![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En als er morgen een blanke rel schopt, dan mag er uiteraard geen enkele blanke meer binnen? Daarbij, als je alle allochtonen de ingang ontzegt creëer je enkel een goeie kans op veel grotere problemen... (wat dacht je bijvoorbeeld van een veroordeling door de Europese Comissie voor Rechten vd Mens?) Dan lijkt Pat's systeem me realistischer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Gouverneur
|
![]() Raf eigenlijk bevestigt jouw bericht mijn bericht.
Homo's worden vervolgd in islamietische landen vanwege de islam. Jij kan wel denken dat je de islam kan omarmen. Als de islam het voor het zeggen heeft zal ze jou ook in een omarming nemen, maar het zal misschien wel een dodelijke omarming zijn. Wir haben es nicht gewusst ? Als de islam het hier voor het zeggen zou krijgen, Raf dan kan je met je geaardheid best in de catacomben kruipen.
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementslid
|
![]() de oplossing is nochthans héél simpel om die gasten die keet schoppen in t'zwembad hun goesting om te komen zwemmen doen over te gaan.....
![]() 't enige wat ge nodig hebt is een ploegske struise waterpolo-spelers die een stukske komen trainen en vrij luidruchtig naar elkaar roepen (liefst in 't vlaams) en hier en daar ne keer een van die kwistenbiebels die zich willen laten gelden kopke onder houden tot hij geproefd heeft dat chloorwater zelfs voor ne koerskameel niet te zuipen is ! ![]() mijns inziens zullen ze rap terug weg zijn wegens "watergevecht tegen vlaamse kleerkast verloren" en zich terug met minder gevaarlijke spelletjes gaan bezighouden zoals sakosjken-trek of radiootje-pik ! ![]() ![]() ![]()
![]() |
#30 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Homokunde Mannelijke Homosexualiteit is een verdedigingsmechanisme. Degenen die er aan onderhevig zijn schrikken terug van de confrontatie met het andere geslacht, omdat dit, zoals we allen weten, een zeer problematische bedoening is. En idd, als je ziet wat een hetero-sexuele relatie allemaal met zich meebrengt zou je al gauw zeggen die miserie hoeft niet voor mij: kinderlast, jaloezie, huishoudelijke dwang, geruzie over sexualiteit, schuldinductie over van alles en nog wat staan sowieso te wachten. Leuk is anders. En uiteraard is dit ook een recent fenomeen sinds de vrouwenemancipatie de man totaal vernederd heeft. Zeer begrijpelijk dus dat vele mannen die latente homosexuele gevoelens hebben deze ten volle laten ontwikkelen om aan die kwelling te ontsnappen. Spijtig genoeg heb ik geen latente homo-neigingen anders zou ik mij daar ten volle in kunnen vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De "bruinen"zijn wel van ver te herkennen, dat is een voordeel... Moest nu blijken bijv. dat, zeg maar, inwoners van Beveren statistisch meer voor problemen zorgen dan andere dorpelingen is het voor mij ook perfect verdedigbaar om ze preventief te weigeren, hoe blank ze ook zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Redders zijn geen buitenwippers hé. Het is de taak van de politie om kordaat op te treden, maar die mensen worden dan al vlug racisten genoemd. Voorstel: misschien kan Leman zijn troepen sturen om de orde en de multiculturele vrede te herstellen wanneer het misloopt.
![]() |
![]() |
#33 |
Gouverneur
|
![]() Ik vrees dat je Leman en zijn moraalridders er beter niet bij kunt halen. Voor je het weet krijgen de onschuldige badgasten klachten tegen zich omdat ze een racistisch-onverdraagzame houding aannemen ten opzichte van "het socio-historisch-cultureel bepaalde emotie-structurerende uitlevingsgedrag van kansarm-gestigmatiseerde jongemensen die duidelijk nog problemen hebben met hun agogisch aanpassingsproces in een hen vijandige en niet-tolerante samenleving".
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij leest ook alleen maar wat je graag wil lezen hé... Lees het nog eens opnieuw en besteed vooral aandacht aan de laatste alinea.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Denk je dan niet aan je kinderen dan ?
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |