![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het hangt eran af of je discussie puur ideologisch is, of specifiek gericht op België. Als je stelt dat de Belgische eenheid gebaat is bij een republiek, dan kan zoiets worden bestempeld als communautair. Als je de monarchie op zich in vraag stelt, dan is dit een maatschappelijk thema. Als je de invloed van de monarchie op de binnenlandse politiek (bijvoorbeeld Albert II, die goed wou scoren in de Remmery-zaak), dan hoort dat in het topic over binnenlandse politek.
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 18 april 2006 om 21:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() en waar plaats je een topic als het volgende (volkomen fictief) "VB wil overheveling van huwelijkswetgeving naar de gewesten om eenzijdig het homohuwelijk te kunnen ontbinden"
-binnenland -communautair -partijdiscussies -maatschappelijke discussies -debatclub hmm; ik moet nog mijn titel aanpassen om er ook een internationaal en Europees tintje aan geven... Laatst gewijzigd door driewerf : 18 april 2006 om 21:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo'n ernstig onderwerp zou ik in de debatclub plaatsen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Coördinator
|
![]() Citaat:
U wordt helemaal niet geviseerd. Desalniettemin, indien u denkt dit te kunnen staven a.d.h.v. privéberichten tussen u en de moderatie mag u deze hier zeker en vast publiceren. Mvg, Pieter Vandoorne. |
|
![]() |
![]() |