![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen is het driewerf hoera! omdat het eens geen Noord Afrikaan was die erbij betrokken was? Maakt voor mijn part ook niet veel uit: ze zijn en blijven de groep met de meeste delicten op hun kerfstok! Straks zijn ze weer x-keer aan de beurt zeker! Toch eigenaardig dat ook de moslimgemeenschap meteen overtuigd leek dat het om leden van hun gemeenschap ging! Ze kennen dus blijkbaar toch hun eigen pappenheimers! Ik kon het best appreciëren dat er ook veel "positieve" reacties van hun kant kwamen, maar het probleem blijft: de meeste rotte appels zitten onder hen! Hopelijk gaan onze politiekers straks weer niet over tot de orde van de dag maar zorgen ze eindelijk eens voor een "jeugdsanctierecht" dat een beetje aan de ribben hangt, ipv begeleiding en gepamper van kandidaat-kriminelen voor de rest van hun dagen! En het maakt niet uit of het om een "oorspronkelijke" Belg gaat, of om een allochtoon of een verloren gevlogen marsmannetje. |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Gelieve on topic te blijven. Flauwe humor hoort thuis in K&K.
mvg, Arnold. |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Ik
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch word ik voor racist uitgescholden. Fouad Ahidar deed het echter uitgesproken. En raar maar waar, daar zie je de Katootjes en Manu-tjes NOOIT naar wijzen... |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Of was dat een "vooroordeel zonder kennis van de feiten" van uwentwege? |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Over racisme en misdaad - volgens racisten bestaan er 2 soorten misdaad die verschillend beoordeeld worden .. volgens niet-racisten bestaat er slechts één soort misdaad die slechts op één manier beoordeeld moet worden..
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Linkse vooroordelen. Niets meer aan de hand. Ze ontkennen gewoon dat ze die "rechtse" ideeën soms ook hebben.
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog niet bij stil gestaan dat dit programma wel eens opgenomen zou kunnen zijn? Of denk jij dat die studiogasten midden van de nacht nog zouden bebatteren? En wat Urbanus zei was geen vooroordeel. Hij ergerde zich aan het feit dat de media het steeds over de jongeren heeft als er boel is inplaats van de ware daders te noemen. |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men vergeet er zelfs bij dat er een dode gevallen is, zijn lijk is pas begraven... |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 25 april 2006 om 16:13. Reden: schrijffout |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#35 |
Partijlid
|
![]() Wel, en ik ben dat altijd blijven verkondigen, ik vond van in het begin dat er iets niet klopte. Ik acht het onmogelijk dat een Marokkaan, of zelfs eender wie, iemand, zonder enige reden (mp3 is geen reden), 5 messteken zou toebrengen (intentie om te doden) om een mp3-speler.
Mijn gedachten waren: - of de personen kennen elkaar en er is iets met drugs in het spel... maar Joe werd zo positief/onschuldig geschetst - of de echte reden is "relatief" ernstig, en het mp3-prulletje heeft er niets mee te maken - het is geen Marokkaan, maar de onduidelijke beelden en getuigenissen maakten dit erg moeilijk |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe je het draait of keert, deze heren blijven in de bovenlaag van de overlastbezorgers, messentrekkers,kriminelen, enz De show en de gemaakte verontwaardiging voor dit geval zal niet veel aan de dagelijkse waarnemingen veranderen op het terrein. Er zal heel wat meer nodig zijn dan een vergissing om het idee dat de mensen hebben over die bepaalde groep grondig te veranderen... Spijtig voor de nog grotere gemeenschap "normaal functionerenden"... maar hun reactie bewees dat ze ook heel goed weten waartoe die bepaalde groep onder hen tot in staat is... Ik blijf dus, spijtig genoeg, wachten op de volgende voorvalletjes... |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Salonheiligheid is hier aan de orde. Wie elke dag de rotte vruchten van hun geesteskind, de multiculturele postzegel, moet plukken, denkt er anders over. Zij kennen de ware betekenis van "cultuurrelativisme", omdat ze vooral dat tweede deel van het woord moeten toepassen om te overleven in een wereld waarin ze op twee fronten aangevallen worden: door de allochtone criminelen en door de linkse pamperaars, die wereldvreemd vanuit hun villa's alleen de klaagzang van de "onderdrukte" migranten willen horen. Het is niet omdat er op de wereld verschillende culturen bestaan, dat we ze allemaal op 1 hoop moeten gooien. Zo creëert men een mesthoop en degene die het willen opruimen (mestkevers), worden hiervoor nog eens gestraft. Ik zit er niets mee in om als mestkever mijn soort te verdedigen. Ik speel geen hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
#39 |
Staatssecretaris
|
![]() Daden worden immers nooit louter op de daad afgrekend maar ook naar gelang wie ze begaat.
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
![]() |
![]() |
#40 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Dit noemt men dan zuivere ironie. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |