Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 december 2006, 14:29   #21
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door basy lys
De volgelingen van Mohammed zijn verantwoordelijk voor zowat 60% van alle conflicten in de wereld, terwijl zij slechts 20% van de wereldbevolking vertegenwoordigen.

Bovendien zijn hun conflicten steeds de meest moorddadige. Het gebrek aan respect voor de mens is typisch aan elke totalitaire ideologie.

In het Zuiden van Soedan hebben die Arabieren intussen al twee miljoen doden op hun geweten (?). In Darfoer zijn ze pas begonnen.

Wat een onzin. Datzelfde verhaaltje vertel je hier nu al zo lang ik op het forum ben en het werd al evenveel malen ontkracht. Misschien toch eens dringend wat andere bronnen raadplegen!!!
Allez hupsakee: weeral "onzin":

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Standaard
Moslimstrijders omsingelen Somalisch regeringsbolwerk Baidoa

BAIDOA - Duizenden moslimstrijders hebben de enige grote stad die nog in handen is van de officiële Somalische regering omsingeld. Dat heeft interim-premier Ali Mohammed Gedi woensdag verklaard. De strijders hebben gedreigd met een aanval op de stad als de Ethiopische troepen die de regering steunen het land niet verlaten.

Het Ethiopische leger lijkt de taak op zich te hebben genomen de regering te verdedigen en heeft de afgelopen maanden een groot aantal militairen naar Somalië gestuurd. Ethiopië stelt dat het om militaire adviseurs gaat en niet om troepen die het gevecht aan zouden moeten gaan met strijders van de Unie van Islamitische Rechtbanken, de militie die een groot deel van het land in handen heeft. Het lijdt volgens deskundigen geen twijfel dat de militie ook de officiële, maar machteloze seculiere regering in Baidoa ten val wil brengen.

LEES VERDER

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2006, 14:56   #22
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Allez hupsakee: weeral "onzin":
Leer lezen aub. Het gaat over het feit dat Basy Lys steeds weer de verantwoordelijkheid voor de meerderheid van de conflicten ter wereld in de schoenen van moslims schuift en dan nog eens beweerd dat de conflicten waarin moslims betrokken zijn de meest bloedige zijn.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2006, 15:00   #23
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Grandioos Edina, je slaat hier alle records in het politiek correcte verbloemen. Proficiat.

En kijk eens wat die stoute Bush en Blair nu weer zeggen:

Bron: Elsevier.nl
Wat een referentie! Alsof Bush en Blair zo'n objectieve kijk op de zaken hebben. Waar hebben ze nu weer die massavernietigingswapens gevonden in Irak? Je weet toch wel dat er in Soedan ook olie te vinden is hé...

Ik heb overigens nergens beweerd dat wat daar gebeurt niet verschrikkelijk is. Meer zelfs: ik vind ook dat er dringend een oplossing moet komen voor Darfoer. Maar dan een echte oplossing. Niet een nieuw conflict met andere partijen en massa's burgerdoden zoals in Irak.

En trouwens, Circe, wil je nu beweren dat de de inwoners van Darfur geen arabieren, noch moslims zijn? Of dat de janjaweed milities niet zwart zijn? Of dat de rebellen lieverdjes zijn?

Laatst gewijzigd door Edina : 13 december 2006 om 15:06.
Oud 13 december 2006, 15:08   #24
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Leer lezen aub. Het gaat over het feit dat Basy Lys steeds weer de verantwoordelijkheid voor de meerderheid van de conflicten ter wereld in de schoenen van moslims schuift en dan nog eens beweerd dat de conflicten waarin moslims betrokken zijn de meest bloedige zijn.
Ge vraagt U af waar hij het haalt hé!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2006, 21:45   #25
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat een onzin. Datzelfde verhaaltje vertel je hier nu al zo lang ik op het forum ben en het werd al evenveel malen ontkracht. Misschien toch eens dringend wat andere bronnen raadplegen!!!
Dag, Edina. Misschien een verhaaltje in dezelfde trant. Maar hoogst waarschijnlijk waren de settings verschillend: hier gaat het om Darfoer. Ik heb het ook al eens over die andere genocide gehad, in het Zuiden van Soedan. Maar ook over de activiteiten van Mohammed's volgelingen in de Filippijnen, in Indonesië, in Thailand, in China, in India, in Pakistan, in Afghanistan, in Iran, in Irak, in Uzbekistan, in Rusland, in Turkije, in Syrië, in Libanon, in Israël, in Egypte, in Somalië, in Algerije, in Marokko, in Senegal, in Ivoorkust, in Nigeria, en in al die plaatsen die ik nu misschien even vergeten ben. Tegen de permanente terreur die daar heerst zijn aanslagen in New York, Madrid en Londen maar kleinigheden.

Hoe je feiten en cijfers kan ontkrachten is mij een raadsel. Maar ik moet toegeven dat ik nooit "hogere wiskunde" heb gestudeerd.
Oud 13 december 2006, 21:51   #26
Basy Lys
Minister

Standaard

Citaat:
Simplisme zal de slachtoffers in Darfoer niet veel verder helpen. Het voorstellen als een genocide van Arabieren op zwarten is zonder meer belachelijk. Beide partijen zijn namelijk zwart en arabisch. En moslim. Bovendien zijn de rebellen ook niet de engeltjes die velen willen geloven. Het is dan ook zonder meer degoutant dat velen hier op het forum de kwestie Darfoer MISBRUIKEN in hun hetze tegen arabieren of de islam.

Er moet dringend een einde komen aan het conflict in Darfoer. Maar dat zal enkel kunnen wanneer men het conflict van alle kanten bekijkt en dus niet enkel vanuit de positie die interessant is voor andere doeleinden.
Kijk, Edina. Toen ik voor het eerst in Soedan was verwonderde me dat ook zeer. Maar uiteindelijk leert men u daar wel het onderscheid maken: de mannen die de macht in handen hebben -- overwegend door het uitoefenen van terreur -- noemen zich "Arabieren". Ik ga jou hier nu even niet uitleggen waarom zij zich zo noemen. Maar in de eerste plaats verantwoorden zij hun machtspositie op de leer van Mohammed. Iedereen die niet zo "zuiver" mohammedaans denkt als zij zijn verwerpelijk Untermenschen, zelfs zij in Darfoer die beweren ook volgelingen te zijn.

Als ik je goed begrijp gaan de mensen in Darfoer in de fout omdat die zich verzetten tegen de genocide die op hen gepleegd wordt? Nou ja, niet iedereen laat zich zo gewillig naar de slachtbank voeren als de joden toen die andere totalitaire en intolerante ideologie terreur zaaide in de wereld.
Oud 13 december 2006, 21:56   #27
Basy Lys
Minister

Standaard

Citaat:
Mag ik een kleine nuance aanbrengen aan je statement? Ik hoed me er voor van het over "moslims" te hebben. Ik heb geen probleem met "mensen". Ik heb wel een probleem met elke totalitaire en intolerante ideologie. De "moslims" zie ik in die context eerder als slachtoffer, net zoals ik vroeger de Russen als slachtoffer van Stalin en zijn bende en opvolgers zag, en de Chinezen van Mao en zijn trawanten, en de Duitsers als slachtoffer van Hitler.

Over die conflicten: ik heb dat hier toch reeds herhaaldelijk gestaafd met feiten en cijfers?

Laatst gewijzigd door Basy Lys : 13 december 2006 om 21:57.
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2006, 02:26   #28
sodoirt
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Mag ik een kleine nuance aanbrengen aan je statement? Ik hoed me er voor van het over "moslims" te hebben. Ik heb geen probleem met "mensen". Ik heb wel een probleem met elke totalitaire en intolerante ideologie. De "moslims" zie ik in die context eerder als slachtoffer, net zoals ik vroeger de Russen als slachtoffer van Stalin en zijn bende en opvolgers zag, en de Chinezen van Mao en zijn trawanten, en de Duitsers als slachtoffer van Hitler.

Over die conflicten: ik heb dat hier toch reeds herhaaldelijk gestaafd met feiten en cijfers?
Maar Basy Lys toch, wist je dan nog niet dat OOK JEAN-MARIE ...... LE PEN OOK BEWEERD HEEFT DAT DE SHOA MAAR EEN DETAIL WAS VAN DE TWEEDE WERELDOORLOG. Zo begrijp je misschien beter waar en hoe Edina haar kaas haalt over moslimconflicten....
sodoirt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2006, 02:49   #29
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

En op 31 december organiseren de Mo's weer hun jaarlijkse schapengenocide in Belgie. 't amusement op oudejaarsavond! Er komen 56 tijdelijke slachthuizen. Allen daarheen met de champagne.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2006, 07:12   #30
Basy Lys
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sodoirt Bekijk bericht
Maar Basy Lys toch, wist je dan nog niet dat OOK JEAN-MARIE ...... LE PEN OOK BEWEERD HEEFT DAT DE SHOA MAAR EEN DETAIL WAS VAN DE TWEEDE WERELDOORLOG. Zo begrijp je misschien beter waar en hoe Edina haar kaas haalt over moslimconflicten....
In het geval van de mohammedaanse terreur in de wereld doen die "details" mij aan "pointillisme" denken. Vele puntjes geven uiteindelijk wel een beeld, en wat het mohammedanisme betreft is dat niet zo vrolijk kleurrijk als wat je hieronder ziet. Prentjes mogen trouwens niet volgens de zuivere mohammedaanse leer.

[im]http://www.ia67.ac-strasbourg.fr/VilleVillage/images/toiles/schweig_pointillisme.jpg[/img]

Wie voelt zich geroepen om wat puntjes aan te brengen op een wereldkaart met de terroristische aanslagen van de laatste twintig jaar?
Oud 14 december 2006, 10:48   #31
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ge vraagt U af waar hij het haalt hé!
Nee hoor, dat vraag ik me helemaal niet af. Hij raadpleegt gewoon dezelfde haatsites dan jij.
Oud 14 december 2006, 10:54   #32
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dag, Edina. Misschien een verhaaltje in dezelfde trant. Maar hoogst waarschijnlijk waren de settings verschillend: hier gaat het om Darfoer. Ik heb het ook al eens over die andere genocide gehad, in het Zuiden van Soedan. Maar ook over de activiteiten van Mohammed's volgelingen in de Filippijnen, in Indonesië, in Thailand, in China, in India, in Pakistan, in Afghanistan, in Iran, in Irak, in Uzbekistan, in Rusland, in Turkije, in Syrië, in Libanon, in Israël, in Egypte, in Somalië, in Algerije, in Marokko, in Senegal, in Ivoorkust, in Nigeria, en in al die plaatsen die ik nu misschien even vergeten ben. Tegen de permanente terreur die daar heerst zijn aanslagen in New York, Madrid en Londen maar kleinigheden.
Lees je eigen post nog eens, wil je? Mijn opmerking ging over je volgende bewering:

Citaat:
De volgelingen van Mohammed zijn verantwoordelijk voor zowat 60% van alle conflicten in de wereld, terwijl zij slechts 20% van de wereldbevolking vertegenwoordigen.

Bovendien zijn hun conflicten steeds de meest moorddadige. Het gebrek aan respect voor de mens is typisch aan elke totalitaire ideologie.
Dat had dus niets met Darfoer te maken.

Citaat:
Hoe je feiten en cijfers kan ontkrachten is mij een raadsel. Maar ik moet toegeven dat ik nooit "hogere wiskunde" heb gestudeerd.
Er zijn al talloze threads geweest waarin jouw "feiten en cijfers" hierover werden ontkracht en weerlegd. Dat er moslims bij een conflict betrokken zijn betekent niet dat ze ook per definitie de verantwoordelijkheid dragen of dat hun religie aan de basis ligt van het conflict. Er zijn ook massa's conflicten waar helemaal geen moslims bij betrokken zijn én die bovendien ook zeer bloederig zijn/waren. Maar die conflicten schijnen je minder te interesseren bij je kruistochten.
Oud 14 december 2006, 10:59   #33
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kijk, Edina. Toen ik voor het eerst in Soedan was verwonderde me dat ook zeer. Maar uiteindelijk leert men u daar wel het onderscheid maken: de mannen die de macht in handen hebben -- overwegend door het uitoefenen van terreur -- noemen zich "Arabieren". Ik ga jou hier nu even niet uitleggen waarom zij zich zo noemen. Maar in de eerste plaats verantwoorden zij hun machtspositie op de leer van Mohammed. Iedereen die niet zo "zuiver" mohammedaans denkt als zij zijn verwerpelijk Untermenschen, zelfs zij in Darfoer die beweren ook volgelingen te zijn.
Je hebt dus duidelijk geen enkel idee wat Arabieren zijn. Dat heeft helemaal niets met religie te maken, schatje. Het is dan ook pertinent onwaar dat alleen de machthebbers zichzelf Arabieren noemen. En de bevolking van Darfur beweert niet alleen moslim te zijn, ze zijn het ook effectief! Dit conflict terugbrengen tot religie is dan ook belachelijk en totaal niet op feiten gebaseerd.

Citaat:
Als ik je goed begrijp gaan de mensen in Darfoer in de fout omdat die zich verzetten tegen de genocide die op hen gepleegd wordt? Nou ja, niet iedereen laat zich zo gewillig naar de slachtbank voeren als de joden toen die andere totalitaire en intolerante ideologie terreur zaaide in de wereld.
Waar haal je dat idiote idee vandaan? Wanneer verzet echter ook gepaard gaat met slachtpartijen onder burgers en andere schendingen van de mesenrechten, dan is dat op geen enkele manier te rechtvaardigen.
Oud 14 december 2006, 11:09   #34
IlluSionS667
Banneling

IlluSionS667's schermafbeelding

Standaard

De meeste conflicten sinds 1945 worden direct of indirect veroorzaakt door de alliantie VS-Israel.

Zoals tal van rapporten van verschillende onafhankelijke mensenrechtenorganisaties aantonen, schendt Israel de mensenrechten dagelijks in de gebieden die het al lange tijd zonder toestemming van de internationale orde bezet. Norman Finkelstein illustreert dit op schokkende wijze in zijn recent vertaalde boek, waar hij splinterhout maakt van dwaze propaganda-literatuur als Derschowitz' The Case For Israel. Na wat er allemaal boven water is gekomen over Abu Graib, Guantanamo en meerdere incidenten in Iraq, kunnen we stellen dat het Amerikaanse leger al niet veel meer respect toont voor de volkeren waaronder het zich begeeft.

Het mag dan ook niet verwonderlijk zijn dat het Amerikaanse imperialisme en de Israelische arrogantie zware tegenkanting krijgen van diegenen die er het meest onder afzien, namelijk de moslimbevolking.

Daarboven komt nog het decadente Amerikaanse cultuurimperialisme, dat Europa op pakweg 60 jaar tijd van een hoogstaande beschaving naar een reusachtig soort Sodom en Gomorra heeft verlaagd. De VS probeert al enige tijd hetzelfde te doen in de moslimwereld, met wisselende successen. Ook hierdoor is het perfect logisch dat moslims zich verzetten.

Desondanks ben ik tegenstander van de aanwezigheid van moslims in eigen land en het multi-culturalisme in zijn geheel, omdat dit een schending is van het zelfbeschikkingsrecht der volkeren, waaronder het handhaven van een leidcultuur en een ethnische homogeniteit behoort en omdat dit zeer schadelijke gevolgen heeft mbt de onderlinge solidariteit binnen een staat alsook de identiteit der inwoners. Het is echter ditzelfde argument dat mij een grote tegenstander van het Amerikaanse imperialisme maakt en een voorstander van de Islamieten die in eigen land deze ziekte bestrijden.
IlluSionS667 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2006, 11:10   #35
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je spreekt voortdurend over "de volgelingen van Mohammed" om het woord moslims te omzeilen, maar die 2 zijn natuurlijk perfect hetzelfde. Je spreekt dus wel degelijk over mensen. Als het je echt te doen was over een totalitaire en intolerante ideologie, dan sprak je over moslimfundamentalisten of islamisten. En als je echt problemen had met ELKE totalitaire en intolerante ideologie, dan zou je hier ook wel eens over andere totalitaire en intolerante ideologieën hebben. Dat al je post uiteindelijk verzeilen in moslim- of islam-bashen toont duidelijk aan waar het je in werkelijkheid om te doen is.

Ik heb wel degelijk een probleem met ALLE fundamentalisten. Of dat nu religiegebonden is of niet. En als het religiegebonden is, vind je die heus niet alleen terug bij moslims. Open your eyes!!!

Citaat:
Je hebt dat inderdaad al herhaaldelijk geprobeerd. Maar die zogezegde "feiten en cijfers" werden keer op keer weerlegd.

(en voor alle duidelijkheid: ik ontken niet dat er conflicten zijn waar islamisten van aan de basis liggen, maar wel dat moslims verantwoordelijk zijn voor de meerderheid van de conlicten ter wereld)

Laatst gewijzigd door Edina : 14 december 2006 om 11:11.
Oud 14 december 2006, 11:13   #36
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sodoirt Bekijk bericht
Kan je even quoten waar ik welk conflict heb bestempeld als een detail van de geschiedenis?
Oud 14 december 2006, 11:20   #37
IlluSionS667
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb wel degelijk een probleem met ALLE fundamentalisten. Of dat nu religiegebonden is of niet. En als het religiegebonden is, vind je die heus niet alleen terug bij moslims. Open your eyes!!!
Alle godsdiensten uit de joods-christelijke traditie hebben een onverdraagzame natuur, waarbij haar gelovers als uitverkorenen worden voorgesteld, haar niet-gelovers als uitschot en waarbij slechts één dogmatische waarheid aanvaard wordt. Thora en Talmud bevatten deze elementen evenzeer, en het Christendom - door haar opslorping van de Thora in de bijbel - bevat dat ook. De onverdraagzame natuur van het Christendom wordt perfect geïllustreerd door de eeuwen van vervolging van niet-Christenen in tijden dat het Christendom nog machtig was in Europa. De onverdraagzame natuur van het jodendom wordt perfect geïllustreerd door hun gedrag in de bezette gebieden van Palestina, die Norman Finkelstein op een schokkende manier beschrijft, op basis van de vele rapporten van oa mensenrechtenorganisaties, enkele artikels van Haaretz en een zeldzame toegeving van de IDF. De Islam is van nature niet meer onverdraagzaam dan haar broedergodsdiensten.

Verder stel ik mij de vraag wat eigenlijk een "fundamentalist" is? Letterlijk is dit iemand is die vasthoudt aan de fundamentele principes van een bepaalde leer. Is dat dan zo verkeerd? Zijn het niet net diegenen die een leer totaal verwateren opdat ze maar met de huidige decadente samenleving compatibel is, die in fout zijn? Moet een mens werkelijk eeuwenoude principes (die hun nut hebben bewezen doorheen de eeuwen) laten varen omdat een deel linkse rakkers deze sinds de jaren '60 als onaanvaardbaar hebben gelabeld? De nood van links om elke stoming die oude tradities probeert te verdedigen als extremistisch of fundamentalistisch te labelen, is één van de vele tekenen aan de muur dat haar multi-culturele samenleving gedoemd is om te falen. Kunnen we tenslotte nog spreken van multi-cultuur wanneer iedereen zich moet aanpassen aan de moderne decadente samenleving volgens Amerikaans model (de Coca-Cola cultuur, zoals sommigen hem noemen) en zijn eeuwenoude tradities moet laten varen?
Oud 14 december 2006, 11:24   #38
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En dan? Dat is de realiteit. Als ik mijn TV opzet en naar het nieuws (CNN) kijk, lukt dat blijkbaar niet, zonder dat er ergens het woord moslim valt en dikwijls plegen ze geweld. Dat geweld is dikwijls ook tegen andere moslims gericht, bv in Irak.
Nu, die gekken op hun dromedarissen zitten 5 maal per dag op hun matjes met hun gat omhoog en hun hoofd richting Mekka. Als ze daar niet mee bezig zijn, slachten ze wat medemensen af, verkrachten ze de vrouwen en ga zo verder.
De simpelste visie is soms de juiste. Ja, die bloeddorstige pummels zijn ook zwart, maar ze zijn ook moslim, of zo noemen ze zich tenminste.
Oud 14 december 2006, 11:31   #39
IlluSionS667
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
En dan? Dat is de realiteit. Als ik mijn TV opzet en naar het nieuws (CNN) kijk, lukt dat blijkbaar niet, zonder dat er ergens het woord moslim valt en dikwijls plegen ze geweld. Dat geweld is dikwijls ook tegen andere moslims gericht, bv in Irak.
Nu, die gekken op hun dromedarissen zitten 5 maal per dag op hun matjes met hun gat omhoog en hun hoofd richting Mekka. Als ze daar niet mee bezig zijn, slachten ze wat medemensen af, verkrachten ze de vrouwen en ga zo verder.
De simpelste visie is soms de juiste. Ja, die bloeddorstige pummels zijn ook zwart, maar ze zijn ook moslim, of zo noemen ze zich tenminste.
Het Amerikaanse imperialisme en de Israelische arrogantie van afgelopen laatste 60 jaar neem je er maar bij. Amerika is de eeuwige verdediger, Israel het eeuwige slachtoffer en de moslims de eeuwige booswichten. Dat is jouw dogma en alle feiten pas je daaraan aan.

Laat de moslims in Parijs maar in opstand komen. Laat ze maar eens aan de Amerikanen zien dat ze niet oppermachtig zijn en niet zomaar elk land zonder pardon kunnen binnenvallen. Zij doen tenminste iets aan de linkse dictatuur die Europa al decennia onder de knoet houdt, terwijl wij blanken braafjes aan de TV zitten gekluisterd en ons zoet houden met brood en spelen.
Oud 14 december 2006, 11:35   #40
baseballpolitieker

baseballpolitieker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Hoe slechter hoe beter, hoe meer dysfemismen (scheldwoorden) hoe beter! mooi tekstje
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be