![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() En jawel! De argumenten zijn op, dan gaan we maar wat schelden. Het doet altijd deugd wanneer de "tegenstander" zijn ware gelaat toont en zich op zijn werkelijke niveau begint uit te drukken... 8)
Laatst gewijzigd door Djiezes : 2 mei 2006 om 20:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Naar de filistijnen?
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Ik overweeg een 9 mm in mijn handschoenkastje te leggen, just in case.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hetzelfde geldt voor een arme belg die een ander arme of een rijke in mekaar slaat Ook indien de vreemdeling die hij in mekaar slaat een rijke is dan zal die belg daar dikke problemen mee hebben. Het gaat hier dus volgens mij niet zozeer over racisme doch louter om klassejustitie. In dit specifieke geval heeft de dader de pech dat het een mediazaak is geworden. Hierdoor zal het slachtoffer ook zonder geld een goeie advocaat vinden die in ruil voor de mediaaandacht en de publiciteit die de zaak opbrengt prodeo zal willen pleiten. een marrokaans vriend vertelde mij trouwens over marokko hetzelfde. Als je daar een gewone arme marokkaan doodschiet dan heb je daar zo geen problemen mee zegt hij, maar schiet je een (rijke ) jood dood dan hang je.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 2 mei 2006 om 21:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
maar de dader heeft dus wel zelf er een mediazaak van gemaakt
Laatst gewijzigd door Alle : 2 mei 2006 om 21:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() u bedoelt wellicht het slachtoffer ? Nu ja we kunnen een slachtoffer niet gaan verwijten dat ie alle middelen aangrijpt om zich te verdedigen he
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
dat is juist, maar het was in alle opzichten nadelig om er een mediazaak van te maken. tenslotte gaat het hier om een blauw oog, indien elk slachtoffer van zulk geweld, er een mediazaak van zou maken. we hebben een journaal van 3 uur.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Natuurlijk kan dit niet,maar het is bijna dagelijkse kost.
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() ja zeg, enkel één blauw oog.D�*t krijgt ge met 1 enkele vuistslag klaar.Waar kwam de rest terecht?Naar men hier ergens zegt was de dader dan ook nog een kleerkast van een vent?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Coekie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Moest ik jou als passagier hebben zou ik wensen dat ik een schietstoel had....
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Niet vergeten dat de feiten al dateren van een week geleden. Het been van die man moet er trouwens ook nogal uit gezien hebben...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]() en dan nog een geluk dat de pompbediende is afgeschaft
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 mei 2006 om 07:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Verdorie, de Marokkanen moeten uitzien dat ze hun piekpositie in de criminaliteit en de bijhorende privileges, niet verliezen. Zware concurrentie op komst van de Turken en de zigeuners.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() en als ze de doppers nog al te veel gaan blijven pesten gaan ze nog concurrentie krijgen van de door cultureel fascisme uitgesloten vlamingen
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |