![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe blij bent u met de vernietiging van het neo-fascisme in Italië? | |||
Ik ben uitzinnig van vreugde, omdat links de onwaarschijnlijke terreurcampagne die tegen haar is gevoerd overwonnen heeft |
![]() ![]() ![]() |
7 | 31,82% |
Ik ben uiterst gelukkig, omdat de neo-fascisten een vuile bruine vlek op 't schoon blauw van Europa waren |
![]() ![]() ![]() |
3 | 13,64% |
Ik ben gewoon heel blij, vooral voor de Italianen die nu eindelijk de ramp van vijf jaar rechts te boven kunnen komen |
![]() ![]() ![]() |
7 | 31,82% |
Ik ben gewoon tevreden, de vernietiging van fascisten is altijd een goede zaak |
![]() ![]() ![]() |
5 | 22,73% |
Aantal stemmers: 22. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In plaats van halsstarrig zijn nederlaag te weigeren toe te geven (is idd klein, maar soit) kan Berlusconi misschien beter zijn kompanen van de Cosa Nostra vervoegen en er blijven 8)
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Het fascisme is net zoals het communisme en het nazisme een stroming van de LAGERE KLASSE.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Partijlid
|
![]() Mijn schoonouders zijn Italianen, ze hebben zich de laatste weken mateloos geërgerd aan de ongenuanceerde wijze waarop de Vlaamse media verslag deden van de Italiaanse politiek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Ik heb italiaanse schoonfamilie die reders zijn, waarvan de schepen alle oceanen bevaren. Zij, als kapitalisten, hebben zich de laatste jaren geërgerd op de wijze waarop Berlusconi er een zootje van gemaakt heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Lees opnieuw: "Dat is inderdaad een groot probleem van de VRT in het algemeen" Ik ben verbijsterd over de commentaren die ik allerlei hoor. "Economen" die zeker weten dat het met Italië nu de slechte kant opgaat, want Prodi heeft gewonnen. Beurs Milaan: -2%. Verhofstadt is blij want hij heeft er een Europees speelkamaraadje bij. De Italiaanse Barst. Straf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Een zéér jammere zaak voor Italië en de economie. De verloedering en de onveiligheid zullen wéér toenemen en andersdenkenden zullen wéér volop de mond worden gesnoerd....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() De maffia is de laatste jaren toch terug moeten krabbelen. Of heb ik dat mis?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alles was mis kan gaan in een maatschappij is onder Berlusconi misgegaan. Met Prodi kan Italië eindelijk aan de wederopbouw beginnen en een frisse start nemen. Het zal zwaar werk worden want het vet en het vuil van vijf jaar rechts is overal tussen gekropen. Het wordt dus krabben. En ik hoop dat ze niet nalaten hun scherpe nagels te gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gevolgd door wat pseudo-bourgeoisie die alle compassie met het welzijn van die lagere klasse verloren hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat hem nu maar. Meneer is iemand die denkt dat fascisme een poging was van kapitalisten om de lagere klassen de overheersen.
![]() |
![]() |
#35 |
Schepen
|
![]() owjee daar komt de moslimstroom
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tip: Stasi, KGB, FBI, Mossad, ...
Citaat:
![]() Ik bedoelde wat ik zei: het linkse gedachtegoed wordt enkel gesteund door intellectuelen die aan de intellectualiteit verzaken.
![]() |
![]() |