![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Burgemeester
|
![]() aan lincoln,
Uw reactie zijn verwijten en verdachtmakingen naar mijn persoon, daar kan ik mee leven. Naar de grond van de redenering is er zelfs geen moeite gedaan deze te weerleggen. Is dit op zich al geen bewijs van de juistheid? Uw reactie zegt derhalve meer over u manier met problemen om te gaan en hoe u reageert op bewezen feiten dan over de aangehaalde conclusie. Laatst gewijzigd door humble : 27 april 2006 om 09:17. |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was het niet het VB dat aan stemmingmakerij deed?
#24 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Moslims kunnen in hun ogen nooit iest goeds doen. Dat er voldoende moslims in dit land wonen die even bezorgd zijn over de veiligheid van hun kinderen en zichzelf, en daarom in de mars mee opstapten, dat komt bij hen zelfs niet op. Neen, die moslims waren daar uit hypocrisie, m.a.w. om hun gezicht te redden.
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Zij doen dat nog steeds, Knuppel: voor hen is dat eerder regel dan uitzondering.
Laatst gewijzigd door Jakko : 27 april 2006 om 09:36. |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jullie doen zelf niks anders.
![]() |
#28 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu, als je op hun webstek kijkt zal je merken dat ze in hun eigen columns wel degelijk ook aan politieke recuperatie hebben gedaan. Gisteren stond er nog een post op waar ze letterlijk zeiden dat het de schuld van de overheid is dat Joe dood is. Een te laks imigratiebeleid en een te lakse aanpak van de jongerencriminaliteit hebben er volgens het VB rechtstreeks toe geleid dat een illegale Pool deze daad kon plegen. Van opruierij en stemmingmakerij gesproken!
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() neen een kwestie van misschien de vinger op de wonde te leggen ?
|
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Oorspronkelijk bericht door Supe®Staaf
![]() Vergelijkbaar met het VB. Hadden ze deelgenomen aan de Stille Mars, dan was dat recuperatie, nu ze thuisbleven is het een harteloze bende die de niet-racistische boodschap van Joe's ouders niet steunde. ![]() Ze zijn thuisgebleven omdat er teveel allochtonen naar hun zin deelnamen en konden hun boodschap van verdraagzaamheid zelfs niet aan de straatstenen verkocht krijgen op dat moment. Laatst gewijzigd door Jakko : 27 april 2006 om 09:59. |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien hadden de 'democratische' partijen, nog maar eens, een cordon sanitaire met elkaar afgesproken. Jouw boodschap geraak je dus aan de straatstenen niet meer kwijt.
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar jij laat na dat hier aan te tonen. Dat is je goed recht. De bewering blijft dan wel overeind staan tot iemand ze overtuigend weerlegt. |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Recuperatie?
![]() |
#39 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Daarom sta ik er van versteld dat er ook zoveel criminaliteit is onder de vooral mannelijke leden van deze gemeenschap. Dagdagelijks wordt ik hier met geconfronteerd met moslimouders die bang zijn van hun eigen op hol geslagen zonen en in mindere mate dochters, die thuis even goed het crapuul kunnen uithangen als op straat. Deze ouders durven hun kinderen niet hardhandig straffen, omdat ze bang zijn voor kindermishandeling vervolgt te worden in dit land. Anderzijds ken ik menig ouder, die door zijn puberkroost bijgewerkt wordt, indien men niet voor hun grillen springt. Bij autochtonen heb ik dit gedrag maar 2 keer ervaren. Telkens bij puberjongens, die door hun hormonale toestand al meer geneigd zijn tot geweld. Bij allochtone gezinnen heb ik dat al veel vaker gezien. Ook daar zijn de problemen groter. Bijkomende problemen als spijbelen en dealen komen daar ook meer voor. Het effect van Al Quada is hierin te merken, want de problemen zijn verergerd na 11 september 2001. De misdrijven zijn na die datum ook erger geworden. Ik ondervind het dagelijks aan den lijve. Daarom vind ik dat zowel de moslimmigranten als de Belgische staat hun verantwoordelijkheid moeten nemen, als er binnen gezinnen dingen uit de hand dreigen te lopen. |
|
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() Dat waren dan ook de onverbetelijken. Is het voorbarig te stellen dat ik geloof dat zij een bepaalde partij genegen zijn, om het nog beleefd uit te drukken en hun waarheid hier ook trachtten aan de man te brengen?
Laatst gewijzigd door Jakko : 27 april 2006 om 10:25. |
![]() |