![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bekijk zijn ondertitel eens en je zult zien dat die VB-er de zoveel slimmere Manuel vierkant met zijn balletjes heeft.
#22 |
Schepen
|
![]() Het is verbijsterend te moeten vaststellen dat het huidige politiek correcte klimaat ervoor zorgt dat zelfs mensen die het goed menen, zich op voorhand moeten verontschuldigen wanneer zij een keer een terechte, zinnige of kritische opmerking willen maken over de allochtone gemeenschap. Waarna ze dan steevast door de één of andere idioot worden uitgescholden voor racist...
#23 | |
Burger
|
![]() Citaat:
personen inzetten, maar voor onze veiligheid zorgen, ho dat is wat anders, dat brengt geen geld in het laadje. Politiek correct en democratie, zijn in dit land holle woorden geworden, en worden dagelijks verkracht om hun gelijk te halen. |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Angst is een slechte raadgever.
Als je jezelf als een angsthaas opstelt, ben je zowieso al verloren tegen roofdieren. De straat oversteken is het laatste wat je mag doen. Gewoon doorlopen met je hoofd in de lucht. Kijk op hen neer, dat doe ik ook. Daders zoeken een gemakkelijk, dus bang slachtoffer. Als je je angst overwint, is er minder kans dat je ooit slachtoffer wordt. Ik begrijp dat het moeilijk is, gezien de voorbeelden die je aanhaalt. Persoonlijk vertrouw ik enkel mezelf. |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bob : 18 april 2006 om 11:00. |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar onze vriendin Van Sant kwam toch wel tot de conclusie dat het misdaadgehalte van Noord-Afrikanen een decade hoger was, dan dit van Vlamingen. |
|
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Over dergelijke studies kan je niet zonder nuance spreken, in een ander topic hebben we het daar toevallig net over gehad, gedeeltelijk: http://forum.politics.be/showthread.php?t=49809&page=5
|
![]() |
![]() |
#30 |
Staatssecretaris
|
![]() Tja, onze vriendin Van San kwam tot conclusies die ze wetenschappelijk niet kon verantwoorden en haar "onderzoek" werd dan ook al snel verwezen naar de enige plaats waar het werkelijk thuishoort: de prullenmand.
#31 |
Banneling
|
![]() Lees : onze beleidsmakers kwamen tot de conclusie dat de resultaten van het onderzoek dermate explosief waren dat ze er niet meer in zouden slagen hun multikul-afzeikverhaaltjes te verkopen.
|
![]() |
![]() |
#32 |
Staatssecretaris
|
![]() Nee hoor, het waren de collega's van Van San (degenen die wèl hun vak kennen dus) die de onderzoeksresultaten van Van San naar het rijk der fabelen verwezen hebben. Onze beleidsmakers hadden daar niks mee te maken.
#33 |
Banneling
|
![]() Oh ja, juist, die wetenschappers die hun conclusies bijstelden onder druk van de politiek correcte beau monde, kwestie van hun subsidies niet te verliezen ...
|
![]() |
![]() |
#34 |
Staatssecretaris
|
![]() Bewijs dat.
#35 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Analogie iemand? Vreemd toch, een allochtoon steekt een autochtoon neer en je hoort weer "Ze hangen rond want ze hebben geen werk...", "Had hij maar zijn mp3 speler afgegeven, dan leefde hij nog." Belachelijk excuses! Phara D zou moeten beschaamd zijn ze boven te durven halen. Dus, iedereen die geen werk heeft, mag gaan moorden in pikken en we moeten ons zomaar alles laten afnemen? Ok, 's goed, ik stop met 40h per week te werken om de helft aan de staat te geven, verf mij bruin en onder de schaamlap van political correctness en het meelijwekkende 'ik ben toch zo'n sukkelaar, ik krijg geen kansen' kan ik strafeloos de wilde gaan uithangen? Kansen krijg je niet, je maakt ze zelf! Citaat:
Laatst gewijzigd door genehunter : 18 april 2006 om 13:52. |
|||
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Ik heb niet veel politieks gezegd in die reply hoor.
|
![]() |
![]() |
#37 |
Staatssecretaris
|
![]()
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarmee het probleem dan ook maar naar de prullenmand werd verwezen, wegens onbespreekbaar (laat staan dat het werd opgelost).
|
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal dan wel de reden geweest zijn, waarom onder impuls van de extreemlinkse strekking, der toenmalige regering, twee gesubsidieerde tegenstudies werden gelanceerd, om het hoger misdaadgehalte te nuanceren (maw om het te catalogeren onder de noemer "het is allemaal de schuld van het vb").
|
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Omdat men niet wil breken met een neoliberale trend en men een middenklasse beleid voert, niet gericht op de armsten of meest achtergestelden, ook omdat men vanuit de overheid niet weet hoe een socio-economisch beleid te voeren dat emancipatie verwezenlijkt, denk ik.
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 18 april 2006 om 14:07. |
![]() |