![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was ik vergeten. Aanzetten tot diefstal wordt waarschijnlijk wél nog vervolgd. ![]() Ik ga alvast in Antwerpen 'shoppen'. Zo kan ik alvast sparen om mijn advocaat te betalen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen, mensen, wat een signaal zeg (hoewel ik ze deels kan begrijpen) ... ![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga hetzelfde voorstellen met belastingen: we betalen massaal geen belastingen, ze zoeken het niet op en we worden niet meer bestraft, dus waarom zouden ze belastingsfraude nog opzoeken, bijgevolg waarom nog belastingen betalen? Zo klaar als een klontje! We beginnen er dit jaar mee.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb begrip ervoor dat de papierberg niet langer nutteloos aangevuld wordt, als er toch niks mee gedaan wordt. Maar dat is een vorm van de kar voor het paard spannen.........
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De volgende minnelijke schikking om een parkeerboete te betalen krijgen ze terug met een briefje bij met de woorden: kleine criminaliteit wordt niet meer vervolgd.
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge van een onnozel kieken wil spreken! hier hebt ge er een! Ik had het echter te druk om me daarvoor nog eens een advokaat te moeten aanschaffen! Want raar maar waar... ik werkte! wat vind je daarvan?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 april 2006 om 15:15. |
|
![]() |
![]() |