![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 |
Burgemeester
|
![]() never mind - foutje
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() was het niet de bedoeling van de senaat af te schaffen ?
volgens mij heeft verhofstadt dat al eens gezegd en heeft hugo coveliers de taak gekregen om zichzelf op te heffen! (moeilijke taak dus, maar goed betaald, ik zou er ook vier jaar over willen doen ) in elk geval is dit totaal niets nieuws van mevrouw dingeske
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementslid
|
![]() de senaat afschaffen die handel.....
al was het maar om "drie senatoren van rechtswege" te kunnen buiten zwieren, die krijgen al poen genoeg ieder jaar ! ![]()
![]() |
#26 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() We kunnen beter Caroline Gennez afschaffen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Het komt misschien stom en onorigineel over, maar wat als we ineens heel België zouden afschaffen? (kwestie van ook hier de BUB-ers bij te betrekken)
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Allez vooruit, omdat ge zo aandringt, ik zal mij op offeren om België af te schaffen. Verspreid jij dan dit bericht? "Waarde landgenoten, Vanaf overmorgen worden jullie allemaal afgeschaft. Teneinde te veel rommel te voorkomen ten gevolge van jullie afschaffing, verzoek ik u vanaf morgen al uw geld en bezittingen bij mij thuis te komen afgeven. Overmorgen zal ik dan de definitieve afschaffing voltrekken. Omdat het daarna maar eenzaam zal zijn voor mij, zal ik van jullie geld een harem Russische, Turkse en Marrokaanse bruiden koop, zodat ik daarmee mijn eigen landje kan stichten op de ruines van het oude België. Gegroet, Uw weldoener Dejohan" " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ge moogt uw geld en bezittingen vanaf 10 u bij mij thuis komen afgeven ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat de senaat toch wel zijn nut heeft. Debateren blijft toch een essentieel onderdeel van democratie. |
|
![]() |
![]() |