Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 juli 2003, 09:22   #21
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door percloride
ik heb het reeds vroeger geschreven, 80 % van diegene waarvan IKZELF
weet dat zij homo zijn, hebben belangstelling voor KINDEREN of je dat nu graag hoort of leest gaat mij geen reet aan, DAT zijn de feiten en al het andere is geleuter om hun gedrag goed te praten.
De homo's die ik ken zijn gewone mensen, koppels, ernstige werknemers, beleefde mensen, nooit niks van pedofiele neigingen gemerkt.

Citaat:
Ze zijn niet katholiek, ze gaan niet naar de kerk, maar ze hebben wel kritiek op het standpunt van de kerkleider.
Ik ben geen homo, ik ga niet naar de kerk, en vind ook dat de instelling totaal voorbijgestreefd is, laat staan de oude zieke man die aan het hoofd staat.
Oud 30 juli 2003, 09:26   #22
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bolter, met DAT op zich heb ik geen probleem, maar ze moeten mij ook niet door het strot rammen, dat, wat zij doen een normale handeling is,
Ik neem aan dat wij ons niet als dieren beschouwen, wel, in het dierenrijk
gebeuren dergelijk zaken niet, als als er een dier een poging waagt wordt deze terplaatse uitgeschakeld, nu mijn vraag: ZIJN WIJ DIEREN !!

Wat achter vier muren gebeurd is niet mijn zaak.
Wel integendeel, mijn beste. Ook in het dierenrijk komt homoseksualiteit veelvuldig voor. Daar zijn - in tegenstelling tot jouw bewering - WEL wetenschappelijke bewijzen van.

Los daarvan: "zijn wij dieren?" Uiteraard!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2003, 09:26   #23
percloride
Provinciaal Gedeputeerde

percloride's schermafbeelding

Standaard

Mijn standpunt Mr.S. is inderdaad niet wetenschappelijk, dat is mijn vaststelling. Ik ben er meer dan 100 % van overtuigd dat het een algemeen gekent feit is dat ( of het nu 80 % of 70 % is) dit leid naar
belangstelling voor kinderen. Maar wees gerust dat zal men niet openbaar maken daarvoor is de homo lobby veel te sterk.

Wat het tweede punt betreft, heb ik geen kretiek op gelijk welke moslimleider, ik zie en hoor alleen wat de standpunten zijn van de politieke ingesteldheid van die leiders, en je zal wel moeten toegeven dat homo's niet het favoriete onderwerp is in een moskee !
percloride is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2003, 09:28   #24
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn standpunt Mr.S. is inderdaad niet wetenschappelijk, dat is mijn vaststelling. Ik ben er meer dan 100 % van overtuigd dat het een algemeen gekent feit is dat ( of het nu 80 % of 70 % is) dit leid naar belangstelling voor kinderen. Maar wees gerust dat zal men niet openbaar maken daarvoor is de homo lobby veel te sterk.
Misschien beweeg je je wel in de verkeerde kringen...
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 30 juli 2003, 09:32   #25
PAJOT
Banneling

Standaard

Uit oudere onderzoeken (bv. Bilz) blijkt inderdaad dat pedofielen vaak homoseksueel zijn. Er was trouwens een hele lijst speciefieke kenmerken, bv. liegen, psychisch gestoorde voorouders, ...
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2003, 09:33   #26
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eichmann
Uit oudere onderzoeken (bv. Bilz) blijkt inderdaad dat pedofielen vaak homoseksueel zijn. Er was trouwens een hele lijst speciefieke kenmerken, bv. liegen, psychisch gestoorde voorouders, ...
Oud 30 juli 2003, 09:34   #27
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mijn standpunt Mr.S. is inderdaad niet wetenschappelijk, dat is mijn vaststelling. Ik ben er meer dan 100 % van overtuigd dat het een algemeen gekent feit is dat ( of het nu 80 % of 70 % is) dit leid naar
belangstelling voor kinderen.
Oud 30 juli 2003, 09:36   #28
percloride
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

RAF bedankt voor je duidelijke uitspraak, wat een bevestiging is van hetgeen ik wil naar voor brengen: zijn wij dieren : uiteraard !goed om weten.
Oud 30 juli 2003, 09:42   #29
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
RAF bedankt voor je duidelijke uitspraak, wat een bevestiging is van hetgeen ik wil naar voor brengen: zijn wij dieren : uiteraard !goed om weten.
Ja, jij ook Percoride. Ik heb voor de gelegenheid een foto van je teruggevonden:

Oud 30 juli 2003, 09:44   #30
percloride
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

waar heb je die nog gevonden, ik ben die al 20 jaar verloren, kun je mij die terug bezorgen
Oud 30 juli 2003, 10:21   #31
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoezo? Zijn er dan mensen die het daar niet mee eens zijn?

Eigenlijk ware het interessanter dat je ook op de rest van de posting inging, namelijk dat homoseksualiteit ook in het dierenrijk veelvuldig voorkomt.

Citaat:
Oud 30 juli 2003, 10:26   #32
bartje
Minister-President

Standaard

Idd Bartje is hier terug! En niemand verplicht je hé deze topic te volgen zo eenvoudig is dat!

Wat er hier weer allemaal te lezen valt, tjonge tjonge toch. Van hebben jullie eigenlijk kaas gegeten? Alleszins niet van het woordje respect en liefde dat jullie blijkbaar onbekend is. Blijkbaar zijn die homohaters hier ook héél goed op de hoogte van wat homo's doen...

Trouwens wat homo's doen, doenhetero's doen dat toch ook, maar ja dat is dan weer normaal zeker en daar wordt uiteraard niet over gepraat.

Op de vraag hoe die homohaters zouden reageren als hun bloedeigen kind homo zou zijn wordt altijd met ontwijkend geantwoord.

Soit de paus kan voor mij de hoogsten boom in, dat hij zich maar nog meer belachelijk maakt. Trouwens over wat die onnozelaar zich zit druk te maken, homo's kunnen toch niet trouwen voor de Kerk. En voor mij is dat eigenlijk niet meer nodig als je de Kerk van vandaag kijkt, het zit ook vol met rommel.
Oh ja misschien heeft hij problemen met Rent A Priest. Pfffff blijkbaar wil de paus liever ongelukkige mensen dan gelukkige mensen, geen homohuwelijk, geen abortus, geen condooms.... tja, stel ik me ernstig vragen bij.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2003, 10:28   #33
De Knut
Minister

De Knut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
als je de Kerk van vandaag kijkt, het zit ook vol met rommel.
Zeg dat wel.
Om te beginnen dienen Borremans!
De Knut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2003, 10:29   #34
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Idd Bartje is hier terug! En niemand verplicht je hé deze topic te volgen zo eenvoudig is dat!

Wat er hier weer allemaal te lezen valt, tjonge tjonge toch. Van hebben jullie eigenlijk kaas gegeten? Alleszins niet van het woordje respect en liefde dat jullie blijkbaar onbekend is. Blijkbaar zijn die homohaters hier ook héél goed op de hoogte van wat homo's doen...

Trouwens wat homo's doen, doenhetero's doen dat toch ook, maar ja dat is dan weer normaal zeker en daar wordt uiteraard niet over gepraat.

Op de vraag hoe die homohaters zouden reageren als hun bloedeigen kind homo zou zijn wordt altijd met ontwijkend geantwoord.

Soit de paus kan voor mij de hoogsten boom in, dat hij zich maar nog meer belachelijk maakt. Trouwens over wat die onnozelaar zich zit druk te maken, homo's kunnen toch niet trouwen voor de Kerk. En voor mij is dat eigenlijk niet meer nodig als je de Kerk van vandaag kijkt, het zit ook vol met rommel.
Oh ja misschien heeft hij problemen met Rent A Priest. Pfffff blijkbaar wil de paus liever ongelukkige mensen dan gelukkige mensen, geen homohuwelijk, geen abortus, geen condooms.... tja, stel ik me ernstig vragen bij.
Zeg niet dat ik jullie niet gewaarschuwd heb! 8)
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2003, 10:31   #35
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

hmmm,
Dan moet je toch eens iets van Midas Dekkers lezen hoor.
Die schrijft immers in zijn nieuwste boek "De Beste Beesten 2"
een heel interessant artikeltje hierover.
Kort samengevat : Homofilie komt in de natuur NIET voor.
Er is wel homo-gedrag tussen beesten (al spelend dus en vooral tussen
mannetjes) maar zodra er een wijfje passeert zal het hitsige mannetje
zich altijd op het wijfje storten (al staat het beestig equivalent van Tom Cruise ernaast zich te presenteren...).

T�*s al erg genoeg met de bedreiging van de diersoorten dat ze DAT er nog eens zouden moeten bijkrijgen : homofilie....
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2003, 10:32   #36
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Knut
Citaat:
Zeg dat wel.
Wat scheelt er met Borremans? Die heeft eieren voor zijn geld gekozen, heeft zijn vriendje aan de deur gezet en braafjes zijn excuses aangeboden aan Danneels. Hij is m.a.w. weer een voorbeeldige katholiek geworden. Dat heel die zaak stinkt naar de hypocrisie, zorgt er alleen maar voor dat het nóg beter past bij de katholieke kerk. Dat is toch precies wat jullie willen? Een homo die zijn "zondige leven" achter zich gelaten heeft en zich nu alleen nog met zijn god bezighoudt. Of is dat ook weer niet goed?

Citaat:
Oud 30 juli 2003, 10:34   #37
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik heb het reeds vroeger geschreven, 80 % van diegene waarvan IKZELF
weet dat zij homo zijn, hebben belangstelling voor KINDEREN of je dat nu graag hoort of leest gaat mij geen reet aan, DAT zijn de feiten en al het andere is geleuter om hun gedrag goed te praten.
Volgens mij zegt dit meer over de kringen die u frequenteert, dan dat het relevante informatie zou aanbrengen over homosexualiteit.

PS : "80% van degene waarvan IKZELF weet dat zij homo zijn" : wil dat zeggen dat zij dat dan zelf niet zouden weten? Of is het genoeg om een hawai-shirtje aan te hebben, opdat jij zou weten dat zij homo zijn ?

8)
Oud 30 juli 2003, 10:44   #38
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
Zeg dat wel.
$

PFff Borremans, die heeft onder enorme zware druk toegeven aan Danneels.

En over die pedofiele priesters, broeders etc. wordt hier uiteraard gezwegen. Ze zouden dat verdomme beter ne keer aanpakken maar ja dat is geen misdaad zeker in hun ogen en homosexualiteit dan weer wel.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2003, 10:45   #39
De Knut
Minister

De Knut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Citaat:
Zeg dat wel.
Wat scheelt er met Borremans? Die heeft eieren voor zijn geld gekozen, heeft zijn vriendje aan de deur gezet en braafjes zijn excuses aangeboden aan Danneels. Hij is m.a.w. weer een voorbeeldige katholiek geworden. Dat heel die zaak stinkt naar de hypocrisie, zorgt er alleen maar voor dat het nóg beter past bij de katholieke kerk. Dat is toch precies wat jullie willen? Een homo die zijn "zondige leven" achter zich gelaten heeft en zich nu alleen nog met zijn god bezighoudt. Of is dat ook weer niet goed?
1. De katholieke kerk is niet aan mij besteed, om te beginnen.
2. Hypocrisie? Ja, zowel van de kerk als van Borremans zelf. Die werd opgehemeld als hét symbool van de homostrijd. De hypocrisie komt dus van twee kanten. Snappie?
De Knut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2003, 10:59   #40
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Citaat:
Zeg dat wel.
1. De katholieke kerk is niet aan mij besteed, om te beginnen.
2. Hypocrisie? Ja, zowel van de kerk als van Borremans zelf. Die werd opgehemeld als hét symbool van de homostrijd. De hypocrisie komt dus van twee kanten. Snappie?
Borremans, hét symbool van de homostrijd??? Misschien voor dat deeltje van de holebi's die op één of andere manier nog een affiniteit voelen met de katholieke kerk...

Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be