![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() U bedoelt zeker 'de islamgelovigen die verspeid over de wereld wonen doch door hun godsdienst een eenheid vormen'
Laatst gewijzigd door Xenon : 14 april 2006 om 13:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt overtrokken en uiterst politiek correct, maar ik geloof dat hier een indekkingsmaneuver aan de gang is bij de EU-instellingen.
Laten we eerlijk zijn en een koe een koe heten. Als we enerzijds spreken van Islam-terrorisme, zijnde terrorisme met de Islam-doctrine als verantwoording, dan kunnen we met minstens evenveel recht en reden, de militaire acties van de VS en Bush omschrijven als Christian-terrorism, neo-con-terrorisme. Menslievende uitleg of de pretexte van het veiligheidsexcuus (WMD's!!!) om het Amerikaanse imperialisme goed te praten slikken enkel nog een paar blinde, slaafse doch hardleerse Bush-pijpers. Tenslotte worden de Amerikaanse 'interventies' evengoed op religiueze basis verschoond ("In Gauwd we trust") Ik vermoed dat er dus een balonnetje opgelaten wordt, zodat Europa weer een stok in handen krijgt om al dan niet terechte kritiek op USA te smoren, eens hun triestige plannen tegen Iran vaste vorm krijgen.
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Die woordenlijst dient dus neutraal te zijn ten opzichte van alle godsdiensten. Ik ben benieuwd welke woorden er gaan instaan die verwijzen naar/van toepassing zijn op een andere godsdienst dan de islam.
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() Nu wil ik hier niet den ambetante uithangen maar euh;
http://forum.politics.be/showthread.php?t=49674 ![]()
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |