![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Terugkeren op vrijwillige basis | |||
Moet aangemoedigd worden |
![]() ![]() ![]() |
10 | 52,63% |
Mag aangemoedigd worden |
![]() ![]() ![]() |
5 | 26,32% |
Mag niet aangemoedigd worden |
![]() ![]() ![]() |
4 | 21,05% |
Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarmee vertek je dus van het principe dat vrouwen niet op een gelijk resultaat zijn gekomen tot heden omdat er sexisme heerst in de maatschappij, maar omdat ze nu eenmaal[size=4] "niet beter kunnen en dus niet beter verdienen"[/size]... Je klinkt wel wat vooroorlogs, hé? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
PS: ik ben nog maar 18jaar, ik zou niet weten hoe het er voor de oorlog juist aan toe ging. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor dit verraad aan hun principes werden ze overigens op gepaste manier afgestraft. ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
VLD zorgde ook voor de kiesdrempel. sp.a zorgde ook voor de kiesdrempel. Maar neen, enkel Agalev moet het ontgelden. Dit noemen ze dus 'bashen', en dat is een van de hoofdredenen dat Agalev het zo heeft moeten ontgelden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Eigenlijk wou ik alleen maar aantonen dat Agalev wel degelijk een stuk basisdemocratie in zich had. Er kunnen details ondemocratisch zijn. Ligt er aan wat de een democratisch vindt en de andere niet. Maar om te antwoorden op uw vraag. De reden dus dat Agalev die ritssystemen wilt invoeren/behouden is omwille dat anders er toch geen vrouwen in de politiek terecht komen. Zonder een quota of dergelijk gaat alles zijn beloop en veranderd er dus weinig of niets. Er zijn voldoende vrouwen die die taken degelijk kunnen, en daarom moeten die vrouwen kans krijgen deel te nemen aan politiek aan de hand van die ritsen en quota's en blahblah. Als u hier niet mee akkoord bent, mij goed. Als u hier wel mee akkoord bent, des te beter. Maar ik heb geen zin om er verder op in te gaan. Veel te warm en te weinig tijd (ik zou moeten blokken). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Agalev is een beginselloze partij van opportunistische machtsgeilaards geworden, die bovendien een pest zijn voor het groen. Bijna elke gemeente waar Agalev mee in het gemeentecollege zit heeft daar al meer groen zien verdwijnen dan ooit te voren. Het begon in Kontich en in Antwerpen moet je tegenwoordig na bijna 10 jaar machtsdeelname van Agalev het groen met een vergrootglas gaan zoeken. Pater Versteylen en andere groenen van het eerste uur hadden groot gelijk om Agalev af te schrijven als "groene" partij. Verder verheerlijken ze een godsdienst (zie Mieke Hoofddoek) waarvan de teksten zwelgen in bloed en geweld en aanzetten tot haat tegen andersdenkenden. Basisdemocratisch, Ecologisch, Geweldloos? Da's blijkbaar héééél lang geleden voor Agalev. ![]() |
||||
![]() |
![]() |