![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Leukste revolutie? | |||
Castro 1953 |
![]() ![]() ![]() |
9 | 36,00% |
Numarx-Mieke-Patriot 2003 |
![]() ![]() ![]() |
16 | 64,00% |
Aantal stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Nounou, laten we ons eerst maar concentreren op het versterken. Met 3-4 man zijn we nog niet zo ver he! Trouwens, die topic is maar een vraag. "Zou het niet beter zijn..."
Belangrijkere dingen eerst dus! Zoals mijn loon.
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want sommige leden zijn meer gelijk dan anderen! In ieder geval kunnen we een efficiente anti-haat brigade worden... leden vinden we wel... zó slecht zijn de meeste forumleden nu ook weer niet .. Maar waar blijven ze?? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Allez, ne goeienachtknuffel kan je wel krijgen natuurlijk! Sloppel...
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, morgen nieuwe slachtoffers van de Revolutie...
Er blijft 's avonds toch niemand over... wel triest... gisteren hielden gelukkig Alpina, Vlaamse Leeuw, Zorroaster en Tacitus mij gezelschap! Oja, daBlacky was er ook, maar in ons gezellig communautair clubje... Voor de rest was IEDEREEN verdwenen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Tis hier een leuk clubje en iedereen wordt aanvaard. (beter dan het nog niet-werkend debatclubje hé
![]() Hopelijk dienen zich nog wat sympathisanten voor de P-L-U revolutie aan... Goedenacht allemaal!
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() Dat krijg je dan he. "Wij hebben nachtrust onze nodig", zo komen de echte leiders bovendrijven natuurlijk. Zo lang blijf ik trouwens ook niet meer, ik moet morgen de trein op en verdere strijdplannen uittekenen enzo...
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ja, en ik. ik moet om 6 uur opstaan, dan de trein naar Amsterdam.. tis kwart na één en ik zit hier nog ![]() Maar ja, alles voor de Revolutie... hasta la victoria siempre! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() Siempre, siempre, tot we een beter carrièrevoorstel krijgen natuurlijk.
![]() Morgen verder strijden voor meer liefde enzo!
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar wáárom zijn er nog maar 2 stemmen voor ons??
We zijn met 3 of 4!!! (hangt af van wanneer Sato beslist wel rol hij gaat spelen, VL72 of revolutionair ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() ![]() ![]() [size=2]Oh oh, dit wordt melig! [/size] ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jeeuuj nog ene!!!
Trouwens, het topic waar het allemaal begon is gesloten, vrienden, laten wij een moment van stilte houden ![]() En nu ga ik slapen... wie knuffelt me? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Parlementslid
|
![]() ![]() Hier, raketje van me. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Deze dag is het begin van een Nieuwe Wereld. (Nog even zo verder en zelfs John Lennon komt terug uit de dood om me te zeggen dat ik toch wat overdrijf met dat hippie-gedoe...) Tot morgen, compadre!
![]() |
![]() |
#39 |
Parlementslid
|
![]() Hmm wat een zeemzoeterig, slijmerig, naief boeltje.
Revoluties gaan gewoonlijk gepaard met geweld en bloederig wapengeknetter, contradictio in terms met de dromerige Love and Peace utopie van de ondertussen pensioengerechtigde Hippies (50-plussers ![]() Liever geweldloos evolueren dan gewelddadig revolteren dus. Ik begin me pas echt zorgen te maken wanneer iedereen het met elkaar eens is en wanneer kritiek onbestaande is want dat betekent dat ik ofwel: * In een Orwelliaanse dictatuur leef waar vrije meningsuiting verboden is en waar het individu ondergeschikt is aan het gemeenschappelijk staatsideaal. Waar iedereen ogenschijnlijk gelukkig is. * In een sekte terechtgekomen ben die volledige van de buitenwereld afgezonderd is en waar we elkaar met 'broeder' aanspreken. * Me volgepropt heb met roesmiddelen waardoor de werkelijkheid plaats maakt voor delirische verschijningen.
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Geweldloos evolueren of geweldloos revolteren, hoe het ook noemt...
Citaat:
![]()
![]() |