Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 mei 2006, 16:17   #21
Djiezes
Europees Commissaris

Djiezes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Waarom zouden we verontwaardigd moeten zijn?

Blablabla
Omdat een onschuldige een serieus pak rammel heeft gekregen van een ongeduldige loser.
Djiezes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2006, 20:51   #22
Djiezes
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Ten andere Migard & co, jullie zijn racistische vetzakken blablabla
En jawel! De argumenten zijn op, dan gaan we maar wat schelden. Het doet altijd deugd wanneer de "tegenstander" zijn ware gelaat toont en zich op zijn werkelijke niveau begint uit te drukken... 8)

Laatst gewijzigd door Djiezes : 2 mei 2006 om 20:52.
Oud 2 mei 2006, 21:21   #23
Apocalyps
Minister

Apocalyps's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes Bekijk bericht
waar gaat het godverdomme naartoe als je al een pak rammel krijgt omdat het voor een ander niet snel genoeg gaat?
Naar de filistijnen?
Oud 2 mei 2006, 21:26   #24
razaclaa
Banneling

razaclaa's schermafbeelding

Standaard

Ik overweeg een 9 mm in mijn handschoenkastje te leggen, just in case.
razaclaa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2006, 21:45   #25
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debbie Bekijk bericht
Ik zal zeggen hoe dit op mij overkomt. Als een vreemdeling een Belg in elkaar slaat wordt die hard gestraft, als een Belg een vreemdeling in elkaar slaat wordt dat minder hard gestraft. Dat is pas racisme!
als een vreemdeling een arme belg in mekaar slaat is er geen probleem. Slaat ie een rijke belg in mekaar die er een advocaat op kan zetten dan heeft hij dikke problems.

Hetzelfde geldt voor een arme belg die een ander arme of een rijke in mekaar slaat Ook indien de vreemdeling die hij in mekaar slaat een rijke is dan zal die belg daar dikke problemen mee hebben.

Het gaat hier dus volgens mij niet zozeer over racisme doch louter om klassejustitie. In dit specifieke geval heeft de dader de pech dat het een mediazaak is geworden. Hierdoor zal het slachtoffer ook zonder geld een goeie advocaat vinden die in ruil voor de mediaaandacht en de publiciteit die de zaak opbrengt prodeo zal willen pleiten.

een marrokaans vriend vertelde mij trouwens over marokko hetzelfde.
Als je daar een gewone arme marokkaan doodschiet dan heb je daar zo geen problemen mee zegt hij, maar schiet je een (rijke ) jood dood dan hang je.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 2 mei 2006 om 21:53.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2006, 21:51   #26
Alle
Partijlid

Alle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
als een vreemdeling een arme belg in mekaar slaat is er geen probleem. Slaat ie een rijke belg in mekaar die er een advocaat op kan zetten dan heeft hij dikke problems.

Hetzelfde geldt voor een arme belg die een ander arme of een rijke in mekaar slaat Ook indien de vreemdeling die hij in mekaar slaat een rijke is dan zal die belg daar dikke problemen mee hebben.

Het gaat hier dus volgens mij niet zozeer over racisme doch louter om klassejustitie. In dit specifieke geval heeft de dader de pech dat het een mediazaak is geworden. Hierdoor zal het slachtoffer ook zonder geld een goeie advocaat vinden die in ruil voor de mediaaandacht en de publiciteit die de zaak opbrengt prodeo zal willen pleiten.
awel, nu hebde eens gelijk ze
maar de dader heeft dus wel zelf er een mediazaak van gemaakt

Laatst gewijzigd door Alle : 2 mei 2006 om 21:52.
Alle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2006, 21:54   #27

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alle Bekijk bericht
awel, nu hebde eens gelijk ze
maar de dader heeft dus wel zelf er een mediazaak van gemaakt
u bedoelt wellicht het slachtoffer ? Nu ja we kunnen een slachtoffer niet gaan verwijten dat ie alle middelen aangrijpt om zich te verdedigen he
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
Oud 2 mei 2006, 21:58   #28
Alle
Partijlid

Alle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
u bedoelt wellicht het slachtoffer ? Nu ja we kunnen een slachtoffer niet gaan verwijten dat ie alle middelen aangrijpt om zich te verdedigen he
inderdaad, vergeef me de fout, ik bedoelde het slachtoffer.
dat is juist, maar het was in alle opzichten nadelig om er een mediazaak van te maken. tenslotte gaat het hier om een blauw oog, indien elk slachtoffer van zulk geweld, er een mediazaak van zou maken. we hebben een journaal van 3 uur.
Oud 2 mei 2006, 22:27   #29
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debbie Bekijk bericht
Ik zal zeggen hoe dit op mij overkomt. Als een vreemdeling een Belg in elkaar slaat wordt die hard gestraft, als een Belg een vreemdeling in elkaar slaat wordt dat minder hard gestraft. Dat is pas racisme!
Voorzichtig Debbie de nationaliteit nog de afkomst van de dader zijn vrijgegeven,alleen dat hij franstalig was en afkomstig van Schaarbeek.
Natuurlijk kan dit niet,maar het is bijna dagelijkse kost.
Oud 3 mei 2006, 00:02   #30
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riksken Bekijk bericht
Op het eerste zicht lijkt hij op een neger
Hij ziet er trouwens nog redelijk goed uit om 20 zware vuistslagen geïncasseert te hebben.
ja zeg, enkel één blauw oog.D�*t krijgt ge met 1 enkele vuistslag klaar.Waar kwam de rest terecht?Naar men hier ergens zegt was de dader dan ook nog een kleerkast van een vent?
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2006, 00:04   #31
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door razaclaa Bekijk bericht
Ik overweeg een 9 mm in mijn handschoenkastje te leggen, just in case.
ben jij ook zo een trage tanker, of eerder zo een ongeduldige met losse handjes?
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2006, 00:22   #32
Coekie
Provinciaal Gedeputeerde

Coekie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Riksken View Original
Op het eerste zicht lijkt hij op een neger
Hij ziet er trouwens nog redelijk goed uit om 20 zware vuistslagen geïncasseert te hebben.
ja zeg, enkel één blauw oog.D�*t krijgt ge met 1 enkele vuistslag klaar.Waar kwam de rest terecht?Naar men hier ergens zegt was de dader dan ook nog een kleerkast van een vent?
De dader moest om de slagen te kunnen geven in de wagen leunen wat zijn mogelijkheden zeker beperkt moet hebben. Bovendien kon hij vooral aan het lichaam van het slachtoffer maar moeilijker aan zijn hoofd (hoewel hij ook een lap op zijn oog heeft gehad). Behalve misschien een probleem met zijn oog denk ik dat het slachtoffer er af komt met een dag of twee pijn aan zijn ribben maar niets al te ernstig. Hiermee wil ik uiteraard de feiten niet minimaliseren, de dader heeft duidelijk geslagen om zijn slachtoffer pijn te doen en schade te berokkenen.

Coekie
Coekie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2006, 07:05   #33
cookie@vws
Minister-President

cookie@vws's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Quichote Bekijk bericht
Opletten, je hoort maar 1 klok luiden.

Een Antwerpse taxidriver heeft me ook eens tot moordlust gedreven.
Sommige mensen zoeken het, en gaan dan het slachtoffer uithangen.
Moest ik jou als passagier hebben zou ik wensen dat ik een schietstoel had....
Oud 3 mei 2006, 07:17   #34
Djiezes
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
Niet vergeten dat de feiten al dateren van een week geleden. Het been van die man moet er trouwens ook nogal uit gezien hebben...
Oud 3 mei 2006, 07:40   #35

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie@vws Bekijk bericht
Moest ik jou als passagier hebben zou ik wensen dat ik een schietstoel had....
en dan zijn ze verbaast dat je een job als taxichauffeur weigert

en dan nog een geluk dat de pompbediende is afgeschaft

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 mei 2006 om 07:42.
Oud 3 mei 2006, 07:51   #36
cookie@vws
Minister-President

cookie@vws's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en dan zijn ze verbaast dat je een job als taxichauffeur weigert

en dan nog een geluk dat de pompbediende is afgeschaft
Het grappige van de zaak is, dat die mens werkt voor zijn boterham en dat dan een stukje crapuul van de vdab zelfs die mens zijn leven nog zuur maakt ook
Oud 3 mei 2006, 08:20   #37
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alle Bekijk bericht
inderdaad, vergeef me de fout, ik bedoelde het slachtoffer.
dat is juist, maar het was in alle opzichten nadelig om er een mediazaak van te maken. tenslotte gaat het hier om een blauw oog, indien elk slachtoffer van zulk geweld, er een mediazaak van zou maken. we hebben een journaal van 3 uur.
het is altijd de media zelf die van iets een mediazaak maakt.
Oud 3 mei 2006, 08:27   #38
jan hyoens

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet Bekijk bericht
Voorzichtig Debbie de nationaliteit nog de afkomst van de dader zijn vrijgegeven,alleen dat hij franstalig was en afkomstig van Schaarbeek.
Natuurlijk kan dit niet,maar het is bijna dagelijkse kost.
Hehe, de linkiewinkies gaan weer eens fors op hun bek! Ze dachten al een tegengewicht gevonden te hebben voor de moord op Joe door zigeuners nu blijkt dat de dader van de verkeersagressie op die zwarte een...... TURK is!!!!! ( trouwens ook opgevallen hoe plotseling de media-aandacht verflauwt is!)
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2006, 08:54   #39
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Verdorie, de Marokkanen moeten uitzien dat ze hun piekpositie in de criminaliteit en de bijhorende privileges, niet verliezen. Zware concurrentie op komst van de Turken en de zigeuners.
Oud 3 mei 2006, 08:57   #40

Standaard

en als ze de doppers nog al te veel gaan blijven pesten gaan ze nog concurrentie krijgen van de door cultureel fascisme uitgesloten vlamingen
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be