![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Als ik mocht kiezen werd het dit:
![]() ![]() ![]() Van de fijne mensen bij Wiesmann. Laat maar komen, Grietje!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Update van mijn nieuwe favoriete "auto".
Echt wel een juweeltje. Ik heb er nog niet veel ingezeten, maarreuh... Hmmm-hmmm. Alleen spijtig dat hij geen vermogen heeft. Hij moet namelijk getrokken worden. Meestal wordt dat door deze rakker verzorgd: ![]() Meer info: jaar van oorsprong: 1984 vermogen: 3310 kW Tractive effort: 234 kN maximumsnelheid: 160 km/u Traction type: E Voltage: 3000 Volt gelijkstroom (voor 2627 km spoor van de NMBS) of 25 000 Volt wisselstroom (voor 74 km, vraag me niet welke). Maar dat is niet zo belangrijk. Kijk liever naar de wagons. Een kleine impressie van de M6 dubbel-deck treinen: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Deze bevatten ook airco ![]() Voor meer genot: http://mercurio.iet.unipi.it/pix/be/car/M6/pix.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn droom:
![]() ![]() Mijn huidige wagen: ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Laat nektapijt en snor groeien, trek cowboyboots, -hoed en rayban zonnebril aan, en zet uw favoriete Iron Maiden plaat op want hier komen de johnybakken van weleer:
Ford Capri (Den Europese Mustang) ![]() ![]() Opel Manta: ![]() ![]() Yeah!!!! 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() Als we het dan toch over Johnnybakken van weleer hebben.
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Yeah!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() Hamai, dat ziet er een klein deurtje uit en een trap die enkel bereikbaar is als je 1meter 30 meet, dat wordt weer bukken en en wringen in alle richtingen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ook ![]() leert ons dit, u ziet hier namelijk dezelfde dubbele automatisch schuifdeur in de achtergrond, met de normale ingang van de treinwagon. Die twee lijken mij even groot. En u weet hoe groot de ingang van een treinwagon is... (tenzij u nog nooit de trein genomen heeft). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Heb nog met zo'n bakske gereden, de mijne wals wel mat zwart. Ik heb nochthans nooit een snorretje laten staan of nektapijtje gehad.
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerlijk gezegd snap ik er echt de ballen van.
Een auto is voor mij een machien op vier wielen dat mij van punt a naar punt b moet brengen, liefst zo kosteloos mogelijk wat betreft gebruik. Kunt ge me ne keer uitleggen hoe ge dan precies een johnny wagen herkend en alle andere types?
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Of ne wasberenstaart aan uwe spiegel of antenne, en een cowboyhoed op de hoedenplank?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo weet ik er een paar staan bij mij in Hoboken!
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Wielkassen verbreed en 18 duims rubber ondergestoken, en carrosserie verlaagd. Bij voorkeur ne VW golf of ne Seat. En vooral luiden boenke-boenke muziek. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() Eigenlijk zijn de aangehaalde modellen niet noodzakelijk Johnnybakken, maar functioneren ze voor de Johnny als basismateriaal om ze om te toveren tot Johnnybak, door de wagen aan te passen om ze het bekende marginaal "sport" uiterlijk te geven, het zgn. "Tunen". Dankbare Johnnybakken van tegenwoordig zijn de Seat Ibiza, Volkwagen Golf en de Opel Corsa.
Geef mij echter maar de ouwe margi-gangster-bakken als de capri of de manta, ideale cruise cars, en tegenwoordig supercool. |
![]() |
![]() |