![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Burger
|
![]() Citaat:
droom verder... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() en fijn dat je mij de dood toewenst, ik zal dat niet met u doen, wat zeg je daarvan ![]() Laatst gewijzigd door Ambiorix : 16 april 2006 om 00:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Burger
|
![]() Hij mag ook samen doodgaan...
En voor dat dood wensen, was om je eens een beetje maar te laten voorstellen hoe het is om terreur te beleven, jij kan het misschien niet weten maar de familie van de 30 000 slachtoffers van Ocalan die jij zo graag vrij wilt, zullen het heel goed weten... |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een Koerdische moordenaar is "terrorist", en een Turkse moordenaar (zoals Sabanci) is een zakenman. ![]() Jullie Turks-imperialisten zijn al even erg als de George Bush waar je zojuist zelf op zat af te geven: iedereen die een politieke tegenstander is, wordt bestempeld als een terrorist. Het Turkse establishment is verantwoordelijk voor een veelvoud aan moorden dan PKK, DHKP-C, en alle andere "staatsgevaarlijke" organisaties samen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Militaire genie? Whoehahaha, niets anders dan valse achterbakse spellekes.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Hey vriend de Turkse establishment mag voor mijn part de pot op samen met ocalan, maar sabanci moordenaar noemen dat weet ik zoal nie, bijna elke bekende zakenman en dergelijke wel maar hij??? weet ik toch maar niet zeker... Top van het Turkse leger zijn zionisten, zij intresseren mij niet, ze moeten zo snel mogelijk met of zonder geweld van hun posten gehaald worden en boeten voor hun misdaden ....samen met ocalan 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() tja, het was maar een idee hé.In elk geval is er in Noord-Irak reeds een Koerdisch beleid, waar de Turken flink benauwd mee zitten.En die Koerden hebben goede relaties met de Amerikanen....Ik vind gewoon dat de Europeanen ze zouden moeten benaderen, en een handje helpen.Dat lijkt mij veel intelligenter dan Turkije in de Europese Unie op te nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Burger
|
![]() We zijn het over één ding toch eens zo te zien.... en dat is het feit dat Turkije niets te zoeken heeft in de EU
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens, ik vind ook niet dat wij iets in de EU te zoeken hebben. Toch niet het EU van nu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sabanci is een maffiosi die al verschillende mensen laten ombrengen heeft, maar nooit in de gevangenis gemoeten heeft, dankzij zijn connecties. Bij Sabanci worden zulke zaken met de mantel der liefde toegedekt omdat die man "wat kruimeltjes van tafel laat vallen" (oa de Sabanci-universiteit...).
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 16 april 2006 om 00:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Burger
|
![]() De Turkse islamitische bevolking kan er niets aan doen dat hun zogezegd "moslim" moslimleiders maar in feite joden tot in hart en nieren, zulke dingen doen, trouwens het is dankzij die achterbakse spellekes van het westen dat die zionisten nu aan de macht zijn... Maar het gaat nie lang duren, er gaat een dag komen dat de goeie oude tijden terugkeren zoals in de ottomaanse rijk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Ik heb veel sympathie voor de Koerden en hun gerechtvaardigde eis om erkenning en gelijkberechtiging in de diverse landen waar ze wonen. In principe geloof ik ook dat zij, net als andere volkeren, over zelfbeschikkingsrecht moeten beschikken en dus hun eigen staat moeten kunnen stichten. Of dit het meest wenselijk is, valt nog te bezien (vergeet bv. niet dat veel van de Koerden in Turkije ondertussen in de grote steden in het Westen van Turkije wonen en niet meer in Turks Koerdistan). Ik ben ook niet zeker of de Koerden uit de diverse landen het zo snel met elkaar zouden eens zijn.
Het meest hoopgevende is in ieder geval het relatieve succes van het Koerdische zelfbestuur in Noord-Irak, een experiment dat alle kansen moet blijven krijgen. Het minst hoopgevende is het feit dat vooral in West-Europa de PKK en de Ocalan-getrouwen blijven een hypotheek leggen op de Koerdische strijd. Ocalan is het ergste wat de Koerden zou kunnen overkomen (erger nog dan de huidige Turkse onderdrukking). |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hetzelfde zien we in Baskenland, Noord-Ierland,... met de ETA, het IRA, enz... Als de PKK er niet is, dan bestempelen ze wel gewoon een andere organisatie van terrorisme. Dat is gewoon een tactiek van het establishment om de bevolking te verdelen. Het Spaanse regime probeert de Basken te verdeln in pro-ETA'ers en anti-ETA'ers, het Britse regime probeert de Ieren te verdelen in pro-IRA'ers en anti-IRA'ers, het Turkse regime probeert de Koerden te verdelen in pro-PKK'ers en anti-PKK'ers. Het is zo hun bedoeling om de meest bedreigende organisaties te marginaliseren. Bij mij blijven die organisaties (PKK,...) toch op mijn sympathie rekenen. Ondanks het "terrorstenlabel" dat Turkije en de EU hen proberen op te kleven. ![]() Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 16 april 2006 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |