![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
hand in hand terug naar eigen land |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() Geachte piano; ik hou deze bedreigingen achter de hand voor de bevoegde diensten(o.a. de F.C.C.U.)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Klacht bij pater Leman" http://forum.politics.be/viewtopic.p...asc&highlight= Dat bericht was weer iets dat Klaas en De Knut zelf in elkaar hadden geknutseld met de bedoeling reclame maken voor de website van het VJM en 2. thePiano een beetje te jennen. Een opmerkzaam iemand had in dat fake-bericht op die website al lang gezien dat ThePiano wordt met een kleine 't' geschreven: thePiano dus. Alleen een stoem kieken zou die fout maken. 8) Kort samengevat: Ik ben nooit op die webstek geweest, zo'n fake-bericht kan iedereen in elkaar flansen, dat kan zelfs mijn kat. Zelfs Frederik Misplon geeft vandaag hier nog toe dat hij tolereert dat personen onder verschillende nicknamen op dit forum inloggen, en het zou me ook niet verbazen als Klaas en De Knut dezelfde persoon is.
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
![]() Citaat:
Maar het zit Fluit duidelijk Dwars dat ik de link bewijs tussen Nation, VBJ, VJM en natuurlijk ook weer naar het Vlaams Blok. Meer moet je d'r niet achter zoeken. Ps: ga hier maar eens kijken op de website van Nation Alternatief voor Vlaams Nationalisten in Brussel/NATION http://www.nation.be
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
@ Dwarsfluit: zelfs al heeft thePiano dat bericht in dat gastenboek geschreven - hetgeen ik in twijfel durf trekken - dan heeft het in deze draad niets te zoeken. Ik kan hier alleen maar uit afleiden dat je een persoonlijke aanval wil lanceren.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Geachte moderator,wanneer men inlogt op een politiek forum op het internet wordt er niet altijd om een bevestiging gevraagt via het e-mail adres.Afhankelijk om welk politiek forum het gaat. Wanneer die persoon dan nog ééns inlogt via een openbaar chatcafé,wat is men dan uiteindelijk met het I.P. nummer |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
![]() Citaat:
Wat wel is gebeurd vroeger: ik heb de website van VJM die aanvankelijk nog op een Belgische provider stond, aangeklaagd voor racisme en discriminatie en aan de hand van die klacht (en nog van vele anderen) heeft VJM die website toen moeten opdoeken. Wat later hebben ze die terug heropend op een buitenlandse provider. Dat zit ze nog een beetje dwars denk ik ![]()
![]() |
![]() |
#33 | ||||
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
![]() Citaat:
Ik zie geen enkel verschil en ik zou dan ook niet begrijpen wat ik verkeerd doe door criminele aktiviteiten (op het internet) te rapporteren. Ik noem dat burgerzin. Klagen ende Zagen is 1 ding, maar je kan zelf ook veel ondernemen.
![]() |
![]() |
#35 | |||
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Hoe meer men over een ander praat,hoe meer men over zichzelf zwijgt ![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 | ||||
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Tevens onder een andere nicknaam ![]() Insp. Canardo Geregistreerd op: 8-3-2003 Berichten: 199 Hetzelfde bericht werd al eerder afgesloten door de moderators op Politics.be: "Klacht bij pater Leman" http://forum.politics.be/viewtopic.p...asc&highlight= Dat bericht was weer iets dat Klaas en De Knut zelf in elkaar hadden geknutseld met de bedoeling: 1. Reclame te maken voor de website van het VJM en 2. thePiano een beetje te jennen. Een opmerkzaam iemand had in dat fake-bericht op die website al lang gezien dat ThePiano wordt met een kleine 't' geschreven: thePiano dus. Alleen een stoem kieken zou die fout maken. Kort samengevat: thePiano is nooit op die webstek geweest, zo'n fake-bericht kan iedereen in elkaar flansen, dat kan zelfs Tsiko, de superkat van thePiano. Gewoon registreren, een nicknaam opgeven (wat je maar wilt) en typ dan maar wat je wilt. Integendeel, door een bericht op VJM te plaatsen onder een valse nicknaam is de bedoeling duidelijk dat ze VJM de aandacht willen leiden naar thePiano, en nu zou die heel erg bang moeten worden Wat wel is gebeurd vroeger: thePiano heeft de website van VJM die aanvankelijk nog op een Belgische provider stond, aangeklaagd voor racisme en discriminatie en aan de hand van die klacht (en nog van vele anderen) heeft VJM die website toen moeten opdoeken. Wat later hebben ze die terug heropend op een buitenlandse provider. Dat zit ze nog een beetje dwars denk ik Maar.... U hoort nog van ons! _________________ At your service ! boerde Insp. Canardo het uit.
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Waarom probeer je beide forums door elkaar te haspelen? PI is de beerput van de forums op het internet en PB voor nette jongelui zoals ik. ![]() Vandaar dat ik dat liever gescheiden wens te houden. Vergeet ook niet dat wij op PB niet zoiets hebben als de verachtelijke rubriek "Schandpaal, het riool van dit forum" http://www.politicsinfo.net/nl/forum...forum.php?f=14 en ik denk dat de moderators dat VERSCHIL hier graag wensen te behouden.
![]() |
![]() |
#39 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||