![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee dat is niet waar!
![]() |
#22 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://nl.search.yahoo.com/search?p=...a=vl%3Dlang_nl
allemaal bedrijven die puur leven van belasting(fraude)advies.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 16 april 2006 om 13:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lieg niet.
Jij liegt!
![]() |
#26 |
|
![]() hoeveel percent van de NV s was het nu weer die niet eens een aangifte indienen ?
neem de diamant eens bvb in antwerpen - hoeveel belasting wordt er daar uit gerecupereerd ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 16 april 2006 om 13:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() ik ken iemand die bij de rechtspersonenbelasting werkt. Die zegt het zelf - we staan machteloos en de meeste van mijn kollega s laten zich gewoon omkopen als ze ergens op uit komen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 16 april 2006 om 13:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar het wellicht maar 6% zijn zeker? En voor de rest, waar staat de maatschappelijke zetel? In afrika?
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() voila allemaal truken dus. Ik kan mij geen maatschappelijke zetel permiteren in afrika - zelfs nog geen enkel vliegtuigticket
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar daarom is het ook nog geen fraude hé?
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() in feite verdienen die controleurs veel te weinig. Voor mijn part mogen ze die op percent laten werken. je zou eens wat zien dan. Nu hebben ze met één steekpenning meer dan dat ze anders op een jaar verdienen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat belasting advies, wat is daar mis aan?
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien hebben ze al een percentje ?
![]() |
#37 |
|
![]() dat is ook wat die kantoren doen he waar ik het daarnet over had. Ze zoeken de gaten in de wetgeving. En het is eigenlijk niet legaal maar ook niet illegaal. Ik en tony hebben geen geld om mensen te betalen om voor ons de gaten in de wetgeving te zoeken.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 16 april 2006 om 13:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() In de wet zijn honderden achterpoortjes ingebouwd waardoor een hebberige ondernemer met een slimme adviseur op legale wijze belastingen kan ontduiken. Sluit die, en er zullen veel zijn die niet durven de stap in de échte criminaliteit te maken, vooral als er ook daadwerkelijk op gecontroleerd wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn er die met cannabis bv ook een gat proberen te zoeken in de wetgeving.
|
![]() |
![]() |