Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 april 2006, 00:12   #21
Acid
Schepen

Acid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha Bekijk bericht
Evidentie zelve toch?

VS bewapent zijn bondgenoten toch ook?

Waar zit het probleem, bende hypocrieten?
Het probleem is dat dat zooitje islamgekke Iraniërs méér dan gek genoeg is om op de knop te drukken en West-Europa naar de verdoemenis te helpen.
Oud 26 april 2006, 00:15   #22
Acid
Schepen

Acid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht

1) jij zegt dat iemand jou gaat komen vermoorden
2) ik zeg dat bij die gedachte je absoluut geen normale leven meer kan leiden
3) jij zegt dat jij wel een normale leven leidt
4) ik geef de voorbeeld van de mordenaar die de trap opkomt
5) gij schiet die overhoop en lijk wordt verscheurd door 4 honden
6) jij vindt dit geweldsuitbarsting normaal
Euh... ik vind het ook niet zo abnormaal dat hij zichzelf met hand en tand verdedigt wanneer zijn leven in gevaar is.
Oud 26 april 2006, 05:53   #23
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov Bekijk bericht
Doe niet idioot... Die landen zijn niets met enkele kernbommetjes: De VS, GB, frankrijk, Israel, Rusland en China hebben elk stuk voor stuk genoeg bommetjes om het ganse melkwegstelsel de lucht in te blazen. Als ze al een Holocaust zouden willen organiseren met A-bommetjes zijn alle Iranezen, inclusief alle ayatolahs, binnen het half uur van de aarde verdwenen.

Laat me trouwens even stellen dat het vrij "oneerlijk" is dat 1 derde van de wereld moslim is, maar buiten Pakistan geen enkel moslimland over atoomwapens beschikt.

Probeer alsjeblief niet mee te doen aan die massa-hysterie rond dat soort zaken.
Probleem is dat men hier geen onschuldige mensen wil doden, met een atoombom gaat dat wel moeilijk. Iran en andere landen met leiders zoals deze zullen hier net niet wakker van liggen.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2006, 06:06   #24
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Acid Bekijk bericht
Het probleem is dat dat zooitje islamgekke Iraniërs méér dan gek genoeg is om op de knop te drukken en West-Europa naar de verdoemenis te helpen.
Er bestaan dus daadwerkelijk nog steeds mensen die denken dat wanneer een natie een atoomwapen heeft, de leider maar "op een knopke moet drukken" en hups, Europa van de kaart, nog "een knopke" en hups, Amerika van de kaart....
Oud 26 april 2006, 06:18   #25
Apocalyps
Minister

Apocalyps's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
De enen zijn nog een beetje normaal (VS en bondgenoten) terwijl de anderen stapelgek zijn. Daar zit het probleem.
Wie is er normaal ? of, Wat is eigenlijk normaal?? en, Wie of wat beslist er uberhaupt wat wel en wat niet normaal is???
Oud 26 april 2006, 07:16   #26
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Mensen zoals hij beslissen dat. Punt.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2006, 10:02   #27
kaatd
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Acid Bekijk bericht
Over dat 'op knopkes' drukken, dit is wat wapeninspecteur Scott Ritter zegt over Iran en hun plannen:

Citaat:
The reality is Iran does not possess an active, ongoing, viable nuclear weapons program. In all reality, Iran does not yet even possess the capability to enrich uranium on an industrial scale.

The fact that the IAEA safeguard inspections are at play in Iran may in itself come as a surprise to most observers of the ongoing Iranian nuclear saga. Iran is still very much a member, in good standing, of the non-proliferation treaty, and all of its nuclear activities continue to be under the stringent monitoring of the IAEA safeguard inspectors.
al de rest is propaganda, bedoeld om u bang te maken. En het lukt duidelijk. Geloofde u die onzin over Irak ook? Goe bezig ...
kaatd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2006, 11:45   #28
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Heel de wereld laat zich vangen aan die propaganda... zelfs Rusland en China...
UItgezonderd?... Juist!
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2006, 12:44   #29
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Vertel het eens kaatd, als ze dan toch enkel willen opzuiveren voor vredelievende doeleinden, waarom ze dan pertinent weigeren om ide opzuivering te laten gebeuren in Rusland?
Op die manier hebben ze wat ze nodig hebben, en zal de kritiek van Europa ook verdwijnen.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2006, 19:47   #30
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

[quote=styllo_ben;1677534]je snapt het niet (en het verwondert me niet eens, , no offense)

Wat ik bedoelde:

1) jij zegt dat iemand jou gaat komen vermoorden
2) ik zeg dat bij die gedachte je absoluut geen normale leven meer kan leiden
3) jij zegt dat jij wel een normale leven leidt
4) ik geef de voorbeeld van de mordenaar die de trap opkomt
5) gij schiet die overhoop en lijk wordt verscheurd door 4 honden
6) jij vindt dit geweldsuitbarsting normaal[/quote] Ik vind dergelijke gewelduitbarstingen niet normaal, maar ik lig er niet wakker van dat zulke dingen wel eens zouden kunnen gebeuren.Psychisch en lichamelijk ben ik daarvoor klaar. Gebeurt nooit iets degelijks , zoveel te beter.ik zit er dan ook niet op te wachten, en leid een normaal leventje...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2006, 19:58   #31
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
hihi... ik wist het
wat wist ge, dat ik een plakkaat voor mijn huis had, met een waarschuwing dat er een hondje zit?Iemand die bij de verzekeringen werkt heeft me dat aangeraden:als je waarschuwt kan niemand zeggen dat hij in de val gelokt is, en niet klagen als hij gebeten word.Je hebt namelijk grapjassen die komen om in te breken, en de brutaliteit hebben om klacht in te dienen als ze een beet in hun kont krijgen.Als er een plakkaat hangt kunnen ze dat niet..
Toch grappig eigenlijk, dat mensen die vinden dat het "normaal" en "eerlijk" is dat halvegare godsdienstfanaten, die er openbaar mee dreigen om een heel land van de aarde weg te blazen, atoombommen mogen vervaardigen/bezitten, maar anderzijds beschouwen dat iemand die een paar honden en een jachtgeweer heeft, en bereid is zijn leven te verdedigen, als hij overvallen word, abnormaal is.
Nu moet ik wel zeggen, als de dieven bij mij in de gebuurte mij als een gevaarlijke gek beschouwen,vind ik dat prima!Dan blijven die daar weg.
Oud 26 april 2006, 20:07   #32
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
niet al te moeilijk gaan doen styllo_ben, mijnheer is een humanist , en bijgevolg niet erg ontvankelijk voor het uitwisselen van gedachten
moest ik tegen het uitwisselen van gedachten zijn, zou ik niet op zo een forums komen.En ja, ik ben humanist.En barmhartig ook nog: ik laad mijn jachtgeweer met patronen voor de jacht op klein wild, dan heeft de indringer nog een kans om te overleven.Met cartouchen voor everzwijnen heeft hij geen enkele kans .Ge ziet dat ik de slechtste nog niet ben hé
Oud 26 april 2006, 20:12   #33
Gargamel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve Bekijk bericht
Er bestaan dus daadwerkelijk nog steeds mensen die denken dat wanneer een natie een atoomwapen heeft, de leider maar "op een knopke moet drukken" en hups, Europa van de kaart, nog "een knopke" en hups, Amerika van de kaart....

Probleem is dat één gek dat niet kan,maar waar ze allemaal zot zijn zoals islam kan alles,maagden newaar

Schijnt dat ze zelfs druk oefenen in Brussel op vlaamse maagden om te weten hoe dat is,kwestie van een voorsmaakje te hebben

Laatst gewijzigd door Gargamel : 26 april 2006 om 20:15.
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2006, 20:17   #34
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kaatd Bekijk bericht
Over dat 'op knopkes' drukken, dit is wat wapeninspecteur Scott Ritter zegt over Iran en hun plannen:

al de rest is propaganda, bedoeld om u bang te maken. En het lukt duidelijk. Geloofde u die onzin over Irak ook? Goe bezig ...
wat is het doel van die gekke mijnheer in Iran dan, die daar staat te dreigen?Dat hij Israël;van de kaart zal vegen, bvb?Waar is dat nu goed voor, die uitdagerij?En waarom keur jij dat goed?
Het zou die andere kwast, Bush, eens moeten zijn, die voor de camera's kwam pochen dat hij Iran met een paar atoombommen van de wereld kaart zou gaan vegen!Met zo een héél tevreden glimlachje over zijn arrogante bakkes gesmeerd...Wat zou je dan zeggen?Het zou weer schandaal zijn.Maar Ahminedinges m�*g dat...Toch niet erg, jong...da's juist om bang te maken!En gij gelooft dat? haha, broekschijter.
Oud 26 april 2006, 20:22   #35
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve Bekijk bericht
hups van de kaart, nee, zo erg zal het wel niet worden.Maar euh...zelfs zo een "ouderwets" bommetje, zo één zoals in Hiroschima & Nagasaki gevallen is, dat brengt toch al flink wat schade aan , niet? En dan hebben we het nog niet over "dirty-bombs", die misdadige krankzinnigen gewoon in de metro zouden kunnen afzetten...
Oud 26 april 2006, 20:22   #36
Gargamel
Banneling

Standaard

Die gekke meneer,ela ela,die krijgt de instructies van die andere verdwenen stinkerd,Khomeiny
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2006, 20:32   #37
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
gelovige mafketels
Is Ahamdinejad dan een grotere mafketel van George Bush? En hij is eveneens een extremistisch christen (zo van die gekken die de scheppingsleer weer wetenschappelijk willen laten erkennen).

Het enige verschil tussen beide is dat ze toevallig aan de andere zijde van de muur staan... Is Musharraf een minder grote mafketel dan Ahmadinejad? En hij krijgt a-wapens van de VS... Niemand die daartegen iets heeft...
Oud 26 april 2006, 20:35   #38
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Probleem is dat men hier geen onschuldige mensen wil doden, met een atoombom gaat dat wel moeilijk. Iran en andere landen met leiders zoals deze zullen hier net niet wakker van liggen.
Blijkbaar liggen ze er in de VS ook niet wakker van dat er in irak nu al 200.000 burgerdoden zijn gevallen door de bezetting... om nog maar te zwijgen van die 2 miljoen irakese kinderen die zijn omgekomen door de VN-boycot.

Wat een vredelievende mensen...
Oud 26 april 2006, 20:37   #39
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Schijnt dat ze zelfs druk oefenen in Brussel op vlaamse maagden om te weten hoe dat is,kwestie van een voorsmaakje te hebben
Sexueel gefrustreerd... Zo wordt een mens militant van het VB.
Oud 26 april 2006, 20:38   #40
razaclaa
Banneling

razaclaa's schermafbeelding

Standaard

Binnenkort een grote parkeerplaats bij op voormalig Perzië.
razaclaa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be