![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 15 april 2006 om 18:06. |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Vrijheid word nogal gemakkelijk verward (al dan niet opzettelijk) met veiligheid, zo van "de vrijheid om...". Bewijst dat de massa in de eerste plaats dom is. En dan zijn er hier zwartzakken die de massa vertegenwoordigen en verdedigen op een intelectuele manier, of wel met een berekende uiting van gezond boereverstand. Het word tyd dat het plebs uitsterft.
Laatst gewijzigd door Bhairav : 15 april 2006 om 18:06. |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als zelfs die pippo van Spirit zegt dat het niet om een alleenstaand incident gaat op TV, waarvan haal je het dan om hier te beweren dat men het tot een geïssoleerd incident probeert te issoleren? |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je MOET tegenwoordig wel elk initiatief overlaten aan zij die al jaren aan de macht zijn maar die het wél zélf zover hebben laten komen. ![]()
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() IK zeg wat IK denk!
Politieke correctheid is niet MIJN ziekte. ![]()
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeker niet. Denken we nog maar aan dit nog niet zo lang geleden feit dat gelukkig beter afliep. Goed afliep zal ik maar niet zeggen want ik denk dat het slachtoffer er nog lang geestelijk en/of fysiek last van zal hebben. Merk ook op dat men dit lang stil heeft proberen houden. ![]() vr 24/03/06 - In Antwerpen zijn zeven minderjarigen opgepakt omdat ze een motorisch gehandicapte klasgenoot van veertien in elkaar geslagen zouden hebben. Het voorval gebeurde al vorige week, maar is pas nu bekendgemaakt. |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoor al twee dagen achter elkaar op de radio dat Brussel centraal het veiligste station ter wereld is. En dat de criminaliteit daalt.
Zal d�*t een troost zijn voor de ouders! Maar om één of andere reden moest en zou dit nét nu kond gedaan worden aan alle ongeruste ouders wiens kinderen na de paasvakantie weer met een treinabonnement (en een mp3!) naar school moeten, hé? ![]() Laatst gewijzigd door Knuppel : 15 april 2006 om 19:33. |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Welkom in het linkse reich. |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() LAFFE MENSEN met altijd mooie praatjes dat er niks aan het handje is ![]() btw hebben we al iets concreets gehoord van de regering, ik dacht het niet ![]() |
|
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet of dit in opdracht van de regering is. Ook via jarenlange onrechtsreekse overheidsinvloed gaan de media op de duur bijna als vanzelfsprekend over tot zelfcensuur.
|
![]() |
![]() |
#39 |
Staatssecretaris
|
![]() Pfff... De massahysterie slaat weer in alle hevigheid toe bij onze forumblokkertjes... Ze zullen weer eens de straat opgaan...
![]() Ga misschien nog wat bloemetjes leggen in het Centraal Station i.p.v. de elfendertigste topic te openen met hetzelfde gezeik.
#40 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
heel triestig en is jammergenoeg realiteit in dit communistisch landje |
|
![]() |