Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 augustus 2003, 00:24   #21
Brabo
Parlementslid

Brabo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michr.oscoop
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Homo's? Je bedoelt die mensen die onder invloed van "vagina dentata" besloten hebben om de rest van hun leven met een man door te brengen?
Ja die bedoel ik.
Homoos zijn on-volgroeide mannen.
Kun je eens je theorie over homofilie volledig uit de doeken doen aub?
Brabo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2003, 00:29   #22
Brabo
Parlementslid

Brabo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pat
. Het gemeentebestuur heeft daar een einde aan gemaakt door de inkomprijs voor niet-inwoners van Boom te verviervoudigen!!! Ook is er constant bewaking op het domein van zowel politie, stadswachters of ander toezichtspersoneel. Dit zijn drastische en onaangename maatregelen: Het is immers niet prettig om in die omstandigheden te zwemmen maar het alternatief is vele malen erger.
Laten we een kat een kat noemen en politie bij de ingang zetten die de bruinen gewoon de toegang weigert!
Juist ja, alle kleurlingen moeten maar boeten voor een paar relschoppertjes...
En als er morgen een blanke rel schopt, dan mag er uiteraard geen enkele blanke meer binnen?

Daarbij, als je alle allochtonen de ingang ontzegt creëer je enkel een goeie kans op veel grotere problemen... (wat dacht je bijvoorbeeld van een veroordeling door de Europese Comissie voor Rechten vd Mens?)
Dan lijkt Pat's systeem me realistischer.
Brabo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2003, 02:40   #23
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brabo
En als er morgen een blanke rel schopt, dan mag er uiteraard geen enkele blanke meer binnen?
Die blanke komt waarschijnlijk wel niet met 20 �* 30 man tegelijk af van ergens anders om gewoon de mensen get te ambeteren...
Gorefest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2003, 04:38   #24
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kempen
Moet ik je herinneren aan Egypte, U weet wel dat leuke vakantieland, waar men helemaal geen moslimstaat heeft hé (nog niet tenminste), waar vorig jaar nog een massa proces tegen homo's heeft plaatsgevonden ?
Nochtans...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door [url
http://www.hetrozehuis.be[/url]]11 MANNEN VRIJGESPROKEN IN EGYPTISCHE HOOFDSTAD

Een hof van beroep in de Egyptische hoofdstad Caïro sprak zondag 11 mannen vrij die ervan waren beschuldigd "ontucht" te hebben gepleegd. Ontucht is een term die in Egypte nogal eens wordt misbruikt om niet te moeten zeggen dat het om homoseksuele contacten gaat. De 11 Egyptenaren kregen van de rechter overigens wel een flinke preek. De rechter verklaarde dat hij "walgde" van de mannen in kwestie. "We kunnen jullie zelfs niet aankijken", luidde het. "Jullie begingen een grote zonde, maar ongelukkig genoeg werden er procedurefouten begaan zodat het hof jullie allemaal moet vrijspreken." Aldus de woorden van rechter Mo’azer El-Marsafy, die duidelijk weinig blijk gaf van objectiviteit, laat staan fijngevoeligheid. De 11 mannen waren in april veroordeeld tot celstraffen die in sommige gevallen opliepen tot 11 jaar. Een van hen was betrapt nadat de politie via internet een "afspraakje" had geregeld. Een andere man werd opgepakt nadat zijn telefoongesprekken waren afgeluisterd. Homoseksualiteit is formeel niet verboden in Egypte, zoals de Egyptische overheid maar al te graag beklemtoont. Dat neemt niet weg dat homo’s wel het slachtoffer zijn van discriminatie en vervolging. Soms worden ze van "ontucht" beticht, dan weer van "het beledigen van de islam". De jongste paar jaar was Egypte quasi voortdurend in het nieuws met rechtszaken tegen homoseksuele burgers. In 2001 hield de politie niet minder dan 52 mannen aan die aan het feesten waren op de "Queen Boat" op de Nijl. De mannen hadden ontucht gepleegd en seksueel immoreel gedrag vertoond, luidde het. In heel wat westerse landen, waaronder België, lokte de zaak grote verontwaardiging en protesten uit. De twee (vermeende) spilfiguren gingen voor 5 jaar de cel in. Zij zouden de islam hebben beledigd, heette het. Nog eens 21 mannen kregen ook celstraffen. De anderen werden uiteindelijk vrijgelaten. De Egyptische president Hosni Moebarak gaf opdracht alle mannen van de Queen Boat een nieuw proces te bezorgen. Dat gebeurde pas na een golf van internationale protesten. De twee "spilfiguren" kregen echter geen nieuwe rechtszaak. In maart bevestigde een rechtbank de vonnissen die een deel van de mannen had gekregen. Hun straffen werden daarbij wel verminderd.

http://home2.pi.be/marc311/EgypteOntucht.htm
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2003, 04:40   #25
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Homo's? Je bedoelt die mensen die onder invloed van "vagina dentata" besloten hebben om de rest van hun leven met een man door te brengen?
Ja die bedoel ik.
Homoos zijn on-volgroeide mannen.
Kun je eens je theorie over homofilie volledig uit de doeken doen aub?
I second that!
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 7 augustus 2003, 07:15   #26
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nochtans...
Niets te "nochtans": een deel werd vrijgesproken op basis van procedurefouten.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2003, 08:03   #27
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ICE-MAN
ze zijn er niet met hun sluiting........
sluiten is toegeven aan een handvol amokmakers....
is het nu écht zo moeilijk om die enkele snotneuzen die denken dat alles kan daar vantussen te halen en een permanent toegangsverbod te geven
of zijn al die "redders" mietjes ????????
Inderdaad, het is blijkbaar te moeilijk voor al die bangerikken om het zelf op te lossen. Het zijn gewoon mietjes en strandjanetten! Waarom zijn die "redders" dan eigenlijk "redder" geworden als ze niet de risiko's van hun beroep willen nemen? En waarom maakt de meerderheid van de bezoekers niet gewoon gebruik van haar macht als meerderheid om die ambetante snotneuzen eens een paar keer kopje onder te duwen tot ze afgekoeld zijn?
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2003, 08:19   #28
Kempen
Gouverneur

Standaard

Raf eigenlijk bevestigt jouw bericht mijn bericht.

Homo's worden vervolgd in islamietische landen vanwege de islam.

Jij kan wel denken dat je de islam kan omarmen. Als de islam het voor het zeggen heeft zal ze jou ook in een omarming nemen, maar het zal misschien wel een dodelijke omarming zijn.

Wir haben es nicht gewusst ?

Als de islam het hier voor het zeggen zou krijgen, Raf dan kan je met je geaardheid best in de catacomben kruipen.

Zelfkennis is het begin van de wijsheid.

Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden

Vlaanderen onafhankelijk
Kempen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2003, 08:32   #29
ICE-MAN
Parlementslid

ICE-MAN's schermafbeelding

Standaard

de oplossing is nochthans héél simpel om die gasten die keet schoppen in t'zwembad hun goesting om te komen zwemmen doen over te gaan.....
't enige wat ge nodig hebt is een ploegske struise waterpolo-spelers die een stukske komen trainen en vrij luidruchtig naar elkaar roepen (liefst in 't vlaams) en hier en daar ne keer een van die kwistenbiebels die zich willen laten gelden kopke onder houden tot hij geproefd heeft dat chloorwater zelfs voor ne koerskameel niet te zuipen is !
mijns inziens zullen ze rap terug weg zijn wegens "watergevecht tegen vlaamse kleerkast verloren" en zich terug met minder gevaarlijke spelletjes gaan bezighouden zoals sakosjken-trek of radiootje-pik !
Oud 7 augustus 2003, 10:25   #30
michr.oscoop
Parlementslid

Standaard

Citaat:
[I second that!
Off topic, maar waar moet ik er anders mee naartoe?

Homokunde

Mannelijke Homosexualiteit is een verdedigingsmechanisme. Degenen die er aan onderhevig zijn schrikken terug van de confrontatie met het andere geslacht, omdat dit, zoals we allen weten, een zeer problematische bedoening is. En idd, als je ziet wat een hetero-sexuele relatie allemaal met zich meebrengt zou je al gauw zeggen die miserie hoeft niet voor mij: kinderlast, jaloezie, huishoudelijke dwang, geruzie over sexualiteit, schuldinductie over van alles en nog wat staan sowieso te wachten. Leuk is anders. En uiteraard is dit ook een recent fenomeen sinds de vrouwenemancipatie de man totaal vernederd heeft.
Zeer begrijpelijk dus dat vele mannen die latente homosexuele gevoelens hebben deze ten volle laten ontwikkelen om aan die kwelling te ontsnappen. Spijtig genoeg heb ik geen latente homo-neigingen anders zou ik mij daar ten volle in kunnen vinden.
michr.oscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2003, 10:31   #31
michr.oscoop
Parlementslid

Standaard

Citaat:
En als er morgen een blanke rel schopt, dan mag er uiteraard geen enkele blanke meer binnen?.
Als het niet anders kan...ze laten expres hun paspoort thuis om niet herkend te worden. een collectieve straf heeft het voordeel dat ze sociale controle in de doelgroep zelf bevordert, veel efficiënter dan politie-optreden omdat dit in hun ogen toch maar racistische repressie is.

De "bruinen"zijn wel van ver te herkennen, dat is een voordeel...
Moest nu blijken bijv. dat, zeg maar, inwoners van Beveren statistisch meer voor problemen zorgen dan andere dorpelingen is het voor mij ook perfect verdedigbaar om ze preventief te weigeren, hoe blank ze ook zijn.
Oud 7 augustus 2003, 10:38   #32
advocadus
Partijlid

advocadus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ICE-MAN
ze zijn er niet met hun sluiting........
sluiten is toegeven aan een handvol amokmakers....
is het nu écht zo moeilijk om die enkele snotneuzen die denken dat alles kan daar vantussen te halen en een permanent toegangsverbod te geven
of zijn al die "redders" mietjes ????????
Inderdaad, het is blijkbaar te moeilijk voor al die bangerikken om het zelf op te lossen. Het zijn gewoon mietjes en strandjanetten! Waarom zijn die "redders" dan eigenlijk "redder" geworden als ze niet de risiko's van hun beroep willen nemen? En waarom maakt de meerderheid van de bezoekers niet gewoon gebruik van haar macht als meerderheid om die ambetante snotneuzen eens een paar keer kopje onder te duwen tot ze afgekoeld zijn?

Redders zijn geen buitenwippers hé.

Het is de taak van de politie om kordaat op te treden, maar die mensen worden dan al vlug racisten genoemd.

Voorstel: misschien kan Leman zijn troepen sturen om de orde en de multiculturele vrede te herstellen wanneer het misloopt.
Oud 7 augustus 2003, 11:44   #33
Babeth
Gouverneur

Babeth's schermafbeelding

Standaard

Ik vrees dat je Leman en zijn moraalridders er beter niet bij kunt halen. Voor je het weet krijgen de onschuldige badgasten klachten tegen zich omdat ze een racistisch-onverdraagzame houding aannemen ten opzichte van "het socio-historisch-cultureel bepaalde emotie-structurerende uitlevingsgedrag van kansarm-gestigmatiseerde jongemensen die duidelijk nog problemen hebben met hun agogisch aanpassingsproces in een hen vijandige en niet-tolerante samenleving".
Oud 7 augustus 2003, 11:58   #34
michr.oscoop
Parlementslid

Standaard

Zo is het maar net. Met wollige sociologenpraat wordt gewoon vandalisme en een gebrek aan opvoeding goedgepraat.
Oud 7 augustus 2003, 12:50   #35
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:
Nochtans...
Niets te "nochtans": een deel werd vrijgesproken op basis van procedurefouten.
*zucht*

Jij leest ook alleen maar wat je graag wil lezen hé...

Lees het nog eens opnieuw en besteed vooral aandacht aan de laatste alinea.

Citaat:
Oud 7 augustus 2003, 12:51   #36
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Jij kan wel denken dat je de islam kan omarmen. Als de islam het voor het zeggen heeft zal ze jou ook in een omarming nemen, maar het zal misschien wel een dodelijke omarming zijn.

Als de islam het hier voor het zeggen zou krijgen, Raf dan kan je met je geaardheid best in de catacomben kruipen.
Gelukkig zal de islam het hier nooit voor het zeggen krijgen...

Citaat:
Oud 7 augustus 2003, 12:56   #37
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
[I second that!
Off topic, maar waar moet ik er anders mee naartoe?

Homokunde

Mannelijke Homosexualiteit is een verdedigingsmechanisme. Degenen die er aan onderhevig zijn schrikken terug van de confrontatie met het andere geslacht, omdat dit, zoals we allen weten, een zeer problematische bedoening is. En idd, als je ziet wat een hetero-sexuele relatie allemaal met zich meebrengt zou je al gauw zeggen die miserie hoeft niet voor mij: kinderlast, jaloezie, huishoudelijke dwang, geruzie over sexualiteit, schuldinductie over van alles en nog wat staan sowieso te wachten. Leuk is anders. En uiteraard is dit ook een recent fenomeen sinds de vrouwenemancipatie de man totaal vernederd heeft.
Zeer begrijpelijk dus dat vele mannen die latente homosexuele gevoelens hebben deze ten volle laten ontwikkelen om aan die kwelling te ontsnappen. Spijtig genoeg heb ik geen latente homo-neigingen anders zou ik mij daar ten volle in kunnen vinden.
Regelrechte onzin, en wel hierom: kinderlast, jaloezie, huishoudelijke dwang, geruzie over seksualiteit, schuldinductie kunnen zich evengoed in een homoseksuele relatie voordoen.

Citaat:
Oud 7 augustus 2003, 13:33   #38
Kempen
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:

Raf, zeg nooit nooit.
Denk je dan niet aan je kinderen dan ?

Zelfkennis is het begin van de wijsheid.

Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden

Vlaanderen onafhankelijk
Kempen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2003, 13:37   #39
Jorge
Gouverneur

Jorge's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:

Raf, zeg nooit nooit.
Wie legt mij het verband uit tussen "aan je kinderen denken" & "Islam"???
Jorge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2003, 13:39   #40
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

[quote="Jorge"]
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Gelukkig zal de islam het hier nooit voor het zeggen krijgen...[/quote]

Raf, zeg nooit nooit.
Wie legt mij het verband uit tussen "aan je kinderen denken" & "Islam"???
Daar is niet het verband van de opmerking. De opmerking gaat hem over
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be