![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wanneer nieuwe vraag? | |||
wachten op tip |
![]() ![]() ![]() |
4 | 26,67% |
na een half uur |
![]() ![]() ![]() |
2 | 13,33% |
na een uur |
![]() ![]() ![]() |
5 | 33,33% |
na twee uur |
![]() ![]() ![]() |
4 | 26,67% |
iets anders |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Laten we de regels gewoon laten wat ze zijn.
Het heeft toch ook zijn charme dat een vraag een dag kan duren? En, inderdaad, wat dan 's nachts? Ik vind wel dat als je weet dat je lange tijd off-line gaat, je een bruikbare tip moet achterlaten. Maar als het 8 uur duurt, dan moet dat maar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() Tsja, vannacht was dus een goed voorbeeld.
Mijn (m.i. moeilijke) vraag over Hugo de Groot (zonder tip) werd binnen 6 minuten opgelost. Mijn (m.i. makkelijke) vraag over Van Speijk (met 4 tips) is de nacht en ochtend blijven staan. Ik weet het ook niet. Maar als er binnen een uur geen antwoord op een vraag komt vinden jullie dan echt dat er een nieuwe vraag gesteld moet worden? Zo ja, wat moet er dan gebeuren als iemand na 70 minuten (bv) met het antwoord komt? En wat dan 's nachts? Wat vinden jullie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Er is natuurlijk wat aanvoelen met de ellebogen nodig.
We merken zelf toch wel wanneer een vraag helemaal vast zit en wanneer niet? En 's nachts is het inderdaad zo dat je de voorgestelde regel niet altijd kan handhaven. De meesten slapen immers ... Maar als we met een stuk of vijf zitten te quizzen (zoals gister met dat paard van Fraeye Marc) en niemand kan een deftig antwoord geven dan vind ik het wel kunnen dat er na een bepaalde tijdsspanne een andere vraag gesteld wordt in afwachting van een tip. (als de vraagsteller offline is uiteraard.) Een definitie van een moeilijke vraag kunnen we idd niet geven. Ik toonde dat paard aan een collega deze morgen en die wist het meteen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Na twee uur, indien men geen tijd heeft, kan men steeds een vrijwilligger een vraag laten stellen...
![]() |
#26 |
|
![]() mensen tis ne forumquiz.
![]() en altijd makkelijke vragen is ook maar saai. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() altijd makkelijke vragen kan heel zenuwslopend zijn, als je altijd nét te laat bent
![]() |
![]() |
![]() |