. Daarna werd het o.a. naar Italië verscheept om er marmeren beeldjes van te gieten. De sinaasappelplantages gingen er teloor door het stof en iedereen trok er stilaan weg. De grote schande was echter dat de officiële instanties telkens opnieuw toelating gaven voor verdere uitbating van de groeve zonder aanpassingen te eisen die de gezondheid van de bewoners en de werknemers ten goede zouden komen. Deze werknemers reden bij klaarlichte dag vaak met de lichten van hun bulldozers aan omdat ze elkaar door de enorme stofontwikkeling niet meer zagen! Sinds een tweetal weken weet ik dus waar de hoest vandaan komt waar ik na het minste griepje zo moeilijk vanaf geraak: marmerkristallen.
![]() |
![]() |
#34 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ga ik er toch iets meer van denken ![]() Ps Knuppel: drie spreekwoorden voor je, je mag er eentje uitkiezen ![]() "Wie gezond is, heeft hoop, en wie hoop heeft, heeft alles" (Arabisch spreekwoord) "De gezondste mensen sterven het eerst" (Italiaans spreekwoord) "Een goede gezondheid is de zuster van de schoonheid" (Maltees spreekwoord)
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat marmerstof zit daar voor altijd en zal ook altijd gevolgen blijven hebben. Bij een volgende, mogelijke bloeding zal ik opnieuw naar de spoed moeten maar paniek zal er dan niet meer bij zijn. Ik zal wel voortaan een masker moeten dragen als ik nog stoffige en luchtvervuilende werkjes opknap zoals schuren en verven. Daar was ik nu al maanden onbeschermd mee bezig. Bovendien wezen de antistoffen in mijn bloed op een zware griep waarmee ik veel te lang, onbehandeld worstelde. Deze samenloop van negatieve omstandigheden zal ik alleszins kunnen vermijden.
In oktober volgt een herhaling van de meeste onderzoeken. Intussen gebruik ik enkel een 'puffertje' zoals de vele andere mensen met longproblemen.
![]() |
#37 |
Gouverneur
|
![]() Goed, één terecht..
Nog één te gaan.. Rond die persoon startte wel de hele topic... Knuppel, verder niet te veel problemen met je gezondheid.. Eigenlijk veel belangrijker dan het ganse forumgedoe... Maar ge ziet, ge wordt toch gemist... Maar, hoe je ook je best doet... De twijfel blijft.. ![]() In een virtuele wereld het echte van het onecht onderscheiden... Niet eenvoudig... Eens nieuwsgierig naar Staaf z'n reactie op heel dit gebeuren.. Als hij al terugkomt tenminste.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als hij van zijn vakantie terug is en er zin in heeft. Verder quote ik wat hij zelf in zijn aanvangsposting al zei: Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De feiten zijn dat de nicknames waar ik en Superstaaf voor kozen even toevallig zijn als onze beider afwezigheid deze keer. De feiten zijn dat ik de mijne in de kliniek doorbracht en Superstaaf de zijne in Frankrijk. Wie een beetje helderlezend is kan trouwens weten dat wij onmogelijk één en dezelfde persoon zijn met twee nicks. Wij verdedigen wél beiden met hart en ziel het BROV. Ook al is Superstaaf belgicist en ik Vlaams-nationalist. Daarin kunnen echte democraten elkaar dan ook makkelijk vinden. En nu moet ik weer gaan oppassen want straks zegt er hier weer ene dat ik het forumlief ben van Jos Verhulst. Gelukkig komt hij niet teveel op dit forum of de volgende 'ingrediënten' lagen alweer klaar om gebruikt te worden.
![]() |