![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Los daarvan: "zijn wij dieren?" Uiteraard!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Mijn standpunt Mr.S. is inderdaad niet wetenschappelijk, dat is mijn vaststelling. Ik ben er meer dan 100 % van overtuigd dat het een algemeen gekent feit is dat ( of het nu 80 % of 70 % is) dit leid naar
belangstelling voor kinderen. Maar wees gerust dat zal men niet openbaar maken daarvoor is de homo lobby veel te sterk. Wat het tweede punt betreft, heb ik geen kretiek op gelijk welke moslimleider, ik zie en hoor alleen wat de standpunten zijn van de politieke ingesteldheid van die leiders, en je zal wel moeten toegeven dat homo's niet het favoriete onderwerp is in een moskee ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Uit oudere onderzoeken (bv. Bilz) blijkt inderdaad dat pedofielen vaak homoseksueel zijn. Er was trouwens een hele lijst speciefieke kenmerken, bv. liegen, psychisch gestoorde voorouders, ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() RAF bedankt voor je duidelijke uitspraak, wat een bevestiging is van hetgeen ik wil naar voor brengen: zijn wij dieren : uiteraard !goed om weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() waar heb je die nog gevonden, ik ben die al 20 jaar verloren, kun je mij die terug bezorgen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk ware het interessanter dat je ook op de rest van de posting inging, namelijk dat homoseksualiteit ook in het dierenrijk veelvuldig voorkomt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Idd Bartje is hier terug! En niemand verplicht je hé deze topic te volgen zo eenvoudig is dat!
Wat er hier weer allemaal te lezen valt, tjonge tjonge toch. Van hebben jullie eigenlijk kaas gegeten? Alleszins niet van het woordje respect en liefde dat jullie blijkbaar onbekend is. Blijkbaar zijn die homohaters hier ook héél goed op de hoogte van wat homo's doen... Trouwens wat homo's doen, doenhetero's doen dat toch ook, maar ja dat is dan weer normaal zeker en daar wordt uiteraard niet over gepraat. Op de vraag hoe die homohaters zouden reageren als hun bloedeigen kind homo zou zijn wordt altijd met ontwijkend geantwoord. Soit de paus kan voor mij de hoogsten boom in, dat hij zich maar nog meer belachelijk maakt. Trouwens over wat die onnozelaar zich zit druk te maken, homo's kunnen toch niet trouwen voor de Kerk. En voor mij is dat eigenlijk niet meer nodig als je de Kerk van vandaag kijkt, het zit ook vol met rommel. Oh ja misschien heeft hij problemen met Rent A Priest. Pfffff blijkbaar wil de paus liever ongelukkige mensen dan gelukkige mensen, geen homohuwelijk, geen abortus, geen condooms.... tja, stel ik me ernstig vragen bij.
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Om te beginnen dienen Borremans! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() hmmm,
Dan moet je toch eens iets van Midas Dekkers lezen hoor. Die schrijft immers in zijn nieuwste boek "De Beste Beesten 2" een heel interessant artikeltje hierover. Kort samengevat : Homofilie komt in de natuur NIET voor. Er is wel homo-gedrag tussen beesten (al spelend dus en vooral tussen mannetjes) maar zodra er een wijfje passeert zal het hitsige mannetje zich altijd op het wijfje storten (al staat het beestig equivalent van Tom Cruise ernaast zich te presenteren...). T�*s al erg genoeg met de bedreiging van de diersoorten dat ze DAT er nog eens zouden moeten bijkrijgen : homofilie.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
PS : "80% van degene waarvan IKZELF weet dat zij homo zijn" : wil dat zeggen dat zij dat dan zelf niet zouden weten? Of is het genoeg om een hawai-shirtje aan te hebben, opdat jij zou weten dat zij homo zijn ? 8)
![]() |
![]() |
#38 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
PFff Borremans, die heeft onder enorme zware druk toegeven aan Danneels. En over die pedofiele priesters, broeders etc. wordt hier uiteraard gezwegen. Ze zouden dat verdomme beter ne keer aanpakken maar ja dat is geen misdaad zeker in hun ogen en homosexualiteit dan weer wel. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#39 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
2. Hypocrisie? Ja, zowel van de kerk als van Borremans zelf. Die werd opgehemeld als hét symbool van de homostrijd. De hypocrisie komt dus van twee kanten. Snappie? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||||
![]() |
![]() |