![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Schepen
|
![]() Het probleem is dat dat zooitje islamgekke Iraniërs méér dan gek genoeg is om op de knop te drukken en West-Europa naar de verdoemenis te helpen.
![]() |
#22 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() Wie is er normaal ? of, Wat is eigenlijk normaal?? en, Wie of wat beslist er uberhaupt wat wel en wat niet normaal is???
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mensen zoals hij beslissen dat. Punt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Heel de wereld laat zich vangen aan die propaganda... zelfs Rusland en China...
UItgezonderd?... Juist! |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vertel het eens kaatd, als ze dan toch enkel willen opzuiveren voor vredelievende doeleinden, waarom ze dan pertinent weigeren om ide opzuivering te laten gebeuren in Rusland?
Op die manier hebben ze wat ze nodig hebben, en zal de kritiek van Europa ook verdwijnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() [quote=styllo_ben;1677534]je snapt het niet (en het verwondert me niet eens,
![]() Wat ik bedoelde: 1) jij zegt dat iemand jou gaat komen vermoorden 2) ik zeg dat bij die gedachte je absoluut geen normale leven meer kan leiden 3) jij zegt dat jij wel een normale leven leidt 4) ik geef de voorbeeld van de mordenaar die de trap opkomt 5) gij schiet die overhoop en lijk wordt verscheurd door 4 honden 6) jij vindt dit geweldsuitbarsting normaal[/quote] Ik vind dergelijke gewelduitbarstingen niet normaal, maar ik lig er niet wakker van dat zulke dingen wel eens zouden kunnen gebeuren.Psychisch en lichamelijk ben ik daarvoor klaar. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() wat wist ge, dat ik een plakkaat voor mijn huis had, met een waarschuwing dat er een hondje zit?Iemand die bij de verzekeringen werkt heeft me dat aangeraden:als je waarschuwt kan niemand zeggen dat hij in de val gelokt is, en niet klagen als hij gebeten word.Je hebt namelijk grapjassen die komen om in te breken, en de brutaliteit hebben om klacht in te dienen als ze een beet in hun kont krijgen.Als er een plakkaat hangt kunnen ze dat niet..
Toch grappig eigenlijk, dat mensen die vinden dat het "normaal" en "eerlijk" is dat halvegare godsdienstfanaten, die er openbaar mee dreigen om een heel land van de aarde weg te blazen, atoombommen mogen vervaardigen/bezitten, maar anderzijds beschouwen dat iemand die een paar honden en een jachtgeweer heeft, en bereid is zijn leven te verdedigen, als hij overvallen word, abnormaal is. Nu moet ik wel zeggen, als de dieven bij mij in de gebuurte mij als een gevaarlijke gek beschouwen,vind ik dat prima!Dan blijven die daar weg. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Probleem is dat één gek dat niet kan,maar waar ze allemaal zot zijn zoals islam kan alles,maagden newaar ![]() Schijnt dat ze zelfs druk oefenen in Brussel op vlaamse maagden om te weten hoe dat is,kwestie van een voorsmaakje te hebben Laatst gewijzigd door Gargamel : 26 april 2006 om 20:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zou die andere kwast, Bush, eens moeten zijn, die voor de camera's kwam pochen dat hij Iran met een paar atoombommen van de wereld kaart zou gaan vegen!Met zo een héél tevreden glimlachje over zijn arrogante bakkes gesmeerd...Wat zou je dan zeggen?Het zou weer schandaal zijn.Maar Ahminedinges m�*g dat...Toch niet erg, jong...da's juist om bang te maken!En gij gelooft dat? haha, broekschijter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() hups van de kaart, nee, zo erg zal het wel niet worden.Maar euh...zelfs zo een "ouderwets" bommetje, zo één zoals in Hiroschima & Nagasaki gevallen is, dat brengt toch al flink wat schade aan , niet? En dan hebben we het nog niet over "dirty-bombs", die misdadige krankzinnigen gewoon in de metro zouden kunnen afzetten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Die gekke meneer,ela ela,die krijgt de instructies van die andere verdwenen stinkerd,Khomeiny
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Is Ahamdinejad dan een grotere mafketel van George Bush? En hij is eveneens een extremistisch christen (zo van die gekken die de scheppingsleer weer wetenschappelijk willen laten erkennen).
Het enige verschil tussen beide is dat ze toevallig aan de andere zijde van de muur staan... Is Musharraf een minder grote mafketel dan Ahmadinejad? En hij krijgt a-wapens van de VS... Niemand die daartegen iets heeft...
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat een vredelievende mensen...
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Binnenkort een grote parkeerplaats bij op voormalig Perzië.
|
![]() |
![]() |