![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() drugs maken het leven niet mooier maar ze maken het leven ook niet perse meteen helemaal kapot, net zoals alcohol en roken dat niet perse meteen doen.
dat is een realistische weergave.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 14 april 2006 om 15:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() veel ouders van kinderen die eens met drugs experimenteren hebben door die angstcampagnes de neiging om letterlijk meteen het kind met het badwater weg te gooien
![]() ![]() ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 14 april 2006 om 15:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel hangt toch af over welke drugs men juist praat
Ik persoonlijk ben voorstander om softdrugs te legaliseren Maar ouders blijven in de eerste plaats opvoeders van hun kinderen, het wijzen op gevaren van drugs en alcohol zit in dat opvoedingspakket dat jij als ouders moet mee geven aan Uw kinderen Het ontlopen van verantwoordelijkheden vind IK persoonlijk ook een misdaad Maar dat jongeren experimenteren met drugs is al zo oud als de straat zelf(ik herinner mij dat ik als gastje van 12 sigaretten rookten)
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 14 april 2006 om 15:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() nee maar de andere twee waarvan sprake is wel. Is het dan soms geen film die vooral op de gevaren van drugs hamert ? dat zou wel kunnen natuurlijk.
Maar voor de rest heb ik geen duiding rond crack nodig ik heb het dacht ik drie keer gedaan destijds en ik ben er nooit aan verslaafd geraakt ps moest mijn kind daarmee experimenteren zou ik ook geen gat in de lucht springen hoor.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 14 april 2006 om 17:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Burger
|
![]() Ik heb een mail gestuurd naar vrt-nieuws om hen uit te lachen. Dat ze dat nu pas doorhebben, en dan hebben ze er nog een 'ondervoorzitter van het Universitair Wetenschappelijk Instituut voor Drugproblemen' voor nodig ook. Ronduit lachwekkend.
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
![]() Alleens bij stil gestaan dat sommige mensen zieligheid ook romantiseren ? er zich dus toe aangetrokken voelen ? Hoe verklaar je anders het succes van new wave en gothic ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 14 april 2006 om 17:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Ehm, dat werd al veel gezegd denk ik: omdat het drugs zijn die goed zijn om het capitalisme te onderhouden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Dat is inderdaad ook iets wat ik al van in het prille begin doorheb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Misschien had u nog iets DOMMER moeten denken, dat zou pas lachen geweest zijn. Maar neen hoor...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat die drugs toch eens ongemoeid, het is het laatste bolwerk van de misdaad waar je u in kan verschuilen als het eens wat minder gaat.
|
![]() |
![]() |